Piotr Nerka

Koordynator ds. Trade Marketingu i Akcesoriów w T-Mobile Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne szybkie przyswajanie wiedzy zdolności negocjacyjne Prawo jazdy kat B Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Niemiecki podstawowy Angielski komunikatywny. Praca pod presją czasu i wyników orientacja na cele i zadania Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Umiejętności nawiązywania kontaktów i rozwijania kontaktów z klientami Samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole. Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej i podległego zespołu terminowość i jakość wykonywania powierzonych zadań

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Koordynator ds. Trade Marketingu i Akcesoriów
 Zarządzanie i rozwój oferty produktowej akcesoriów dla sklepów T-Mobile i wybranych punktów agenckich.
 Dynamiczny rozwój portfolio produktów w oparciu o analizę rynku i potrzeb klientów.
 Kształtowanie polityki asortymentowej, cenowej i marketingowej dla zarządzanych kategorii.
 Planowanie i prowadzenie działań handlowych zmierzających do realizacji powierzonych planów sprzedaży opartych na wolumenie i marżowości produktu.
 Przeprowadzanie analizy rynku i potencjalnych dostawców krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie oraz budowa długotrwałych relacji z dostawcami, optymalizacja portfela dostawców.
 Negocjowanie warunków cenowych oraz zapisów umów z potencjalnymi dostawcami.
 Wsparcie i realizacja marketingu produktowego – cross & up sell, promocje sprzedaży, programy dla dostawców, producentów i sprzedawców w punktach sprzedaży.
 Dostarczanie Siłom Sprzedaży wszelkich możliwych materiałów i pomocy sprzedażowych (cenówki, ulotki, plakaty, kupony rabatowe, gazetki, matryce ekspozycyjne, materiały merchandisingowe).
 Dbałość o należytą ekspozycję produktów i poprawę widoczności wybranych promocji przez dedykowane materiały BTL i merchandisingowe.
 Dbałość o optymalną strukturę magazynową.
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik ds.Trade Marketingu
 Akcje wspierające sprzedaż: organizacja, monitoring, rozliczanie, raportowanie efektywności akcji.
 Konkursy sprzedażowe (wewnętrzne oraz zewnętrzne), programy lojalnościowe dla ponad 20tyś sprzedawców prepaid (T-Mobile na kartę, heyah, MTV mobile), eventy lokalne i międzynarodowe.
 Komunikacja o produktach i usługach do Działu Sprzedaży (materiały pro-sprzedażowe, ankiety, testy wiedzy).
 Akcje wyprzedażowe, obniżki cen, pakiety ofertowe, oferty specjalne terminowe, refundacja działań dystrybutorów prepaid wykorzystujących budżet COOP.
 Akcje wpływające na zwiększenie ruchu klientów do punktów sprzedaży (akcje sms/mms, eventy, dystrybucja bezadresowa, prospecting, współpraca z centrami handlowymi, akcje z hostessami, gratis, gadżety).
 Zarządzanie ekspozycją produktów i materiałów BTL w kanale sklepów własnych i agenckich. Wprowadzanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych w punktach sprzedaży, tworzenie nowych materiałów merchandisingowych.
 Zarządzanie komercyjną przestrzenią ekspozycyjną, współpraca z dostawcami produktów i usług.
 Zarządzanie systemami multimedialnymi w szczególności typu digital signage.
 Tworzenie założeń Category Managment w punktach oraz propozycje nowych rozwiązań merchandisingowych
w celu zwiększenia potencjału ekspozycyjnego produktów prepaid.
 Tworzenie planów aranżacji nowo otwieranych oraz przenoszonych punktów T-Mobile.
PZ Cussons Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
 Tworzenie aktywności sprzedażowych mających wpływ na dystrybucję, cenę, półkę i ekspozycję.
 Opracowanie szczegółowych planów wdrożenia na rynek nowych inicjatyw i produktów oraz monitorowanie
i rozliczanie aktywności sales marketingowych.
 Zapewnienie dla działu sprzedaży niezbędnych materiałów wsparciowych: prezentacje, sales foldery, materiały POS, standardy merchandisingowe.
 Stała współpraca z działami marketingu i sprzedaży w celu przygotowania odpowiednich aktywności dla marek: E, Luksja, Kokosal, Carex, Morning Fresh.
 Ocena efektywności realizowanych działań w postaci raportów i prezentacji. Przygotowanie rekomendacji ewentualnych usprawnień.
 Stałe monitorowanie metodologii oraz efektywności działań konkurencji.
 Identyfikowanie i proponowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży produktów.
 Wyceny kosztowe rekomendowanych działań ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży netto i marży.
T-Mobile Polska S.A.
St. Specjalista ds. Merchandisingu
 Odpowiedzialność za całościowy wygląd wszystkich rodzajów punktów sprzedaży związanych z PTC (Autoryzowane Punkty Sprzedaży, Sklepy Franczyzowe, Salony i Sklepy Własne PTC).
 Opracowanie matryc ekspozycyjnych wszelkich produktów, telefonów, materiałów BTL dla każdego rodzaju punktu sprzedaży.
 Współpraca z agencjami zewnętrznymi przy tworzeniu materiałów merchandisingowych oraz materiałów BTL.
 Koordynacja działań BTL związanych z otwarciami nowych punktów sprzedaży.
 Działania merchandisingowe związane z dostosowaniem wizualizacji polskich sklepów do niemieckiego standardu T-Mobile.
 Rekomendowanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych pod akcje specjalne.
 Odpowiedzialność z pozycji agenta w systemie SAP za prowadzenie wszelkich spraw finansowych związanych ze swoją działalnością.
 Ścisła współpraca z magazynem centralnym w zakresie dystrybucji wszelkich materiałów BTL.
Agros-Nova Soki
Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży
 Tworzenie, wdrażanie, monitorowanie i rozliczanie aktywności promocyjnych, które w szczególności miały na celu zwiększenie dystrybucji numerycznej oraz zwiększenie wartości odsprzedaży.
 Współtworzenie strategii marketingowych i sprzedażowych dla marek tj: Garden, Fortuna, Pysio, Tarczyn.
 Zapewnianie materiałów i narzędzi do skutecznego i efektywnego wdrożenia nowych produktów na rynek, a także narzędzi umożliwiających szybką reakcję na działania konkurencji.
 Wprowadzenie i koordynowanie innowacyjnych działań w ramach aktywności regionalnych.
 Współpraca z magazynem oraz organizowanie akcji wyprzedaży „złego zapasu”.
 Przygotowanie prezentacji aktywności Trade Marketingowych dla Działu Sprzedaży, organizacja konkursów sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych, w tym również dla zewnętrznych sił sprzedaży.
 Współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi w zakresie tworzenia materiałów POS i merchandisingowych, wpływających na poprawę komunikacji marki w punkcie sprzedaży.
Logo
Różne (nic szczególnego, przeważnie przynieś, podaj, pozamiataj :)))
Prawie wszystko, żeby zarobić na studia i życie studenckie :)
Oto kilka przykładów zajęć, które dały mi zarobić pieniądze na szkołę i życie studenckie:
 Sprzedaż wędlin i mięsa
 Praca na wtryskarkach
 Konfekcjonowanie kosmetyków
 Praca w tartaku
 Kasjer
 Utylizacja odpadów produkcyjnych
 Korepetycje z matematyki
 Wklepywanie danych do różnych raportów

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Międzywydziałowe Studium Ochrony Środowiska, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie