Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Development Business Analyst
2007 - : Analityk Biznesowy w projekcie CEE OMS (team leader):
- koordynacja pracy międzynarodowego zespołu analityków biznesowych.
- zdefiniowanie i koordynacja procesu zbierania i konsolidacji funkcjonalnych wymagań biznesowych z 22 krajów Europy Wschodniej i Środkowej.
- współpraca z zarządem projektu, grupą developerów i programistów oraz przedstawicielami biznesu z całego obszaru Europy Wschodniej i Środkowej.
2002 - 2004: Analityk Biznesowy w projekcie ERP / OMS:
- analiza bieżących procesów operacyjnych w całym obszarze Zarządzania Kampanią w Avon Costetics Polska.
- zbieranie i analiza wymagań użytkowników.
- projektowanie nowej siatki procesów operacyjnych w obszarze Zarządzania Kampanią i obszarach pokrewnych.
- intensywna współpraca z programistami polskimi nad dostosowaniem nowego systemu do końcowych wymagań biznesu.
- współpraca z deweloperami amerykańskimi nad dostosowaniem aplikacji billingowej do właściwego przetwarzania zamówień w Polsce.
- tworzenie dokumentacji projektowej.
- szkolenie końcowych użytkowników.
2001 - 2007: Kierownik Sekcji Koordynacji Kampanii:
- kontrola procesu Przygotowania Kampanii – odpowiedzialność za prawidłowe przetwarzanie zamówień konsultantów w Polsce:
> weryfikacja planowanych działań marketingowo – sprzedażowych pod kątem ich obsługi w systemie.
> zapewnienie wysokiej jakości materiałów drukowanych dostarczanych do konsultantów i klientów.
> zapewnienie płynnej i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy.
> zarządzanie bazą produktów i parametryzacja systemów pod kątem prawidłowej obsługi zamówień.
> utrzymanie spójności danych między systemem głównym i systemami satelitarnymi.
> kompleksowe testy przy udziale szerokiego grona osób z różnych obszarów firmy.
> nadzór nad terminowymi startami nowych kampanii.
> tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji.
- stała analiza potrzeb użytkowników i dążenie do rozwoju aplikacji billingowej w celu obsługi nowych ofert i programów lojalnościowych.
- aktywny udział w działaniach naprawczych (analiza ex ante i ex post, definiowanie warunków i kontrola raportów, koordynacja działań operacyjnych).
- zarządzanie zmianą w zakresie działań biznesowych podejmowanych ad hoc wymagających szybkości i elastyczności.
- częściowy nadzór nad prawidłowym obiegiem zamówień po firmie.
- zarządzanie czteroosobowym zespołem, odpowiedzialność za efektywną organizację pracy, przypisanie ról i obowiązków poszczególnych pracowników .
- udział w określaniu celów oraz planów dla Działu Obsługi Klienta oraz Sekcji Koordynacji Kampanii.
- kierowanie dużymi zespołami wirtualnymi w obszarze struktury macierzowej.
- udział w krótko- i długoterminowych projektach lokalnych bądź strategicznych o zasięgu regionalnym.
- koordynacja pracy międzynarodowego zespołu analityków biznesowych.
- zdefiniowanie i koordynacja procesu zbierania i konsolidacji funkcjonalnych wymagań biznesowych z 22 krajów Europy Wschodniej i Środkowej.
- współpraca z zarządem projektu, grupą developerów i programistów oraz przedstawicielami biznesu z całego obszaru Europy Wschodniej i Środkowej.
2002 - 2004: Analityk Biznesowy w projekcie ERP / OMS:
- analiza bieżących procesów operacyjnych w całym obszarze Zarządzania Kampanią w Avon Costetics Polska.
- zbieranie i analiza wymagań użytkowników.
- projektowanie nowej siatki procesów operacyjnych w obszarze Zarządzania Kampanią i obszarach pokrewnych.
- intensywna współpraca z programistami polskimi nad dostosowaniem nowego systemu do końcowych wymagań biznesu.
- współpraca z deweloperami amerykańskimi nad dostosowaniem aplikacji billingowej do właściwego przetwarzania zamówień w Polsce.
- tworzenie dokumentacji projektowej.
- szkolenie końcowych użytkowników.
2001 - 2007: Kierownik Sekcji Koordynacji Kampanii:
- kontrola procesu Przygotowania Kampanii – odpowiedzialność za prawidłowe przetwarzanie zamówień konsultantów w Polsce:
> weryfikacja planowanych działań marketingowo – sprzedażowych pod kątem ich obsługi w systemie.
> zapewnienie wysokiej jakości materiałów drukowanych dostarczanych do konsultantów i klientów.
> zapewnienie płynnej i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy.
> zarządzanie bazą produktów i parametryzacja systemów pod kątem prawidłowej obsługi zamówień.
> utrzymanie spójności danych między systemem głównym i systemami satelitarnymi.
> kompleksowe testy przy udziale szerokiego grona osób z różnych obszarów firmy.
> nadzór nad terminowymi startami nowych kampanii.
> tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji.
- stała analiza potrzeb użytkowników i dążenie do rozwoju aplikacji billingowej w celu obsługi nowych ofert i programów lojalnościowych.
- aktywny udział w działaniach naprawczych (analiza ex ante i ex post, definiowanie warunków i kontrola raportów, koordynacja działań operacyjnych).
- zarządzanie zmianą w zakresie działań biznesowych podejmowanych ad hoc wymagających szybkości i elastyczności.
- częściowy nadzór nad prawidłowym obiegiem zamówień po firmie.
- zarządzanie czteroosobowym zespołem, odpowiedzialność za efektywną organizację pracy, przypisanie ról i obowiązków poszczególnych pracowników .
- udział w określaniu celów oraz planów dla Działu Obsługi Klienta oraz Sekcji Koordynacji Kampanii.
- kierowanie dużymi zespołami wirtualnymi w obszarze struktury macierzowej.
- udział w krótko- i długoterminowych projektach lokalnych bądź strategicznych o zasięgu regionalnym.
Szkolenia i kursy
> Train the Trainers – szkolenie umiejętności prezentacyjnych
> Budowanie Zespołu
> Basic Management Program – szkolenie z ogólnego obszaru zarządzania zorganizowane dla kadry menedżerów Avon Cosmetics Polska.
> AS/400 System Facilities – podstawy
> Jezyk SQL w bazie danych Oracle
> Profesjonalna Obsługa Klienta
> Prawo jazdy kat. B
> Budowanie Zespołu
> Basic Management Program – szkolenie z ogólnego obszaru zarządzania zorganizowane dla kadry menedżerów Avon Cosmetics Polska.
> AS/400 System Facilities – podstawy
> Jezyk SQL w bazie danych Oracle
> Profesjonalna Obsługa Klienta
> Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Zainteresowania
> Sztuka kulinarna
> Literatura fantasy
> Gry fabularne
> Literatura fantasy
> Gry fabularne
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
RPG Fans
Grupa zrzeszająca wszystkich miłośników gier RPG, paragrafowych i tych którzy zachwycają się fantasy :) Zapraszam!