Umiejętności
Active Directory
Amadeus
HP Service Manager
HTML
JIRA
Linux
Sieci lokalne
Microsoft Exchange
Microsoft Office
Administracja sieci
SAP
SharePoint
administracja systemami
System Windows
Windows Server
BPM
Sharepoint 2010
Prawo jazdy kat B
ITIL Foundation Certificate in IT Service Management
Sharepoint 2013
konfiguracja sieci lokalnych i bezprzewodowych
Metalogix
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
AMADEUS-system rezerwacyjny
Sharepoint 2007
OpenText
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Migration Specialist
Contractor in F. Hoffmann-La Roche Ltd/Migration Specialist
> Data migration from ShareWeb system (OpenText LiveLink), Fileshare, U/V drives system to Roche touchpoint system ( based on Sharepoint 2010) and gDrive using Metalogix and Tzunami companies migration tools, co-creation of migration processes.
> Data migration from ShareWeb system (OpenText LiveLink), Fileshare, U/V drives system to Roche touchpoint system ( based on Sharepoint 2010) and gDrive using Metalogix and Tzunami companies migration tools, co-creation of migration processes.
SharePoint Administrator
Contractor in F. Hoffmann-La Roche Ltd/2nd level support specialist
> 2nd level support for F. Hoffmann-La Roche Ltd employees - resolving issues with intranet portal and users team sites (permissions, web parts, features etc.), create instructions about functions in Sharepoint, create solutions using out-of-the-box functions etc.
Collaboration with developers and Administrators of Sharepoint
> 2nd level support for F. Hoffmann-La Roche Ltd employees - resolving issues with intranet portal and users team sites (permissions, web parts, features etc.), create instructions about functions in Sharepoint, create solutions using out-of-the-box functions etc.
Collaboration with developers and Administrators of Sharepoint
Specjalista ds. utrzymania i wsparcia IT dla PLL LOT
1 linia wsparcia użytkowników:
> Wsparcie dla wszystkich pracowników PLL LOT jak i innych współpracujących z liniami lotniczymi
> Diagnozowanie urządzeń oraz awarii sieci
> Przyjmowanie zgłoszeń i koordynacja współpracy / komunikacji z 2 i 3 linią wsparcia
> Bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników
> Obsługa narzędzi: Active Directory, Microsoft Exchange
> Instalacja i konfiguracja aplikacji klienckich: SAP, Amadeus, OpenText, Pakiet MS Office
> Wsparcie dla wszystkich pracowników PLL LOT jak i innych współpracujących z liniami lotniczymi
> Diagnozowanie urządzeń oraz awarii sieci
> Przyjmowanie zgłoszeń i koordynacja współpracy / komunikacji z 2 i 3 linią wsparcia
> Bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników
> Obsługa narzędzi: Active Directory, Microsoft Exchange
> Instalacja i konfiguracja aplikacji klienckich: SAP, Amadeus, OpenText, Pakiet MS Office
Technik informatyk
F.U.H. Jablan
> Zarządzanie niewielkim zespołem
> Udział w projektowaniu i montażu systemów
> Samodzielne diagnozowanie problemów
> Raportowanie o zakończeniu i przebiegu działań serwisowych
> Instalacja terminali, serwerów muzycznych oraz systemów kolejkowych
> Wykonanie końcowych przeglądów oraz napraw awaryjnych
> Dojazd do klienta na terenie Województwa Lubelskiego
> Przeprowadzanie szkoleń
> Zdalna obsługa sklepu Morele.net
> Udział w projektowaniu i montażu systemów
> Samodzielne diagnozowanie problemów
> Raportowanie o zakończeniu i przebiegu działań serwisowych
> Instalacja terminali, serwerów muzycznych oraz systemów kolejkowych
> Wykonanie końcowych przeglądów oraz napraw awaryjnych
> Dojazd do klienta na terenie Województwa Lubelskiego
> Przeprowadzanie szkoleń
> Zdalna obsługa sklepu Morele.net
Szkolenia i kursy
ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Motoryzacja, IT, Muzyka, Sport, Rysunek, Grafika, Technologie, Komputery, Telekomunikacja
Grupy
Sharepoint
Miejsce do spotkań użytkowników, administratorów, miłośników, niewolników i skazanych na Sharepointa