Piotr Nawrocki

Project Manager, Pearl Stream S.A.
Zabrze, śląskie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Pearl Stream S.A.
Project Manager
> Project team management,
> Overseeing and coordinating all project/program activities - commercially and technically,
> Maintaining contact with customer and main suppliers in the scope of implemented project,
Shiloh Industries
Project Manager
> Project management based on internal procedures of the company,
> Coordinating cooperation with sales, purchasing and manufacturing departments with regards to quoting and industrialization processes,
> Monitoring the process of the project and its reporting (time, cost, technology),
> Contact with suppliers and clients regarding technical issues,
> Monitoring procurement of tool,
> Gather the information necessary for process quote preparation in relation to:
- The installation process for the product,
- Calculation of own costs and information about the tools necessary for its implementation,
- Criticism of the product,
- Proposals for improvement of the product,
- Overall project budget,
Shiloh Industries
Application Engineer
Logo
Business Development Engineer
MAUGO Poland Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- budowa pozytywnego wizerunku firmy,
- pozyskiwanie klientów zainteresowanych narzędziami postępowymi oraz produkcją seryjną komponentów tłoczonych na rynku polskim i zagranicznym,
- przygotowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy na rynku polskim,
- rozwój długoterminowych relacji z klientami,
- analiza dokumentacji technicznej - przygotowywanie kalkulacji/wycen/ofert,
- nadzór nad nowymi projektami od strony technicznej i handlowej,
- analiza rynku polskiego dla narzędzi do tłoczenia oraz komponentów tłoczonych,
- wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i negocjacje warunków zakupowych,
- rozwój długoterminowych relacji z dostawcami i ich selekcja,
- organizowanie i nadzorowanie transportów międzynarodowych,
- ciągła rozbudowa bazy danych klientów i dostawców.
multikino
Asystent Kierownika Kompleksu Kinowego
Zakres obowiązków:
- organizacja i nadzorowanie pracy personelu na całym obszarze kompleksu,
- kontrola pracy personelu ze szczególnym uwzględnieniem jakości obsługi klienta oraz efektywności sprzedaży,
- kontrola zgodności pracy personelu z obowiązującymi standardami Multikino S.A.,
- analizowanie wyników sprzedaży i opracowywanie strategii ich poprawy,
- prowadzenie szkoleń z pracownikami odnośnie technik efektywnej sprzedaży,
- przeprowadzanie cotygodniowych inwentaryzacji stanów magazynowych,
- układanie grafików - zapewnienie jak najwyższej wydajności,
- kontrola poprawności działa systemów IT,
- redukowanie i ewidencjonowanie strat,
- kontrola jakości produktów.

Szkolenia i kursy

Auditor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania według norm ISO 9001:2008, ISO 14001, OHSAS 18001 – certyfikat wydany po ukończeniu kursu prowadzonego przez BSI Group Polska Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Organizacja i Zarządzanie - Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - Systemy Informatyczne w Technologiach Przemysłowych, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Inżynieria
Motoryzacja
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

- Cross Fit
- Gardening,
- Football,
- Film,
- Automotive,

Inne

- Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office,
- Dobra znajomość Pakietu Autodesk - AutoCAD oraz ArcGIS,
- Bardzo dobra znajomość hipertekstowego języka programowania HTML,
- Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego,
- Podstawowa znajomość programu CATIA V5,
- Prawo jazdy kat. B.

Grupy

CAD (Computer Aided Design)
CAD (Computer Aided Design)
Grupa dla projektantów CAD
Transport & Logistyka
Transport & Logistyka
Transport, spedycja i logistyka w pełnym tego słowa znaczeniu
Transport Spedycja Logistyka
Transport Spedycja Logistyka
Grupa dla osób związanych z branżą transportowo-spedycyjno-logistyczną