Kluczowe zadania na stanowisku:
- Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
- Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- Obsługa poczty elektronicznej i systemu ticketowego
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy
Jakie są nasze wymagania?
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2)
- Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta
- Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta/helpdesk/servicedesk
Co oferujemy?
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
- Pracę w trybie hybrydowym (nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Poznaniu)
- Start pracy w marcu 2024
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w branży IT w ramach wewnętrznych awansów
- Kompleksowe miesięczne wdrożenie, pakiet szkoleń stanowiskowych i zagraniczne szkolenia firmowe
- Benefity: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".