Piotr Nalepa

Marketing Communication Manager
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

Reklama rozwój marki Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa

Doświadczenie zawodowe

North Food Polska S.A.
Dyrektor marketingu
Cersanit
Marketing Communication Director
Zarządza całością aktywności ATL i BTL marek Cersanit i Opoczno. Odpowiedzialny za: strategię komunikacji marek, wdrożenia nowych produktów. Realizuje działania na rynkach: polskim, ukraińskim, rumuńskim, rosyjskim. Zarządza zespołem 13 osób.
Cersanit
Brand Director
Odpowiedzialny za konstrukcję portfela produktowego, cykl życia produktów i aktywności marketingowe ATL i BTL marki Cersanit.
Cersanit
Kierownik Działu Marketingu
Kieruje siedmioosobowym zespołem. Odpowiedzialny na całość działań marketingowych firmy w kraju i za granicą.
Cersanit
Specjalista ds. marketingu
Odpowiedzialny za kreację i produkcję wszystkich wydawnictw reklamowych firmy, wdrożenia nowych serii produktów, strony internetowe (krajową i międzynarodowe), kampanie reklamowe na rynkach wschodnich (Ukraina, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy). Szef projektu System Informacji Marketingowej Cersanit.
Logo
Współwłaściciel
Rubio Agencja Reklamowa
Współwłaściciel agencji reklamowej. Zaangażowany w kreację, przygotowanie graficzne, proces produkcyjny, nadzór i prowadzenie projektów oraz sprzedaż usług agencji.
Logo
Specjalista ds. kreacji
Rynkowa Agencja Świętokrzyska
Odpowiada za stronę kreatywną działalności lokalnej agencji reklamowej, koordynuje pracę zespołu kreacyjnego, nadzoruje proces produkcyjny.

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
zarządzanie i marketing, licencjackie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką