Piotr Serżysko

SPECJALISTA D/S GWARANCJI ODYSSEY SP. Z O.O. ASD NISSAN
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa kluczowych klientów obsługa komputera Kierowanie zespołem

Języki

niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Odyssey Sp. z o. o.
Kierownik d/s gwarancji NISSAN , KIA , FIAT
Nadzór na prawidłowym przebiegiem prac gwarancyjnych zgodnie z wymogami dystrybutora , rozliczanie napraw gwarancyjnych , bezpośredni kontakt z dystrybutorami marek w zakresie gwarancji.
Logo
Specjalista ds. gwarancji
ODYSSEY SP. Z O.O. ASD NISSAN
Nadzór nad procesem gwarancji , kontrola jakości , rozliczenia napraw gwarancyjnych
Logo
Kierownik
AUTO ŁÓDŹ ASD NISSAN
Wdrażanie , zarządzanie i aktywne animowanie procesów zapewniających jakość obsługi klienta w placówce dealerskiej , w celu zagwarantowania zgodności z procesem NSSW , służącym do realizacji celu Nissana , jakim jest Nr 1 w jakości obsługi.
Logo
KIEROWNIK SERWISU MECHANICZNEGO
AUTO ŁÓDŹ ASD NISSAN
Logo
KIEROWNIK SERWISU
AUTO BRZEZIŃSKA ASD FORD
Logo
KIEROWNIK SERWISU MECHANICZNEGO
TOYOTA RADOŚĆ ASD TOYOTA , LEXUS
Kierowanie i nadzór nad pracami serwisu , pozyskiwanie kluczowych klientów w serwisie ,planowanie i rozliczanie prac serwisu , nadzór nad pracami z zakresu gwarancji, nadzór nad magazynem części

Szkolenia i kursy

Certyfikat doradcy serwisowego Toyoty
Szkolenia w Akademii Toyoty-z zakresu obsługi klientów prestiżowych marki Lexus
Certyfikat ukończenia szkolenia AUDATEX
Pełen zakres szkoleń dla działu obsługi posprzedażnej firmy NISSAN

Edukacja

Logo
naprawa i eksploatacja pojazdów samochodowych, inżynierskie
Politechnika Lubelska

Specjalizacje

Inżynieria
Zarządzanie inżynierią

Zainteresowania

wędkarstwo , podróże