Piotr Wierzbicki

.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Zarządzanie Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Microsoft Office Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management Adobe Illustrator Adobe Photoshop

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Kierownik Produktu
Tworzenie koncepcji oraz zarządzanie produktami dodanymi (VAS) dla kanałów HOME i SOHO
• Kreowanie polityki cenowej zarządzanych produktów
• Analiza ofert cenowych konkurencji
• Analiza rentowności dla nowo wdrażanych produktów i promocji
• Kontakt oraz negocjacje z dostawcami usług oraz produktów
• Zarządzanie i koordynacja prac przy wprowadzeniu nowych usług i produktów
Hamelin Polska Sp z o.o.
Kierownik Produktu
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek (marki Oxford, ELBA, Bantex, Pierre, Unilux), Ustalanie cen nowych produktów,
• Tworzenie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych
• Bieżące monitorowanie sytuacji rynkowej oraz analiza działań konkurencji,
• Analiza rotacji produktów oraz stanów magazynowych
• Tworzenie materiałów POS, ekspozytorów dla kanałów Hurt i Detal,
• Opracowywanie katalogów Hamelin Polska Sp. z o.o. oraz współpraca przy tworzeniu katalogów dystrybutorów,
• Dobór asortymentu z oferty produktów Oxford, TOP2000, Bantex, Pierre, Unilux do poszczególnych kanałów dystrybucji,
• Przygotowywanie kart produktowych, insertów produktów oraz specyfikacji produktów,
• Ścisła współpraca z Hamelin Francja, Niemcy, Anglia przy wprowadzaniu nowości oraz koordynacja ogólnoeuropejskich akcji marketingowych,
• Tworzenie oraz zarządzanie treścią produktową stron internetowych,
• Współpraca przy tworzeniu gazetek promocyjnych dystrybutorów,
• Przygotowywanie cenników dla klientów.
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Product Marketing Specialist
• Wprowadzanie, kreowanie oraz pozycjonowanie odkurzaczy marki Samsung na rynku polskim
• Zarządzanie budżetem marketingowym i nadzorowanie wszystkich wydatków marketingowych
• Przygotowywanie lokalnych oraz centralnych akcji marketingowych z sieciami MSHP, MIX, MEDIA EXPERT, RTV EURO AGD, NEO NET
• Tworzenie koncepcji oraz realizacja ogólnopolskich akcji marketingowych
• Stały kontakt w j. angielskim z Product Managerami z Korei
• Ścisła współpraca z agencjami marketingowymi
• Przygotowywanie prezentacji dla kluczowych partnerów nt. nowych produktów, technologii oraz planów marketingowych w j. angielskim i polskim
• Analiza danych GFK i CECED rynku małego AGD w Polsce
ZIBI SP. Z O.O.
Młodszy Specjalista ds. Importu i Marketingu
•Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla zarządzanej marki aparatów cyfrowych Casio Exilim, opieka nad marką Maxell ( nośniki danych, baterie itd.)
•Kreowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów modeli Casio Exilim i Maxell (promowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki).
•Doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki – od badań, planowania, wdrażania do kontroli efektów
•Prezentacja, negocjacje, oraz sprzedaż produktu – wizualizacja pomysłów (materiały promocyjne, informacje prasowe, targi, konkursy).
•Przygotowywanie i realizowanie budżetu marketingowego.
•Negocjacje cenowe / marketingowe z Casio Niemcy i i Maxwell Węgry
•Kompleksowe opracowywanie ofert
•Wspomaganie działań sprzedażowych.
•Sporządzanie raportów ze sprzedaży.
•Poszukiwanie oraz sprowadzanie produktów z zagranicy (Japonia, Chiny, Tajlandia)dla kanału B2B, hurtu oraz sprzedaży detalicznej
•Tłumaczenia wszelkiego rodzaju materiałów POS z języka angielskiego na język polski.
•Ścisłe kontakty z agencjami PR.
ZIBI SP. Z O.O.
Asystend ds. Marketingu
*Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla zarządzanej marki aparatów cyfrowych Casio Exilim
*Kreowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów modeli Casio Exilim
*Współpraca z agencjami graficznymi oraz osobami odpowiedzialnymi za reklamę
*Zarządzanie budżetem marketingowym marki Casio Exilim
*Przygotowanie i wdrażanie planów marketingowych
*Budowanie wizerunku i świadomości marki na rynku polskim
*Monitorowanie aktywności konkurencji
Logo
Praktykant
IBC Marketing / Advertising Group
*Pomoc przy organizacji Football Business Conference(FBC) 2009
*Zapraszanie VIPów na FBC 2009 z Polski i zagranicy
*Pozyskiwanie producentów z Polski i zagranicy do AG Recommended Advertising Football Product
Logo
Praktykant
Agencja Track
*Kontakt z zagranicznym dystrybutorem 3D Sings oraz sponsorami piłkarskimi I i II Ligi oraz Ekstraklasy

Szkolenia i kursy

15 września 2008
Open Water Diver
Advanced Open Water Diver
Enriched Air Diver
10 maja 2008 – 11maja 2008
Kurs dla kandydatów na wychowawców w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży

Edukacja

Logo
Efektywność ekonomiczna małych i średnich przedsiębiorstw, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
SPiK, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Sporty zimowe – snowboard, narty; kinematografia – filmy sensacyjne, komedie; nowe technologie związane z komputerami, telefonami komórkowymi, elektroniką i motoryzacją; podróże zagraniczne w celu poznania innych kultur oraz wycieczki po Polsce

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Tu umieścimy prawdziwe last minute z Polski i z Niemiec. Ceny kompletne, żadnych dopłat, zero parcia na targety - po prostu OKAZJE
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie