Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
* strategie komunikacji
* projekty zintegrowanej komunikacji marketingowej
* projekty CSR
* PR korporacyjny i produktowy
* komunikacja kryzysowa
* przygotowywanie ofert przetargowych (new business development)
Główni Klienci: ZPPP Browary Polskie, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Provimi, Jelfa
* projekty zintegrowanej komunikacji marketingowej
* projekty CSR
* PR korporacyjny i produktowy
* komunikacja kryzysowa
* przygotowywanie ofert przetargowych (new business development)
Główni Klienci: ZPPP Browary Polskie, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Provimi, Jelfa
PR Director
* zarządzanie działem PR
* tworzenie i realizacja projektów PR dla Klientów agencji
* konferencje biznesowe
* konferencje i briefingi prasowe
* projekty badawcze
* relacje z mediami
główni Klienci: ARVAL Polska, za10groszy.pl, RAMATTI, AVENE
* tworzenie i realizacja projektów PR dla Klientów agencji
* konferencje biznesowe
* konferencje i briefingi prasowe
* projekty badawcze
* relacje z mediami
główni Klienci: ARVAL Polska, za10groszy.pl, RAMATTI, AVENE
Senior Account Manager
* doradztwo strategiczne dla spółek notowanych na GPW
* relacje inwestorskie
* kontakty z mediami
* komunikacja wewnętrzna
* komunikacja marketingowa związana z IPO’s
główni Klienci: BORYSZEW, IMPEXMETAL, ALCHEMIA, SKOTAN, HUTMEN, LOTOS, PRONOX, NFI MIDAS, PROCAD, POLIMEX CEKOP
* relacje inwestorskie
* kontakty z mediami
* komunikacja wewnętrzna
* komunikacja marketingowa związana z IPO’s
główni Klienci: BORYSZEW, IMPEXMETAL, ALCHEMIA, SKOTAN, HUTMEN, LOTOS, PRONOX, NFI MIDAS, PROCAD, POLIMEX CEKOP
Media Director
BATES Poland
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* analiza konkurencyjna
* analiza rynku reklamy i mediów
* analiza grup celowych
* negocjacje cenowe z mediami
* kontrola i monitoring budżetów mediowych
* bieżące kontakty z Klientami
* prezentacje mediowe
główni Klienci: FERRERO, SEAT, FINLANDIA BALLANTINE’S GROUP, BAT, MASTERLINK, ARDO, FELS WERKE, FUJITSU
* planowanie i zakup mediów
* analiza konkurencyjna
* analiza rynku reklamy i mediów
* analiza grup celowych
* negocjacje cenowe z mediami
* kontrola i monitoring budżetów mediowych
* bieżące kontakty z Klientami
* prezentacje mediowe
główni Klienci: FERRERO, SEAT, FINLANDIA BALLANTINE’S GROUP, BAT, MASTERLINK, ARDO, FELS WERKE, FUJITSU
Account/Media Director
IDEAPIU' MAPP, Agencja Reklamowa
* strategie komunikacji marketingowej
* pozycjonowanie marek
* analiza konkurencji
* nadzór nad kampaniami reklamowymi
* produkcja materiałów reklamowych i promocyjnych
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* prezentacje strategiczne i mediowe
* analiza grup celowych
* kontrola i monitoring budżetów
główni Klienci: FERRERO, PODRAVKA, CANDY, ARDO, BENETTON, PIRELLI, SCHERING, ANIMEX, HIS SPORTSWEAR, FELS WERKE, KONFIPOL, PIAGGIO, PKO SA, ANIMEX BANK
* pozycjonowanie marek
* analiza konkurencji
* nadzór nad kampaniami reklamowymi
* produkcja materiałów reklamowych i promocyjnych
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* prezentacje strategiczne i mediowe
* analiza grup celowych
* kontrola i monitoring budżetów
główni Klienci: FERRERO, PODRAVKA, CANDY, ARDO, BENETTON, PIRELLI, SCHERING, ANIMEX, HIS SPORTSWEAR, FELS WERKE, KONFIPOL, PIAGGIO, PKO SA, ANIMEX BANK
Account Manager
CREAPRIV COMMUNICATION
* nadzór nad kampaniami reklamowymi pierwszych publicznych ofert sprzedazy akcji
* produkcja materiałów reklamowych i promocyjnych
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* kontrola i monitoring budżetów
główni Klienci: MINISTERSTWO PRZEKSZTAŁCEŃ WŁASNOŚCIOWYCH, GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH, FUNDACJA ROZWOJU RYNKU KAPITAŁOWEGO „CENTRUM PRYWATYZACJI”
* produkcja materiałów reklamowych i promocyjnych
* strategie mediowe
* planowanie i zakup mediów
* kontrola i monitoring budżetów
główni Klienci: MINISTERSTWO PRZEKSZTAŁCEŃ WŁASNOŚCIOWYCH, GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH, FUNDACJA ROZWOJU RYNKU KAPITAŁOWEGO „CENTRUM PRYWATYZACJI”
Główny Specjalista ds. PR
MINISTERSTWO PRZEKSZTAŁCEN WŁASNOŚCIOWYCH (obecnie Skarbu Państwa)
* konferencje prasowe
* materiały i komunikaty prasowe
* redagowanie biuletynu MPW
* kampania edukacyjno-informacyjna nt. prywatyzacji gospodarki
* kampanie związane z ofertami publicznymi oraz powstawaniem GPW
* seminaria i szkolenia
* materiały i komunikaty prasowe
* redagowanie biuletynu MPW
* kampania edukacyjno-informacyjna nt. prywatyzacji gospodarki
* kampanie związane z ofertami publicznymi oraz powstawaniem GPW
* seminaria i szkolenia
Szkolenia i kursy
* 1990 - kurs dla członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa
* 1991 - kurs dla maklerów papierów wartościowych
* 1991 - praktyki w agencji reklamowej Creapriv Communication, Paryż
* 1992 - praktyki w agencji reklamowej Ideapiu', Mediolan
* 2003/2004 - podyplomowe studium Advanced Certificate in Marketing, Instytut Rozwoju Biznesu/Chartered Institute in Marketing, Londyn
* 2006 - kurs "Obowiązki informacyjne spółek publicznych"
* 1991 - kurs dla maklerów papierów wartościowych
* 1991 - praktyki w agencji reklamowej Creapriv Communication, Paryż
* 1992 - praktyki w agencji reklamowej Ideapiu', Mediolan
* 2003/2004 - podyplomowe studium Advanced Certificate in Marketing, Instytut Rozwoju Biznesu/Chartered Institute in Marketing, Londyn
* 2006 - kurs "Obowiązki informacyjne spółek publicznych"
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
* sport - przebiegniętych 6 Maratonów Warszawskch, 3 pólmaratony oraz 4 biegi uliczne Nike
* historia
* film
* muzyka
* historia
* film
* muzyka
Organizacje
członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Reczpospolitej Polskiej,
Inne
* duże doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
* wysokie umiejętności uczenia się i adaptacji do nowych sytuacji
* wysokie umiejętności tworzenia i prezentowania profesjonalnych prezentacji biznesowych
* wysokie umiejętności nawiązywania i budowanie relacji międzyludzkich
* doświadczenie dziennikarskie
* biegła znajomość pakietu MS Office
* wysokie umiejętności uczenia się i adaptacji do nowych sytuacji
* wysokie umiejętności tworzenia i prezentowania profesjonalnych prezentacji biznesowych
* wysokie umiejętności nawiązywania i budowanie relacji międzyludzkich
* doświadczenie dziennikarskie
* biegła znajomość pakietu MS Office
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.