- Wsparcie klientów niemieckojęzycznych w sprawach technicznych;
- Pomoc dotycząca statusów płatności;
- Odpowiedzi na pytania klientów dotyczące regulaminu;
- Wyjaśnianie klientom obsługi systemu;
- Przyjmowanie oraz informowanie o statusie reklamacji.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. C1;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Znajomość pakietu MS Office;
- Komunikatywność
- Swoboda w przeprowadzaniu rozmów telefonicznych
- Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie;
- Praca 100% zdalna;
- Praca w systemie zmianowym (w godzinach 9:00-17:00; 13.00-21.00) z dwiema sobotami roboczymi w miesiącu;
- Szkolenie wdrożeniowe;
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie rekrutujemy dla firmy Majorel; międzynarodowej firmy z branży outsourcingowej, która współpracuje z klientami z różnych branż np. modowej, rozrywkowej czy finansowej.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".