Umiejętności
Umiejętności analityczne
negocjacyjne, sprzedażowe, menadżerskie
Planowanie i organizacja pracy
współpracy z innymi ludźmi
Prezentacji
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży, Marketingu i Kluczowych Klientów
Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego "Orzech" Sp. z o.o.
• Nadzór nad pracownikami działu sprzedaży
• Sporządzanie planów sprzedaży krajowej
• Obsługa kluczowych klientów (nadzór nad odbiorcami hurtowymi) w kraju
• Nadzór nad przedstawicielami regionalnymi i ich rozliczanie
• Udział w targach, wystawach i konferencjach
• Zbieranie i opracowywanie informacji o rynku
• Ustalanie zakresu obowiązków swoich podwładnych i planowanie ich zadań
• Rozliczanie premii pracowników działu
• Sporządzanie planów sprzedaży krajowej
• Obsługa kluczowych klientów (nadzór nad odbiorcami hurtowymi) w kraju
• Nadzór nad przedstawicielami regionalnymi i ich rozliczanie
• Udział w targach, wystawach i konferencjach
• Zbieranie i opracowywanie informacji o rynku
• Ustalanie zakresu obowiązków swoich podwładnych i planowanie ich zadań
• Rozliczanie premii pracowników działu
Główny Specjalista ds. Analiz Sprzedaży
- przygotowywanie raportów sprzedaży oraz ich analiz dla odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych
- analiza struktury sprzedaży w poszczególnych Działach Handlowych
- wsparcie podczas procesu planowania sprzedaży
- analiza rentowności sprzedaży
- przygotowywanie projektów, planów rozwoju sprzedaży i dystrybucji
- analiza cen towarów na tle konkurencji
- analiza struktury sprzedaży w poszczególnych Działach Handlowych
- wsparcie podczas procesu planowania sprzedaży
- analiza rentowności sprzedaży
- przygotowywanie projektów, planów rozwoju sprzedaży i dystrybucji
- analiza cen towarów na tle konkurencji
Manager Sprzedaży Krajowej - detal (kierownik)
- Koordynowanie pracy Managerów Regionu i Handlowców;
- realizacja założonych planów sprzedaży;
- identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Agentów i Klientów;
- weryfikowanie realizacji umowy i pełnej dokumentacji;
- analiza i zabezpieczenie stanów magazynowych;
- raportowanie do Dyrektora Handlowego;
- kontrola punktów agencyjnych;
- utrzymanie relacji handlowej z już pozyskanym klientem;
- realizacja założonych planów sprzedaży;
- identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Agentów i Klientów;
- weryfikowanie realizacji umowy i pełnej dokumentacji;
- analiza i zabezpieczenie stanów magazynowych;
- raportowanie do Dyrektora Handlowego;
- kontrola punktów agencyjnych;
- utrzymanie relacji handlowej z już pozyskanym klientem;
Manager Regionu Sprzedaży
- rozbudowa sieci dystrybucji – sieć sklepów agencyjnych i patronackich;
- realizacja założonych planów sprzedaży;
- utrzymywanie poprawnej relacji z obecnymi Agentami i klientami;
- identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Agentów i klientów (punkty patronackie);
- poszukiwanie nowych Agentów;
- przygotowywanie umów agencyjnych i patronackich;
- sporządzanie deklaracji wekslowych;
- analiza stanów magazynowych;
- monitorowanie działań konkurencji i zbieranie informacji o trendach na rynku;
- raportowanie do Managera Sprzedaży Krajowej;
- realizacja założonych planów sprzedaży;
- utrzymywanie poprawnej relacji z obecnymi Agentami i klientami;
- identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Agentów i klientów (punkty patronackie);
- poszukiwanie nowych Agentów;
- przygotowywanie umów agencyjnych i patronackich;
- sporządzanie deklaracji wekslowych;
- analiza stanów magazynowych;
- monitorowanie działań konkurencji i zbieranie informacji o trendach na rynku;
- raportowanie do Managera Sprzedaży Krajowej;
Manager Regionu Sprzedaży
- rozbudowa sieci dystrybucji – sieć sklepów agencyjnych i patronackich;
- realizacja założonych planów sprzedaży;
- utrzymywanie poprawnej relacji z obecnymi Agentami i klientami;
- identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Agentów i klientów (punkty patronackie);
- poszukiwanie nowych Agentów;
- przygotowywanie umów agencyjnych i patronackich;
- sporządzanie deklaracji wekslowych;
- analiza stanów magazynowych;
- monitorowanie działań konkurencji i zbieranie informacji o trendach na rynku;
- raportowanie do Managera Sprzedaży Krajowej;
- realizacja założonych planów sprzedaży;
- utrzymywanie poprawnej relacji z obecnymi Agentami i klientami;
- identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Agentów i klientów (punkty patronackie);
- poszukiwanie nowych Agentów;
- przygotowywanie umów agencyjnych i patronackich;
- sporządzanie deklaracji wekslowych;
- analiza stanów magazynowych;
- monitorowanie działań konkurencji i zbieranie informacji o trendach na rynku;
- raportowanie do Managera Sprzedaży Krajowej;
Szkolenia i kursy
Certyfikat Ukończenia Szkolenia MS Excel dla zaawansowanych - Microsoft Official Course.
Certyfikat – Merchandising (sztuka ekspozycji produktów),
Certyfikat – Merchandising (sztuka ekspozycji produktów),
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Fotografia, siatkówka, motoryzacja
Inne
Prawo jazdy kat. B
Obsługa komputera ( środowisko WINDOWS 95, 98, 2000, XP, Microsoft Word, Excel, PowerPoint
Obsługa komputera ( środowisko WINDOWS 95, 98, 2000, XP, Microsoft Word, Excel, PowerPoint
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Sprawozdanie finansowe
Grupa poświęcona problemom sprawozdawczości finansowej. Również analizie sprawozdań.