Piotr Kozłowski

Project Manager w Moto.pl i założyciel DataBlog.pl
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Google Analytics Microsoft Office Wordpress Tableau Software prawo jazdy kat. A i B Gemius Traffic Piktochart

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Całe CV w jednym oknie
WYKSZTAŁCENIE

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Społecznej Akademii Nauk w Warszawie.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Gazeta.pl/Moto.pl Warszawa | 11.2015 – obecnie
Project Manager i Dziennikarz

Planowanie, koordynacja oraz realizacja kampanii online (ecommerce, storytellingi, reklamy natywne etc.) dla klientów Gazeta.pl m.in.: Lexus, Mercedes, Peugeot, Skoda, BP, Pirelli, Allegro, Panek, Carsmile itd.; odpowiedź na briefy ww. brandów; optymalizacja kampanii pod kątem CTR; współpraca z innymi działami (marketing, sprzedaż, SEO, IT); współorganizowanie cyklicznego eventu branżowego dla partnerów zewnętrznych (TheBestofMoto); planowanie i tworzenie rozbudowanych materiałów redakcyjnych oraz zarządzanie obszarem "Moto" na Gazeta.pl; analiza ruchu; udział w wyjazdach i targach branżowych; realizacja materiałów wideo; analiza rynku i działań konkurencji; przygotowywanie raportów.

Fundacja Media 3.0 | 01.2015 – 01.2016
Specjalista ds. komunikacji
Prowadzenie szkoleń z analizy i wizualizacji danych; tworzenie strategii komunikacji Fundacji Media 3.0 (ktorzadzi.pl, Aplikacja Parlament, Datablog.pl); przygotowywanie informacji prasowych.

Datablog.pl | 01.2015 – 01.2016
Redaktor naczelny

Zarządzanie zespołem redakcyjnym; analiza, obróbka i wizualizacja danych; tworzenie materiałów dziennikarskich; prowadzenie szkoleń z zakresu przetwarzania danych; analiza ruchu; promocja działalności w mediach społecznościowych.

Wyborcza.pl/BiqData.pl | 06.2014 – 01.2015
Dziennikarz/Analityk

Współtworzenie od podstaw działu obróbki danych cyfrowych w "Gazecie Wyborczej"; analiza, obróbka i wizualizacja danych; tworzenie publikacji dziennikarskich.

Gazeta.pl/Moto.pl | 07.2011 - 08.2013
Dziennikarz/Wydawca

Planowanie i tworzenie materiałów dziennikarskich oraz
zarządzanie obszarem "Moto" na Gazeta.pl; analiza ruchu;
prowadzenie profilu marki Moto.pl w mediach
społecznościowych.

PRZEBYTE KURSY I SZKOLENIA

• Doskonalenie umiejętności w dziedzinie pracy z danymi – prowadzenie strony DataBlog.pl.
• Szkolenie z zakresu SEO (Search Engine Optimization) – umiejętność redagowania tekstów i ich optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe.
• „Ortografia i interpunkcja” oraz „Jak dotrzeć do odbiorcy – nadawanie tytułów tekstom” w ramach Szkoły Dziennikarstwa Agory.
• Trzymiesięczne praktyki dziennikarskie w wydawnictwie Polskapresse, w redakcji dziennika „Polska – The Times”.
• Trzymiesięczne praktyki dziennikarskie w redakcji serwisu internetowego Moto.wieszjak.pl.

DODATKOWE INFORMACJE

Znajomość:
• Systemów analitycznych: Gemius Traffic, Google Analytics,
• pakietu MS Office,
• systemów CMS i programów do zarządzania pracą (Trello, Slack, etc.),
• programów do wizualizacji danych (Piktochart, Infogr.am, etc.),
• podstaw HTML-a,
• prawo jazdy kategorii A oraz B.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Społeczna Akademia Nauk

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Grupy

18 wszystkich wypowiedzi
6 plusów
Analityka internetowa
Analityka internetowa
Witam, Zachęcam do dzielenia się informacjami na temat narzędzi jakimi posługujemy się w codziennej pracy. Grupa dla analityków internetowych.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie