Piotr Pietryk

Koordynator ds. Sprzedaży (Santander Bank Polska)
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Koordynator ds. Sprzedaży .
- zapewnienie Doradcom wsparcia merytorycznego, sprzedażowego oraz technicznego
- dbanie o jak najwyższą jakość obsługi i sprzedaży poprzez odsłuch rozmów
- weryfikacja poprawności wprowadzanych wniosków kredytowych
- stały kontakt z analitykami kredytowymi i zespołem antyfraudowym w zakresie procesowanych wniosków kredytowych
- tworzenie narzędzi (m.in. w MS Excel) służących monitorowaniu wyników sprzedażowych oraz jakościowych zespołu
- prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników Banku
- prowadzenie warsztatów oraz coachingów dla obecnych pracowników Banku
- rozwój umiejętności sprzedażowych oraz motywowanie Doradców do osiągania ponadprzeciętnych wyników i integrowania ich wokół wyznaczonych celów
- uczestnictwo w tworzeniu i testowaniu nowych procedur oraz procesów bankowych
Santander Bank Polska
Doradca Klienta
- sprzedaż produktów oraz usług bankowych
- kompleksowa obsługa Klientów
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
- badanie zdolności kredytowej Klientów
- doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dedykowanych Klientowi indywidualnemu
- budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientami
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
- udział we wdrażaniu innowacyjnych systemów, metod i standardów sprzedaży oraz obsługi
- monitoring wniosków kredytowych
- współpraca z Oddziałami Banku
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Holicon sp. z o.o.
Kierownik Działu Szkoleń
- tworzenie procedur oraz zarządzanie procesem szkoleniowym w firmie
- zarządzanie zespołem Trenerów
- stały monitoring pracy Trenerów oraz weryfikacja rezultatów ich pracy poprzez analizę wyników na projektach
- sporządzanie raportów z przebiegu procesów w obrębie Działu Szkoleń
- prowadzenie szkoleń oraz coachingów dla Trenerów
- zarządzanie czasem pracy Trenerów oraz planem ich działań na projektach
- opracowywanie skryptów rozmów oraz poradników ze wskazówkami dla Konsultantów
- opracowywanie prezentacji, konspektów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych dla Trenerów
- doraźne prowadzenie szkoleń i coachingów dla nowo pozyskanych zasobów ludzkich na projekty
- ścisła współpraca z Kierownikami Projektów, Koordynatorami Zespołów Projektowych oraz Działem Rekrutacji
- stały kontakt z Klientami Biznesowymi firmy w celu opracowywania strategii szkoleniowych dla poszczególnych projektów


WSPÓŁPRACA M.IN. Z:

* T-Mobile Polska S.A.
* UPC Polska Sp. z o.o.
* E-Commerce Services Sp. z o.o. (EMPiK)
* Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (SKODA Polska)
* Starter Sp. z o.o.
* Alior Bank S.A.
* ING Bank Śląski S.A.
* Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.
* Exorigo-Upos Sp. z o.o.
* moBILET Sp. z o.o.
* Eurocash S.A.
* Nickel Development Sp. z o.o.
* TeleTRADE-DJ International Consulting Ltd
Holicon sp. z o.o.
Trener ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- prowadzenie szkoleń dotyczących produktów i usług Partnerów Biznesowych firmy Holicon
- prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży
- prowadzenie szkoleń z technik profesjonalnej obsługi klienta
- prowadzenie indywidualnych coachingów z konsultantami
- monitoring oraz bezpośrednia pomoc sprzedażowo-obsługowa udzielana konsultantom
- tworzenie skryptów rozmów oraz poradników ze wskazówkami dla konsultantów
Holicon sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
- telefoniczna sprzedaż produktów oraz usług operatora sieci komórkowej T-Mobile Polska
Flavon Group Polska Sp. z o.o.
Dystrybutor / Trener
- współpraca z firmą Flavon Group Polska
- dystrybucja suplementów diety z rodziny Flavon
- budowa Klubu Konsumenta Flavon Max Klub
- szkolenie klubowiczów Klubu Flavon z zakresu umiejętności miękkich
OFFICE Style Sp. z o.o.
Project Manager
- współzarządzanie Programem Lojalnościowym OFFICE Style
- utrzymywanie kontaktów z Partnerami Handlowymi oraz Uczestnikami Programu OFFICE Style
- koordynacja akcji promocyjnych i reklamowych
- marketing, PR, copywriting
- współtworzenie blogosfery oraz portali społecznościowych
- prowadzenie inwentaryzacji oraz zestawień dotyczących rentowności firmy
- odpowiadanie za bezpieczeństwo techniczne i organizacyjne ochrony danych osobowych
- szkolenie pracowników firmy oraz uczestników Programu z zakresu umiejętności miękkich oraz twardych

WSPÓŁPRACA M.IN. Z:

* International Paper (marka POL)
* Hewlett Packard (HP)
* Esselte
* Microsoft
* Office DEPOT
* Lyreco
* Rodan
* Manager Na Obcasach
* Akademia Biznesu MDDP
Oriflame Poland
Niezależny Konsultant
- sprzedaż produktów kosmetycznych firmy Oriflame

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja