Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdynia Główna

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za:

  • Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
  • Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach,
  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
  • Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
  • Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Oferujemy:

  • Praktykę/ staż przez okres do 3 miesięcy,
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy,
  • Możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • Opiekę merytoryczną kompetentnego opiekuna.
Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Polskie Koleje Państwowe S.A.


Gdynia, pomorskie

Umowa zlecenie

Asystent

Praca dodatkowa

CV jest wymagane


Ogłoszenie nieaktualne