Piotr Łupiński

Piotr Łupiński

CEO RocketLuncher
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Ambient Media Copywriting media eletroniczne Analiza rynku Planowanie mediów Strategie mediowe Social Media Marketing Team-oriented Praca w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Zastępca Kierownika Zespołu Marketingu
Centralny Ośrodek Informatyki
Logo
Zastępca kierownika zespołu marketingu
Centralny Ośrodek Informatyki
Grupa Interia.pl
marketing manager
Grupa Interia.pl
Manager Marketingu
Praca projektowa
ZnanyLekarz.pl
Marketing Manager
Marketing B2C - diagnoza potrzeb biznesowych, tworzenie strategii, wybór i nadzór kierunków kreatywnych.
Starcom Mediavest Group
Senior Media Planner & Buyer
Planowanie strategii reklamowych największych marek.
Planowanie strategii i taktyki kampanii we wszystkich mediach online i offline.
Pogłębione analizy konsumenta i implementacja wniosków z badań do rekomendacji.
Rekomendacje komunikacyjne.
Koordynacja planowania online w zespole.
Praca dla klientów: US Pharmacia, The Coca-Cola Company.
Mediaedge:cia
New Business Assistant
Udział w tworzeniu ofert dla reklamodawców, tworzeniu strategii wykorzystania kanałów komunikacji, rozwiązań niestandardowych
Mediaedge:cia
New Business Specialist
Budowa strategii komunikacji klientów
Prezentacje przetargowe
Zarządzanie projektami
Planowanie i zakup mediów dla marek Orange i TP.
Logo
Starszy Specjalista HR
AIP Consulting
Prowadzenie rekrutacji pracowników dla firm zlecających, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, a także analizy na potrzeby firm działających w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości
Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club
Członek nominowany
Praca przy projektach prowadzonych przez forum, takich jak konkurs „Twoja
wizja rozwoju przedsiębiorczości” i search conference „Biznesplan dla Polski”, udział w organizacji Gali BCC i inne.

Edukacja

Logo
Jednoczesne Studia Ekonomiczno-Menedżerskie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

70 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Crossfit
Crossfit
Kompletny program treningowy,rozwijający każdy aspekt sprawności. Nie ogranicza się tylko do wytrzymałości lub tylko do siły. Obejmujący wszystkie grupy mięśni i rodzaje wysiłku, skalowalny do każdych
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Grywalizacja
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście
Kampanie reklamowe opinie
Kampanie reklamowe opinie
W związku z tym, że na innych forach opinie o kampaniach reklamowych przez niektórych użytkowników GL traktowane są jak SPAM, zakładamy grupę w której do woli można komentować, dyskutować i oceniać re
Klub Konesera
Klub Konesera
Klub stworzony dla osób,które cenią sobie dobry smak. Herbaciarnie ,Restauracje ,Winiarnie ,Kawiarnie , Cukierenki,..Kącik kulinarny...
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing mobilny
Marketing mobilny
Marketing mobilny to nie tylko SMSy reklamowe.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Centrum wiedzy o automatycznych systemach handlu reklamą w internecie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką