Praca →Nieruchomości/Budownictwo →Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdynia Główna Polskie Koleje Państwowe S.A.
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdynia Główna
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za:
Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach,
Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów.
Czego oczekujemy od Ciebie?
Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Oferujemy:
Praktykę/ staż przez okres do 3 miesięcy,
Dobrą lokalizację miejsca pracy,
Możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego,
Opiekę merytoryczną kompetentnego opiekuna.
Podziel się
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".