Umiejętności
Zarządzanie klientami
Rozwój działalności
CRM
FMCG
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Analiza rynku
Negocjacje
Handel
Zarządzanie Sprzedażą
Strategia
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Trade Marketing
wycenianie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Field Force Manager-kanał KA
Odpowiedzialny za realizację planów sprzedaży w kanale MT w Polsce.(egzekucja ustaleń centralnych oraz lokalnych na poziomie hal)
Zarządzanie zespołem 5 RKAM/45 PH ds spraw sieci KA
Zarządzanie zespołem 5 RKAM/45 PH ds spraw sieci KA
DYREKTOR DS MARKETINGU HANDLOWEGO
Odpowiedzialny za rozwój strategii sprzedaży w kanale tradycyjnym(TT+HoReCa)oraz MT.
Zarządzanie zespołem 3 Specjalistów ds Trade Marketingu
Kreowanie polityki cenowej, standardów merchandisingu.
Przygotowywanie i wprowadzanie w życie skutecznych programow zwiększających sprzedaż w podległych kanałach (programy lojalnościowe,promocje kanałowe, programy motywacyjne dla własnych oraz zewnętrznych sił sprzedaży)
Zarządzanie polityką POS w poszczególnych kanałach sprzedaży
Zarządzanie zespołem 3 Specjalistów ds Trade Marketingu
Kreowanie polityki cenowej, standardów merchandisingu.
Przygotowywanie i wprowadzanie w życie skutecznych programow zwiększających sprzedaż w podległych kanałach (programy lojalnościowe,promocje kanałowe, programy motywacyjne dla własnych oraz zewnętrznych sił sprzedaży)
Zarządzanie polityką POS w poszczególnych kanałach sprzedaży
Head of Trade Marketing Manager
In charge of creation and implementation of operational strategy in wholesale and retail (traditional)
channel in Poland; scope of tasks: creation of price policy, merchandising standard, preparation of channel
promotions (HoReCa, Retail, MT), POS materials including visualization, development of alternative distribution channels, e.g. authorized distributors, implementation of strategy through training , presentation and motivation programs for Sales Department, wholesalers SR’s, planning, management and budget control. Managing a team of 3 Trade Marketing Specialists and Sales Analyst.
channel in Poland; scope of tasks: creation of price policy, merchandising standard, preparation of channel
promotions (HoReCa, Retail, MT), POS materials including visualization, development of alternative distribution channels, e.g. authorized distributors, implementation of strategy through training , presentation and motivation programs for Sales Department, wholesalers SR’s, planning, management and budget control. Managing a team of 3 Trade Marketing Specialists and Sales Analyst.
National Key Account Manager (TT)
In charge of creation and implementation of operational strategy in retail (traditional) and wholesale channel in Poland; scope of tasks: management of regional chains e.g. Lewiatan, PoloMarket, Spar, Julius Meinl, Rabat 34, Bomi, Piotr i Paweł, Chata Polska, Stokrotka, Eko, Eldorado, Milo, negotiation Customer Development Agreements with main Kamis retail and wholesale chains, creation of price policy, preparation of promotional programs for retail channel (including chains), development alternative distribution channel- wholesale (exclusivity for sale of brands such as: Warzywko, Galeo); implementation of strategy through training and presentation for Sales Department, planning, management and control budget. Managing a team of 2 Key Account Managers TT
Licencjonowany pilot wycieczek zagranicznych
Odpowiedzialny za prowadzenie grup wycieczkowych- przewodnik oraz rezydent w Anglii.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Podróźe, pływanie, jazda konna, narty, historia
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching online
Regularne spotkania online - Skype - zadaj pytanie, zgłoś propozycję, omów plan coachingowy
Coaching Poznań
Grupa dla zainteresowanych coachingiem, oraz szeroko rozumianym rozwojem osobistym:)
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
Prakseologia. Sprawne działanie
EFEKTYWNOŚĆ - SPRAWNOŚĆ - SKUTECZNOŚĆ - RACJONALNOŚĆ - EKONOMICZNOŚĆ - W dzisiejszym świecie chaosu warto propagować idee sprawnego działania. Logika, sprawność, skuteczność, racjonalność, ekonomika,
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość