Piotr Krawczyk

Kontraktor dla F. Hoffmann-La Roche Ltd, Billennium
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Active Directory Amadeus HP Service Manager HTML JIRA Linux Sieci lokalne Microsoft Exchange Microsoft Office Administracja sieci SAP SharePoint administracja systemami System Windows Windows Server BPM Sharepoint 2010 Prawo jazdy kat B ITIL Foundation Certificate in IT Service Management Sharepoint 2013 konfiguracja sieci lokalnych i bezprzewodowych Metalogix MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint) AMADEUS-system rezerwacyjny Sharepoint 2007 OpenText

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Billennium
Migration Specialist
Contractor in F. Hoffmann-La Roche Ltd/Migration Specialist

> Data migration from ShareWeb system (OpenText LiveLink), Fileshare, U/V drives system to Roche touchpoint system ( based on Sharepoint 2010) and gDrive using Metalogix and Tzunami companies migration tools, co-creation of migration processes.
Billennium
SharePoint Administrator
Contractor in F. Hoffmann-La Roche Ltd/2nd level support specialist

> 2nd level support for F. Hoffmann-La Roche Ltd employees - resolving issues with intranet portal and users team sites (permissions, web parts, features etc.), create instructions about functions in Sharepoint, create solutions using out-of-the-box functions etc.
Collaboration with developers and Administrators of Sharepoint
Billennium
Specjalista ds. utrzymania i wsparcia IT dla PLL LOT
1 linia wsparcia użytkowników:

> Wsparcie dla wszystkich pracowników PLL LOT jak i innych współpracujących z liniami lotniczymi
> Diagnozowanie urządzeń oraz awarii sieci
> Przyjmowanie zgłoszeń i koordynacja współpracy / komunikacji z 2 i 3 linią wsparcia
> Bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników
> Obsługa narzędzi: Active Directory, Microsoft Exchange
> Instalacja i konfiguracja aplikacji klienckich: SAP, Amadeus, OpenText, Pakiet MS Office
Logo
Technik informatyk
F.U.H. Jablan
> Zarządzanie niewielkim zespołem
> Udział w projektowaniu i montażu systemów
> Samodzielne diagnozowanie problemów
> Raportowanie o zakończeniu i przebiegu działań serwisowych
> Instalacja terminali, serwerów muzycznych oraz systemów kolejkowych
> Wykonanie końcowych przeglądów oraz napraw awaryjnych
> Dojazd do klienta na terenie Województwa Lubelskiego
> Przeprowadzanie szkoleń
> Zdalna obsługa sklepu Morele.net

Szkolenia i kursy

ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Motoryzacja, IT, Muzyka, Sport, Rysunek, Grafika, Technologie, Komputery, Telekomunikacja

Grupy

Sharepoint
Sharepoint
Miejsce do spotkań użytkowników, administratorów, miłośników, niewolników i skazanych na Sharepointa