Umiejętności
Consulting
Project Management
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
dyrektor zarządzający
Umiejętności sprzedaży
Organizowanie eventów
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający
Przeprowadzenie szeregu zmian organizacyjnych i przygotowanie 12tej edycji Fashion Week Poland. Pozyskanie Sponsorów strategicznych dla 12tej oraz 13tej Edycji Fashion Week Poland.
Pozyskanie Głównego Patrona Medialnego - TVN oraz inne media.
Zmiana lokalizacji Wydarzenia, zmiana działań PR.
Wyniki 12tej edycji w skrócie: ponad 4 000 relacji w mediach krajowych ( wzrost 100% vs edycja 11ta )
Pozyskanie Sponsora - Mecenasa na kolejne edycje Fashion Week Poland ( Marka SEAT ) . Koncepcja i realizacja wspólnie z Mediacom i SEAT konkursu dla młodych projektantów "SEAT NAPĘDZA -EMOCJE- W DESIGNIE.
Pozyskanie Głównego Patrona Medialnego - TVN oraz inne media.
Zmiana lokalizacji Wydarzenia, zmiana działań PR.
Wyniki 12tej edycji w skrócie: ponad 4 000 relacji w mediach krajowych ( wzrost 100% vs edycja 11ta )
Pozyskanie Sponsora - Mecenasa na kolejne edycje Fashion Week Poland ( Marka SEAT ) . Koncepcja i realizacja wspólnie z Mediacom i SEAT konkursu dla młodych projektantów "SEAT NAPĘDZA -EMOCJE- W DESIGNIE.
Dyrektor Zarządzający / Prokurent
K MAG, magazyn o kulturze, sztuce, modzie. Zasięg ogólnopolski, miesięcznik. Numer 1 w kategorii Magazyny lifestyle.
-Organizacja Działu Sprzedaży i własna aktywna sprzedaż bezpośrednia i do domów mediowych.
-Rekrutacja i szkolenie pracowników Sprzedaży.
-Wprowadzenie strategii i nowych produktów sprzedażowych. ( nakład zamknięty, kreatywne formy
reklamy, ukierunkowanie sprzedaży na działania niestandardowe i pakietowe dla Klientów )
-Wprowadzenie tytułu do ZKDP.
-Organizacja akcji marketingowych budujących wysoki poziom świadomości Magazynu K MAG wśród
Klientów i Czytelników.
-Organizacja i bieżący nadzór druku i dystrybucji Magazynu.
-Reprezentowanie Magazynu w postępowaniach administracyjnych.
-Wprowadzenie e-wydań jako aplikacja na tablet.
-Wprowadzenie prenumeraty Magazynu.
-Organizacja Działu Sprzedaży i własna aktywna sprzedaż bezpośrednia i do domów mediowych.
-Rekrutacja i szkolenie pracowników Sprzedaży.
-Wprowadzenie strategii i nowych produktów sprzedażowych. ( nakład zamknięty, kreatywne formy
reklamy, ukierunkowanie sprzedaży na działania niestandardowe i pakietowe dla Klientów )
-Wprowadzenie tytułu do ZKDP.
-Organizacja akcji marketingowych budujących wysoki poziom świadomości Magazynu K MAG wśród
Klientów i Czytelników.
-Organizacja i bieżący nadzór druku i dystrybucji Magazynu.
-Reprezentowanie Magazynu w postępowaniach administracyjnych.
-Wprowadzenie e-wydań jako aplikacja na tablet.
-Wprowadzenie prenumeraty Magazynu.
Marketing Manager
Kierowanie działem marketingu w ogólnopolskiej sieci aptek, częśći litewskiego koncernu VP.
Koncepcje i wdrażanie akcji promocyjnych w aptekach, przygotowanie, druk i dystrybucja biuletynów oraz folderów informacyjnych, organizacja konkursów oraz akcji cross, generowanie przychodów w związku z komercyjnymi akcjami promocyjnymi w sieci Euro Apteka.
Koncepcje i wdrażanie akcji promocyjnych w aptekach, przygotowanie, druk i dystrybucja biuletynów oraz folderów informacyjnych, organizacja konkursów oraz akcji cross, generowanie przychodów w związku z komercyjnymi akcjami promocyjnymi w sieci Euro Apteka.
marketing
kampanie reklamowe, akcje cross, m. in. z : Masterfoods ( przy wprowadzaniu na rynek Mars Delight ), mBank, Lucas Bank, Bank Millenium, Samsung Polska, Euronet, Wella Shock Waves, inne... Stworzenie i koordynacja Klubu Top Secret, inne...
Koordynator Sprzedaży i Marketingu
Wyjątkowe doświadczenie, współpraca w tworzeniu struktur firmy opartej na 7 regionalnych redakcjach oraz biurach reklamy, opracowywanie i wdrażanie procedur, regulaminów, etc. Budowa wysokiej jakości kultury organizacyjnej, działania centralne wspomagające procesy sprzedaży i marketingu. Stanowisko bezpośrednio podległe pod Dyrektora Sprzedaży i Marketingu - członka zarządu.
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Grupy
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.