Piotr Olejnik

Profesjonalista w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Marketing & Communications Consultants
Senior Account Manager
* strategie komunikacji
* projekty zintegrowanej komunikacji marketingowej
* projekty CSR
* PR korporacyjny i produktowy
* komunikacja kryzysowa
* przygotowywanie ofert przetargowych (new business development)

Główni Klienci: ZPPP Browary Polskie, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Provimi, Jelfa
ZooM Advertising sp. z o.o.
PR Director
* zarządzanie działem PR
* tworzenie i realizacja projektów PR dla Klientów agencji 
* konferencje biznesowe 
* konferencje i briefingi prasowe 
* projekty badawcze 
* relacje z mediami

główni Klienci: ARVAL Polska, za10groszy.pl, RAMATTI, AVENE
Martis CONSULTING Sp. z o. o.
Senior Account Manager
* doradztwo strategiczne dla spółek notowanych na GPW
* relacje inwestorskie
* kontakty z mediami
* komunikacja wewnętrzna
* komunikacja marketingowa związana z IPO’s

główni Klienci: BORYSZEW, IMPEXMETAL, ALCHEMIA, SKOTAN, HUTMEN, LOTOS, PRONOX, NFI MIDAS, PROCAD, POLIMEX CEKOP
Logo
Account Director
ZACK, Agencja Reklamowa
* FINNAIR – planowanie/zakup mediów, event marketing, BTL
* GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH – BTL
* PREFA– strategia komunikacji, strategia mediów, BTL
* ŻAK-CENTRUM EDUKACJI I BIZNESU – strategia komunikacji, PR,  
* FORAS MANAGEMENT -  strategia komunikacji, BTL
Incom S.A.
Account Director
opracowanie i realizacja projektów w zakresie komunikacji marektingowej
* projekty PR
* media relations
* consulting
* materiały prasowe
* PR wewnętrzny

główni Klienci: ELECTROLUX, ORBIS, ACCOR, STOEN, KREDYT BANK
Logo
Media Director
BATES Poland
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* analiza konkurencyjna
* analiza rynku reklamy i mediów
* analiza grup celowych
* negocjacje cenowe z mediami
* kontrola i monitoring budżetów mediowych
* bieżące kontakty z Klientami
* prezentacje mediowe

główni Klienci: FERRERO, SEAT, FINLANDIA BALLANTINE’S GROUP, BAT, MASTERLINK, ARDO, FELS WERKE, FUJITSU
Logo
Account/Media Director
IDEAPIU' MAPP, Agencja Reklamowa
* strategie komunikacji marketingowej
* pozycjonowanie marek
* analiza konkurencji
* nadzór nad kampaniami reklamowymi
* produkcja materiałów reklamowych i promocyjnych
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* prezentacje strategiczne i mediowe
* analiza grup celowych
* kontrola i monitoring budżetów

główni Klienci: FERRERO, PODRAVKA, CANDY, ARDO, BENETTON, PIRELLI, SCHERING, ANIMEX, HIS SPORTSWEAR, FELS WERKE, KONFIPOL, PIAGGIO, PKO SA, ANIMEX BANK
Logo
Account Manager
CREAPRIV COMMUNICATION
* nadzór nad kampaniami reklamowymi pierwszych publicznych ofert sprzedazy akcji
* produkcja materiałów reklamowych i promocyjnych
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* kontrola i monitoring budżetów

główni Klienci: MINISTERSTWO PRZEKSZTAŁCEŃ WŁASNOŚCIOWYCH, GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH, FUNDACJA ROZWOJU RYNKU KAPITAŁOWEGO „CENTRUM PRYWATYZACJI”
Logo
Główny Specjalista ds. PR
MINISTERSTWO PRZEKSZTAŁCEN WŁASNOŚCIOWYCH (obecnie Skarbu Państwa)
* konferencje prasowe
* materiały i komunikaty prasowe
* redagowanie biuletynu MPW
* kampania edukacyjno-informacyjna nt. prywatyzacji gospodarki
* kampanie związane z ofertami publicznymi oraz powstawaniem GPW
* seminaria i szkolenia

Szkolenia i kursy

* 1990 - kurs dla członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa
* 1991 - kurs dla maklerów papierów wartościowych
* 1991 - praktyki w agencji reklamowej Creapriv Communication, Paryż
* 1992 - praktyki w agencji reklamowej Ideapiu', Mediolan
* 2003/2004 - podyplomowe studium Advanced Certificate in Marketing, Instytut Rozwoju Biznesu/Chartered Institute in Marketing, Londyn
* 2006 - kurs "Obowiązki informacyjne spółek publicznych"

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

* sport - przebiegniętych 6 Maratonów Warszawskch, 3 pólmaratony oraz 4 biegi uliczne Nike
* historia
* film
* muzyka

Organizacje

członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Reczpospolitej Polskiej,

Inne

* duże doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
* wysokie umiejętności uczenia się i adaptacji do nowych sytuacji
* wysokie umiejętności tworzenia i prezentowania profesjonalnych prezentacji biznesowych
* wysokie umiejętności nawiązywania i budowanie relacji międzyludzkich
* doświadczenie dziennikarskie
* biegła znajomość pakietu MS Office

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.