Piotr Nurowski

Menedżer Sprzedaży i Marketingu - FMCG
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Coaching Moda FMCG New Business Development Project Management Negocjacje zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Rekrutacje wysokiego szczebla Szkolenia pracowników Budżety Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje MS Oficce Organizowanie eventów analiza KPI zarządzanie kryzysowe

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Członek Rady Nadzorczej
Spółdzielnia Mieszkaniowa SAM 81, Warszawa
Wybrany przez Walne Zgromadzenie na kadencję 2022 - 2025
Członek Komisji Rewizyjnej
Wcześniej wybrany na kadencję 2013 - 2016, jako Przewodniczący Komisji ds Nieruchomości
3000 członków
30 bloków mieszkalnych
Logo
Menadżer Sprzedaży i Marketingu / Crisis Manager / Interim Controller - FMCG
samozatrudnienie
• Zwiększanie zyskowności sprzedawców w terenie , podnoszenie wartości Firmy
• “Szyte na miarę” plany dla sytuacji kryzysowych firm FMCG, B2B
• Negocjacje z sieciami detalicznymi, dystrybutorami, HoReCa
• USP /unique selling propositions - audyt, repozycjonowanie marek
Urząd m.st. Warszawa
Inspektor
Zezwolenia alkoholowe dla HoReCa i Detalu
Umowa na zastępstwo.
Logo
Dyrektor Handlowy, Dyrektor ds. Rynków Zagranicznych
Polmos Bielsko-Biala & Norvegia Spirits AS
• Odpowiedzialny za sprzedaż alkoholi mocnych ( sieci detaliczne, dystrybutorzy, HoReCa, kanał GTR)
• Negocjacje z JMP Biedronka, Makro C&C, Selgros, Kaufland, Auchan, Real, Intermarche, Netto, Carrefour, Tesco, ALTI, Eurocash.
• Kierowanie działem sprzedaży (kraj i export) – 85 osób
• Kierowanie spółką córką w Oslo – Norwegia Spirits AS (jako jej Prezes)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Piotr posiada niezwykłą umiejętność zjednywania sobie partnerów biznesowych co w sektorze handlowym jest cechą nie do przecenienia. Zawsze identyfikuje się z firmą. Profesjonalizm i opanowanie pomagają Mu w realizacji wyznaczonych celów.
Logo
Dyrektor Handlowy
Lama Underwear
• Podwojenie sprzedaży w Polsce I regionie CEE (dystrybutorzy, sieci detaliczne, sieć franczyzowa, własne outlety)
• Budowanie marki bielizny osobistej Lama “not for everybody”
• Wprowadzenie systemu kontraktacji „Golden Club”
• Prowadzenie międzynarodowych pokazów i eventów (dla ok.150 osób)
Logo
Dyrektor Sprzedaży & Menadżer Marketingu - FMCG
CAMPINA, NESTLE, Agros-Fortuna, Schulstad -Lantmannen
ROZWIJANIE KANAŁÓW SPRZEDAŻY

• Uruchomiłem sprzedaż do sieci detalicznych ( np. Makro C&C, Tesco, Rossman, Carrefour, Superpharm, Auchan, Eurocash, Real, HEBE, Biedronka )
• Pozyskałem do współpracy hurtownie - dystrybutorów
• Wdrożyłem system kontraktacji kolekcji bielizny
• Projektowałem i wprowadzałem standardy visual merchandisingu

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ - P&L

• Zarządzanie sprzedażą FMCG ( od kilkunastu mln PLN do ponad 350 mln rocznie)
• Zwiększałem sprzedaż przez rozwinięcie kanałów sprzedaży (np. Campina Poland od 3 mln do poziomu 85 mln PLN w 2 lata)
• Uzyskaliśmy break even + ( b.e.p.) dla Campina, mimo kryzysu branży
• Zredukowałem koszty stałe logistyki Schulstad o 5% przez likwidację dwóch centrów dystrybucji
• Obniżyłem poziom należności przeterminowanych o 24% w Agros-Fortuna

PRZYWÓDZTWO - BUDOWANIE ZESPOŁU

• Budowałem zespoły marketingu i sprzedaży ( od kilku osób do 120 osób )
• Opracowałem strukturę połączonego działu sprzedaży po fuzji Agros-Fortuna i Sonda S.A. (140 osób)
• Zatrzymałem proces utraty pracowników poprzez prezentację pozytywnej wizji dla organizacji sprzedaży Agros na czas “po przejęciu firmy przez Sonda S.A.”
• Osiągnąłem wzrost sprzedaży firmy Schulstad o 6% przez wprowadzenie systemu prowizyjnego dla 70 sprzedawców Vansellingu. Zmotywowałem zespoł.

WDRAŻANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ, w tym TRADE MARKETINGOWEJ

• Współtworzenie i wdrażanie strategii marek ( np. współtworzyłem nowe pozycjonowanie dla marki tostów Schulstad, jogurtów Fruttis)
• Prowadziłem eventy promocyjne - prezentacje dla dystrybutorów ( dla ok. 150 osób) w Warszawie, Kijowie i Moskwie.
• Osiągnąłem najwyższą marżę w segmencie jogurtów i deserów mlecznych ( np. Fruttis, Smakija )

Edukacja

Logo
Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami (z Licencją Ministra), studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Finanse, MBA
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Nurkowanie PADI do głębokości 40 m, rower górski, podróże, geopolityka, literatura faktu.
Specjalizacja: PADI nurkowanie z Nitrox, oraz DPV (Diving Propulsion Vehicles) - skutery podwodne AOWD ( advanced open water diver). Planuję zostać instruktorem nurkowania.

Inne

www.polmos.bielsko.pl
www.nestle.pl
www.frieslandcampina.com
www.schulstad.pl
www.agrosnova.pl
www.eurorscg.pl

English
https://www.linkedin.com/in/piotr-nurowski-4ab33b16?trk=nav_responsive_tab_profile

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
IndoDiving Nurkowanie w Indonezji
IndoDiving Nurkowanie w Indonezji
Po prostu nurkujemy
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Uważne Podróże
Uważne Podróże
Uważne Podróże - wyprawy dalej niż poza znany Ci horyzont. Dalej w świat i głębiej w siebie.
Zdrowie i Uroda
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady