- Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów czeskojęzycznych
- Analiza potrzeb klientów
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu
- Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego C1,
- Znajomość języka angielskiego B1/B2,
- Komunikatywność
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Zorientowanie na pracę zespołową
- Obsługa pakietu MS Office
- Umowa zlecenie
- Wynagrodzenie miesięczne: 8000-8500 zł brutto
- PRACA w 100% ZDALNA
- Godziny pracy 11:00-19:00/ Poniedziałek-Niedziela( minimum dwa weekendy pracujące)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Pakiet benefitów pozapłacowych - prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowania do urlopu, bogaty pakiet szkoleń
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".