Umiejętności
Umiejętności analityczne
szybkie przyswajanie wiedzy
zdolności negocjacyjne
Prawo jazdy kat B
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Niemiecki podstawowy
Angielski komunikatywny.
Praca pod presją czasu i wyników
orientacja na cele i zadania
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Umiejętności nawiązywania kontaktów i rozwijania kontaktów z klientami
Samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.
Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej i podległego zespołu
terminowość i jakość wykonywania powierzonych zadań
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Trade Marketingu i Akcesoriów
Zarządzanie i rozwój oferty produktowej akcesoriów dla sklepów T-Mobile i wybranych punktów agenckich.
Dynamiczny rozwój portfolio produktów w oparciu o analizę rynku i potrzeb klientów.
Kształtowanie polityki asortymentowej, cenowej i marketingowej dla zarządzanych kategorii.
Planowanie i prowadzenie działań handlowych zmierzających do realizacji powierzonych planów sprzedaży opartych na wolumenie i marżowości produktu.
Przeprowadzanie analizy rynku i potencjalnych dostawców krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie oraz budowa długotrwałych relacji z dostawcami, optymalizacja portfela dostawców.
Negocjowanie warunków cenowych oraz zapisów umów z potencjalnymi dostawcami.
Wsparcie i realizacja marketingu produktowego – cross & up sell, promocje sprzedaży, programy dla dostawców, producentów i sprzedawców w punktach sprzedaży.
Dostarczanie Siłom Sprzedaży wszelkich możliwych materiałów i pomocy sprzedażowych (cenówki, ulotki, plakaty, kupony rabatowe, gazetki, matryce ekspozycyjne, materiały merchandisingowe).
Dbałość o należytą ekspozycję produktów i poprawę widoczności wybranych promocji przez dedykowane materiały BTL i merchandisingowe.
Dbałość o optymalną strukturę magazynową.
Dynamiczny rozwój portfolio produktów w oparciu o analizę rynku i potrzeb klientów.
Kształtowanie polityki asortymentowej, cenowej i marketingowej dla zarządzanych kategorii.
Planowanie i prowadzenie działań handlowych zmierzających do realizacji powierzonych planów sprzedaży opartych na wolumenie i marżowości produktu.
Przeprowadzanie analizy rynku i potencjalnych dostawców krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie oraz budowa długotrwałych relacji z dostawcami, optymalizacja portfela dostawców.
Negocjowanie warunków cenowych oraz zapisów umów z potencjalnymi dostawcami.
Wsparcie i realizacja marketingu produktowego – cross & up sell, promocje sprzedaży, programy dla dostawców, producentów i sprzedawców w punktach sprzedaży.
Dostarczanie Siłom Sprzedaży wszelkich możliwych materiałów i pomocy sprzedażowych (cenówki, ulotki, plakaty, kupony rabatowe, gazetki, matryce ekspozycyjne, materiały merchandisingowe).
Dbałość o należytą ekspozycję produktów i poprawę widoczności wybranych promocji przez dedykowane materiały BTL i merchandisingowe.
Dbałość o optymalną strukturę magazynową.
Kierownik ds.Trade Marketingu
Akcje wspierające sprzedaż: organizacja, monitoring, rozliczanie, raportowanie efektywności akcji.
Konkursy sprzedażowe (wewnętrzne oraz zewnętrzne), programy lojalnościowe dla ponad 20tyś sprzedawców prepaid (T-Mobile na kartę, heyah, MTV mobile), eventy lokalne i międzynarodowe.
Komunikacja o produktach i usługach do Działu Sprzedaży (materiały pro-sprzedażowe, ankiety, testy wiedzy).
Akcje wyprzedażowe, obniżki cen, pakiety ofertowe, oferty specjalne terminowe, refundacja działań dystrybutorów prepaid wykorzystujących budżet COOP.
Akcje wpływające na zwiększenie ruchu klientów do punktów sprzedaży (akcje sms/mms, eventy, dystrybucja bezadresowa, prospecting, współpraca z centrami handlowymi, akcje z hostessami, gratis, gadżety).
Zarządzanie ekspozycją produktów i materiałów BTL w kanale sklepów własnych i agenckich. Wprowadzanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych w punktach sprzedaży, tworzenie nowych materiałów merchandisingowych.
Zarządzanie komercyjną przestrzenią ekspozycyjną, współpraca z dostawcami produktów i usług.
Zarządzanie systemami multimedialnymi w szczególności typu digital signage.
Tworzenie założeń Category Managment w punktach oraz propozycje nowych rozwiązań merchandisingowych
w celu zwiększenia potencjału ekspozycyjnego produktów prepaid.
Tworzenie planów aranżacji nowo otwieranych oraz przenoszonych punktów T-Mobile.
Konkursy sprzedażowe (wewnętrzne oraz zewnętrzne), programy lojalnościowe dla ponad 20tyś sprzedawców prepaid (T-Mobile na kartę, heyah, MTV mobile), eventy lokalne i międzynarodowe.
Komunikacja o produktach i usługach do Działu Sprzedaży (materiały pro-sprzedażowe, ankiety, testy wiedzy).
Akcje wyprzedażowe, obniżki cen, pakiety ofertowe, oferty specjalne terminowe, refundacja działań dystrybutorów prepaid wykorzystujących budżet COOP.
Akcje wpływające na zwiększenie ruchu klientów do punktów sprzedaży (akcje sms/mms, eventy, dystrybucja bezadresowa, prospecting, współpraca z centrami handlowymi, akcje z hostessami, gratis, gadżety).
Zarządzanie ekspozycją produktów i materiałów BTL w kanale sklepów własnych i agenckich. Wprowadzanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych w punktach sprzedaży, tworzenie nowych materiałów merchandisingowych.
Zarządzanie komercyjną przestrzenią ekspozycyjną, współpraca z dostawcami produktów i usług.
Zarządzanie systemami multimedialnymi w szczególności typu digital signage.
Tworzenie założeń Category Managment w punktach oraz propozycje nowych rozwiązań merchandisingowych
w celu zwiększenia potencjału ekspozycyjnego produktów prepaid.
Tworzenie planów aranżacji nowo otwieranych oraz przenoszonych punktów T-Mobile.
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
Tworzenie aktywności sprzedażowych mających wpływ na dystrybucję, cenę, półkę i ekspozycję.
Opracowanie szczegółowych planów wdrożenia na rynek nowych inicjatyw i produktów oraz monitorowanie
i rozliczanie aktywności sales marketingowych.
Zapewnienie dla działu sprzedaży niezbędnych materiałów wsparciowych: prezentacje, sales foldery, materiały POS, standardy merchandisingowe.
Stała współpraca z działami marketingu i sprzedaży w celu przygotowania odpowiednich aktywności dla marek: E, Luksja, Kokosal, Carex, Morning Fresh.
Ocena efektywności realizowanych działań w postaci raportów i prezentacji. Przygotowanie rekomendacji ewentualnych usprawnień.
Stałe monitorowanie metodologii oraz efektywności działań konkurencji.
Identyfikowanie i proponowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży produktów.
Wyceny kosztowe rekomendowanych działań ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży netto i marży.
Opracowanie szczegółowych planów wdrożenia na rynek nowych inicjatyw i produktów oraz monitorowanie
i rozliczanie aktywności sales marketingowych.
Zapewnienie dla działu sprzedaży niezbędnych materiałów wsparciowych: prezentacje, sales foldery, materiały POS, standardy merchandisingowe.
Stała współpraca z działami marketingu i sprzedaży w celu przygotowania odpowiednich aktywności dla marek: E, Luksja, Kokosal, Carex, Morning Fresh.
Ocena efektywności realizowanych działań w postaci raportów i prezentacji. Przygotowanie rekomendacji ewentualnych usprawnień.
Stałe monitorowanie metodologii oraz efektywności działań konkurencji.
Identyfikowanie i proponowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży produktów.
Wyceny kosztowe rekomendowanych działań ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży netto i marży.
St. Specjalista ds. Merchandisingu
Odpowiedzialność za całościowy wygląd wszystkich rodzajów punktów sprzedaży związanych z PTC (Autoryzowane Punkty Sprzedaży, Sklepy Franczyzowe, Salony i Sklepy Własne PTC).
Opracowanie matryc ekspozycyjnych wszelkich produktów, telefonów, materiałów BTL dla każdego rodzaju punktu sprzedaży.
Współpraca z agencjami zewnętrznymi przy tworzeniu materiałów merchandisingowych oraz materiałów BTL.
Koordynacja działań BTL związanych z otwarciami nowych punktów sprzedaży.
Działania merchandisingowe związane z dostosowaniem wizualizacji polskich sklepów do niemieckiego standardu T-Mobile.
Rekomendowanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych pod akcje specjalne.
Odpowiedzialność z pozycji agenta w systemie SAP za prowadzenie wszelkich spraw finansowych związanych ze swoją działalnością.
Ścisła współpraca z magazynem centralnym w zakresie dystrybucji wszelkich materiałów BTL.
Opracowanie matryc ekspozycyjnych wszelkich produktów, telefonów, materiałów BTL dla każdego rodzaju punktu sprzedaży.
Współpraca z agencjami zewnętrznymi przy tworzeniu materiałów merchandisingowych oraz materiałów BTL.
Koordynacja działań BTL związanych z otwarciami nowych punktów sprzedaży.
Działania merchandisingowe związane z dostosowaniem wizualizacji polskich sklepów do niemieckiego standardu T-Mobile.
Rekomendowanie nowych rozwiązań ekspozycyjnych pod akcje specjalne.
Odpowiedzialność z pozycji agenta w systemie SAP za prowadzenie wszelkich spraw finansowych związanych ze swoją działalnością.
Ścisła współpraca z magazynem centralnym w zakresie dystrybucji wszelkich materiałów BTL.
Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży
Tworzenie, wdrażanie, monitorowanie i rozliczanie aktywności promocyjnych, które w szczególności miały na celu zwiększenie dystrybucji numerycznej oraz zwiększenie wartości odsprzedaży.
Współtworzenie strategii marketingowych i sprzedażowych dla marek tj: Garden, Fortuna, Pysio, Tarczyn.
Zapewnianie materiałów i narzędzi do skutecznego i efektywnego wdrożenia nowych produktów na rynek, a także narzędzi umożliwiających szybką reakcję na działania konkurencji.
Wprowadzenie i koordynowanie innowacyjnych działań w ramach aktywności regionalnych.
Współpraca z magazynem oraz organizowanie akcji wyprzedaży „złego zapasu”.
Przygotowanie prezentacji aktywności Trade Marketingowych dla Działu Sprzedaży, organizacja konkursów sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych, w tym również dla zewnętrznych sił sprzedaży.
Współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi w zakresie tworzenia materiałów POS i merchandisingowych, wpływających na poprawę komunikacji marki w punkcie sprzedaży.
Współtworzenie strategii marketingowych i sprzedażowych dla marek tj: Garden, Fortuna, Pysio, Tarczyn.
Zapewnianie materiałów i narzędzi do skutecznego i efektywnego wdrożenia nowych produktów na rynek, a także narzędzi umożliwiających szybką reakcję na działania konkurencji.
Wprowadzenie i koordynowanie innowacyjnych działań w ramach aktywności regionalnych.
Współpraca z magazynem oraz organizowanie akcji wyprzedaży „złego zapasu”.
Przygotowanie prezentacji aktywności Trade Marketingowych dla Działu Sprzedaży, organizacja konkursów sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych, w tym również dla zewnętrznych sił sprzedaży.
Współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi w zakresie tworzenia materiałów POS i merchandisingowych, wpływających na poprawę komunikacji marki w punkcie sprzedaży.
Różne (nic szczególnego, przeważnie przynieś, podaj, pozamiataj :)))
Prawie wszystko, żeby zarobić na studia i życie studenckie :)
Oto kilka przykładów zajęć, które dały mi zarobić pieniądze na szkołę i życie studenckie:
Sprzedaż wędlin i mięsa
Praca na wtryskarkach
Konfekcjonowanie kosmetyków
Praca w tartaku
Kasjer
Utylizacja odpadów produkcyjnych
Korepetycje z matematyki
Wklepywanie danych do różnych raportów
Sprzedaż wędlin i mięsa
Praca na wtryskarkach
Konfekcjonowanie kosmetyków
Praca w tartaku
Kasjer
Utylizacja odpadów produkcyjnych
Korepetycje z matematyki
Wklepywanie danych do różnych raportów
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.