Piotr Rojek

Key Account Representative, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Puławy, lubelskie

Umiejętności

umiejętność szybkiego uczenia się Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Umiejętności zarządzania Umiejętność budowania relacji z ludźmi Umiejętność pracy wielozadaniowej

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Johnson & Johnson
Key Account Representative
-realizacja celów sprzedażowych i udziałow rynkowych na poziomie sieci handlowych
-dbałość o właściwą ekspozycję produktów J&J w halach handlu nowoczesnego
-nadzór nad pracą merchandiserów w regionie wschodniej polski
-nadzór i koordynowanie centralnych i lokalnych akcji promocyjnych
-współpraca z KAM
-analizowanie sytuacji rynkowej
Grupa Eurocash
Specjalista ds ekspansji sieci Delikatesy Centrum
Do zakresu moich działań należało: poszukiwanie i negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Wyszukiwanie lokalizacji pod przyszłe sklepy Delikatesy Centrum zgodnych ze standardami firmy. Podpisywanie umów franczyzowych, negocjacje umów najmu lokali, sporządzanie kalkulacji kosztów działalności sklepu.
Logo
Koordynator Regionalny
mForce Sp. z o.o Sp.k. dla Colgate-Palmolive Poland Sp.z o.o
Do zakresu moich obowiązków należało: upowszechnianie marki Colgate-Palmolive polegające na utrzymywaniu i wzmacnianiu kontaktów biznesowych z kluczowymi klientami firmy na poziomie sieci handlowych. Dbałość o realizację celów sprzedażowych i udziałów rynkowych produktów firmy. Współpraca z grupą merchandiserów w regionie wschodniej Polski skupiona głównie na: szkoleniach, organizowaniu i koordynowaniu centralnych i lokalnych akcji promocyjnych oraz kontroli stopnia ich realizacji. Ścisła współpraca z KAM oraz Brand Managerami. Promocja nowych produktów firmy. Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta. Analiza sytuacji rynkowej. Raportowanie do Regionalnego Kierownika Sprzedaży.
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Business Development Representative
Odpowiadałem za upowszechnianie marki Colgate-Palmolive i związaną z tym realizację celów sprzedażowych w regionie wschodnim Polski poprzez: nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami firmy, zarządzanie grupą supervisorów koordynujących pracę merchandiserów, organizację i realizację akcji promocyjnych na powierzonym terenie, właściwą ekspozycję produktów firmy w sieciach handlowych.
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Regional Sales Representative
Do zakresu moich działań należało: budowanie trwałych relacji handlowych z Hurtowniami Partnerskimi i Regionalnymi. Nadzorowałem i koordynowałem pracę zespołu Pre i Van Sellers. Brałem udział w przygotowywaniu i wprowadzaniu programów motywacyjnych dla zespołu sprzedażowego. Odpowiadałem za właściwą realizację akcji promocyjnych na powierzonym terenie. Zarządzałem budżetami promocyjnymi. Odpowiadałem za nawiązywanie i rozwijanie współpracy z gabinetami stomatologicznymi, aptekami oraz hurtowniami farmaceutycznymi. Opiniowałem kierunki działań zmierzające do wzrostu udziału firmy w rynku. Wyniki mojej pracy raportowałem do Kierownika Regionalnego.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej; Region Wschodni
Polkomtel S.A.
W firmie Polkomtel S.A. odpowiadałem za budowanie i zarządzanie relacjami biznesowymi z Partnerami Handlowymi firmy. Przygotowywanie prezentacji i ofert dla klientów. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie i prowadzenie analiz sprzedaży, monitorowanie działalności konkurencji oraz wdrażanie nowych sposobów dynamizujących efektywność sprzedaży. Współpraca w zakresie tworzenia planu sprzedażowego i późniejsza jego realizacja. Reprezentowanie firmy podczas imprez branżowych. Sporządzanie zestawień i raportów. Przygotowywanie i dostosowanie oferty sprzedaży do specyfiki obsługiwanego sektora. Kształtowanie i utrzymywanie dobrego wizerunku firmy.

Szkolenia i kursy

08/2007 - Money Matters in Sales
03/2005 - Key Accountability Managing the Customers
08/2001 - Business Negotiation
03/2000 - Sales Skills – klucz do zwiększania sprzedaży
02/1998 - Profesjonalne Metody Sprzedaży
02/1997 - Techniki Sprzedaży

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne; specjalność: Handel Zagraniczny, magisterskie
Akademia Ekonomiczna W Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Sport-koszykówka,piłka nożna
Muzyka-lata 90-te

Inne

wysokie ukierunkowanie na osiąganie wyznaczonego celu
kreatywność
sumienność
wysoka odporność na stres
samodzielność w działaniu
wysoki poziom zdolności interpersonalnych

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.