Piotr Wrona

Customer Service Manager - Kierownik ds. obsługi klienta
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista do sp. sprzedaży
PULIO
Sprzedaż importowanych zabawek firm - Maisto , Burago-Junior, Infantino, B-Kids i innych.
Utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami,podnoszenie jakości realizowanych zadań,pozyskiwanie nowych rynków zbytu,dbałość o rozwój działu sprzedaży.
Nortech Sp. z o.o.
specj. ds sprzedaży
Negocjacje i kontakty z kluczowymi klientami,współpraca z partnerami i kontrahentami,konsultacje zarówno dla klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych.
Sprzedaż maszyn i akcesoriów spawalniczych.
Logo
impresario
Teatr Współczesny Kraków
Organizacja spektakli dla dzieci i młodzieży.
ADIMAX Sp. z o.o.
Manager ds. Sprzedaży
Utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami,podnoszenie jakości realizowanych zadań,pozyskiwanie nowych rynków zbytu,dbałość o rozwój działu sprzedaży.
Logo
Customer Service Manager - Kierownik ds. obsługi klienta
PPHU ASTECH ROBERT PUCHAŁA
Negocjacje i kontakty z kluczowymi klientami,współpraca z partnerami i kontrahentami,konsultacje zarówno dla klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych.
JohnsonDiversey Polska Sp. z o.o.
Licencjonowany Przedstawiciel Handlowy
Budowanie trwałych relacji handlowych i rozwój sprzedaży u istniejących klientów,współpracę z dystrybutorami, kontrola zamówień i dostaw,
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Pawex Hurtownia Farmaceutyczna
Zwiększenie sprzedaży w firmie Pawex, zapewnienie właściwych kontaktów u powierzonych klientów, kontrola zamówień i dostaw.
Wrigley Poland Sp. z o.o.
Przedstawiciel ds. Sprzedaży i Merchandisingu
Zwiększanie sprzedaży produktów firmy Wrigley jakimi są gumy do żucia i słodycze u powierzonych klientów
(180 sklepów i lokalne hurtownie) poprzez zapewnienie właściwych kontaktów z klientami, dostępnością i najlepszą ekspozycją produktów.Skuteczna realizacja polityki handlowej Firmy wg nowych standardów DMPP : DYSTRYBUCJA, MERCHANDISING, PROMOCJA, PO ILE ?

Szkolenia i kursy

Przebyte kursy i szkolenia :
16.03.2016
Zaświadczenie ukończenia szkolenia w zakresie transportu drogowego taksówką.
2015 12-13 lutego szkolenie :
Wyroby ścierne Klingspor.Prawidłowy dobór ,zastosowanie,eksploatacja w warunkach produkcyjnych.
2008 „Perswazyjne Techniki Sprzedaży” - WISZENKO&TYKA Management Consultants, czas trwania 2 dni.
2006 „Konsultacyjne Techniki Sprzedaży” - WISZENKO&TYKA Managment Consultants, czas trwania 2 dni - praca w terenie - coaching.
2005 „Perswazyjne Techniki Sprzedaży” - WISZENKO&TYKA Management Consultants, czas trwania 2 dni.
2003 „Warsztaty Coachingowe dla Przedstawicieli Handlowych”, „Profesjonalne Formy Komunikacji” - PROFES Centrum Kształcenia i Doradztwa Wrocław, czas trwania 3 dni.
2002 „Techniki Sprzedaży, Negocjacje, a Typ Klienta” - Dział Personalny Wrigley Poland, dwu dniowe.
2001 „American Salesmasters”- ANWOS Marketing Services Częstochowa (III moduły), trzy dniowe.

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

piłka nożna, rower, koszykówka , pływanie, pisma branżowe

Inne

Zarządzanie klientem, PH hurtowymi, zapewnienie najlepszej widoczności produktów
powierzonych klientów poprzez utrwalanie standardów przyjętych przez Firmę, realizacja planów sprzedaży
i dystrybucji u powierzonych klientów na określonym obszarze, planowanie długofalowych działań zmierzających
do wzrostu sprzedaży, raportowanie realizacji, troska o własny rozwój, w tym doskonalenie zachowań, komunikacji,
zasad współpracy w odniesieniu do Klientów i Pracowników Firmy.
prawo jazdy kat. B (31 rok), dobra znajomość obsługi komputera / środowisko Windows, Lotus, IPAQ,

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wrigley
Wrigley
Grupa dla osób, które pracują lub pracowały w firmie Wrigley.