Piotr Welcel

Key Account Manager, Barilla Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint Umiejętności interpersonalne Umiejętność pracy w grupie Strategia biznesowa Umiejętność pracy pod presją czasu Umiejętności analityczne Umiejętność aktywnego słuchania Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja umiejętność rozwiązywania problemów Umiejętności sprzedaży orientacja na cele i zadania Asertywność w kontaktach z klientami spokój i opanowanie Umiejętność budowania relacji z ludźmi Umiejętność pracy wielozadaniowej Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac otwartość na współpracę z innymi umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Barilla Poland Sp. z o.o.
Key Account Manager
– współpraca z dystrybutorami ( kanał tradycyjny ) na terenie 1/3 Polski
– współpraca z sieciami lokalnymi na terenie 1/3 Polski (Pomorze, Mazury,Mazowsze, Południe)
– aktywna realizacja planów sprzedażowych
– negocjacje handlowe
Tolak Sp. z o.o.
Key Account Manager
– kierowanie zespołem sprzedaży ( 10 ph )
– opieka nad kluczowymi klientami firmy Tolak Sp. z o.o.
– współpraca z ph firm produkcyjnych w ustalaniu gazetek i cen promocyjnych
Lotte Wedel Sp.z o.o
Key Account Manager
– tworzenie długoterminowych strategii współpracy z klientami
– obsługa Autoryzowanych Dystrybutorów (Tradis Błonie, Tolak, Polmars, Broplast, Pylkow,Owczarska, Polpor, Tradis Lublin, Owczarska, Prima, Baćpol, Ruch )
– współpraca z sieciami lokalnymi (Marcpol, WSS Wola, WSS Praga Płd, Lewiatan Kujawy)
– prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach decyzyjnych
– budowanie trwałych relacji z klientami poprzez permanentną współpracę oraz zarządzanie budżetami promocyjnymi klientów
– aktywna realizacja planów sprzedażowych
– współpraca z zespołami projektowymi (działem Category Managmentu ,Trade Marketingu
i Finansów)
– prowadzenie listingów, wprowadzanie nowych produktów, współpraca z Kierownikami Regionalnymi i działem sprzedaży
– odpowiedzialność za wykonanie planu zakupowego oraz odsprzedażowego
– tworzenie lokalnych planów promocyjnych oraz odpowiedzialność za ich realizację, przebieg
i kontrolę, odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie budżetu (zorganizowanie
u najważniejszych klientów aktywności)
– Bieżące i terminowe raportowanie zgodnie z zaleceniami
– przestrzeganie standardów i procedur sprzedaży, szkolenie wprowadzające dla nowych PH
Drosed S.A.
Key Account Manager
– odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych regionu składającego się z 8 przedstawicieli handlowych ds. detalu - pracujących na terenie województw: mazowieckie, łódzkie i lubelskie, małopolskie
– obsługa dużych sieci handlowych: Geant, Auchan, Lider Price, Billa, Intermarche
– bezpośrednie negocjowanie warunków umów z sieciami lokalnymi na podległym terenie (zwiększenie kompetencji – pełna decyzyjność)
– przestrzeganie standardów i procedur sprzedaży, coaching handlowców w codziennej pracy oraz pełne szkolenie wprowadzające dla nowych PH
– rekrutacja
– tworzenie lokalnych planów promocyjnych oraz odpowiedzialność za ich realizację, przebieg i kontrolę,
– bieżące i terminowe raportowanie zgodnie z zaleceniami
– zapewnienia i przepływ informacji o rynku lokalnym, w tym o działaniach konkurencji oraz potrzebach klientów,.
– silna współpraca z działem marketingu
LU Polska S.A.
Przedstawiciel handlowy
– obsługa Autoryzowanych Dystrybutorów (Tradis Błonie, Tolak, Polmars, Broplast,
Pylkow, Owczarska, Polpor, Tradis Lublin , Owczarska, Prima, Baćpol, Ruch)
– realizacja rocznych miesięcznych i kwartalnych budżetów promo klientów
– odpowiedzialność za wykonanie planu zakupowego oraz odsprzedażowego
– współpraca z podhurtami na terenie województwa mazowieckiego
– w detalu obsługa podległej sobie sekcji ( plany , listingi, drugie lokalizacje strefy hot zone, promocje detaliczne)

Szkolenia i kursy

- Praktyczne zasady współpracy z sieciami sklepów (2014)
- Zarządzanie klientem hurtowym (2010)
- Sztuka prezentacji (2010)
- Negocjacje handlowe (2010)
- MS PowerPoint – Sztuka prezentacji (2010)
- Negocjacje dla Key Account Managerów (2009)
- Akademia Sprzedaży cz. III (2006)
- Profesjonalne techniki sprzedaży cz. III
- Postawa Lidera w kontakcie z klientem (2003)
- Sztuka prezentacji (2003)

Edukacja

Logo
Praca technnika, studia podyplomowe
Studium Nauczycielskie nr 3 w Warszawie
Logo
Transport, średnie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

- sport: piłka nożna, rower, snowboard, biegi długodystansowe/maratony, himalaizm
- kino: filmy oskarowe, film wszechczasów (Ojciec Chrzestny, Forest Gump), Q. Tarantino
- książka: psychologiczna, motywacyjna
- muzyka: gra na instrumencie – gitara akustyczna, basowa, U2, Rolling Stones
- turystyka: geografia, egzotyczne wyprawy zorganizowane we własnym zakresie, poznawanie nowych kultur
fotografia: amatorska - miejsca/zdarzenia/ludzie

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.