Doświadczenie zawodowe
Dyrektor handlowy
Zakłady Mięsne Madej & Wróbel, Grupa Dworakowski, Peklimar
05.2019 - obecnie stanowisko : dyrektor handlowy.
07.2017-04.2019 stanowisko : dyrektor ds. sprzedaży.
10.2016-06.2017 stanowisko : dyrektor ds. hurtu.
Opracowywanie, nadzór nad realizacją strategii sprzedażowej w
obszarze działu sprzedaży, w tym w kanale sprzedaży tradycyjnej,
lokalnych sieciach oraz sklepach firmowych (Peklimar), biurze
obsługi klienta.
Przygotowanie i monitorowanie budżetu.
Wprowadzanie nowych rozwiązań przynoszących wzrost sprzedaży.
Ustalania form sprzedaży. Analiza i optymalizacja kosztów działu.
Ścisłą współpraca w zakresie rozwoaju oferty asortymentowej i
produktu w oparciu o potrzeby rynkowe
07.2017-04.2019 stanowisko : dyrektor ds. sprzedaży.
10.2016-06.2017 stanowisko : dyrektor ds. hurtu.
Opracowywanie, nadzór nad realizacją strategii sprzedażowej w
obszarze działu sprzedaży, w tym w kanale sprzedaży tradycyjnej,
lokalnych sieciach oraz sklepach firmowych (Peklimar), biurze
obsługi klienta.
Przygotowanie i monitorowanie budżetu.
Wprowadzanie nowych rozwiązań przynoszących wzrost sprzedaży.
Ustalania form sprzedaży. Analiza i optymalizacja kosztów działu.
Ścisłą współpraca w zakresie rozwoaju oferty asortymentowej i
produktu w oparciu o potrzeby rynkowe
Dyrektor Sprzedaży Krajowej
IKO Kompania Drobiarska, Madama
▪ Zażądanie działem handlu krajowego,
▪ Aktywny udział w sprzedaży w kanale dystrybucji nowoczesnej – sieci handlowe oraz tradycyjnej (mięso drobiowe, przetwory wędliniarskie, dania gotowe),
▪ Opracowywanie i wytyczanie strategii,
▪ Kształtowanie polityki cenowej,
▪ Negocjacja umów handlowych.
▪ Aktywny udział w sprzedaży w kanale dystrybucji nowoczesnej – sieci handlowe oraz tradycyjnej (mięso drobiowe, przetwory wędliniarskie, dania gotowe),
▪ Opracowywanie i wytyczanie strategii,
▪ Kształtowanie polityki cenowej,
▪ Negocjacja umów handlowych.
Dyrektor Handlowy
Rzeźnictwo Zyguła Zbąszynek
▪ Budowanie od podstaw Działu Handlu Zewnętrznego (w tym logistyki), tworzenie standardów i procedur
▪ Opracowywanie budżetów.
▪ Zarządzanie działem sprzedaży i logistyką.
▪ Opracowywanie strategii i planów sprzedaży w kanale dystrybucji nowoczesnym i tradycyjnym oraz nadzór nad ich realizacją.
▪ Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży, tworzenie strategii cenowej produktów, monitoring wielkości popytu i podaży oraz działania konkurencji.
▪ Współtworzenie strategii marketingowej Firmy.
▪ Odpowiedzialność za współpracę z agencjami marketingowymi m.in. w zakresie opracowywania projektów nowego logo, etykiet, obwolut, materiałów POSM.
▪ Współpraca z drukarniami o charakterze decydenta w zakresie akceptacji druku m.in. etykiet, banderol, obwolut oraz akceptacji związanych z tym kosztów.
▪ Rekrutacja pracowników.
▪ Negocjacje handlowe.
▪ Opracowywanie strategii i wdrażanie do sprzedaży nowych produktów .
▪ Opracowywanie budżetów.
▪ Zarządzanie działem sprzedaży i logistyką.
▪ Opracowywanie strategii i planów sprzedaży w kanale dystrybucji nowoczesnym i tradycyjnym oraz nadzór nad ich realizacją.
▪ Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży, tworzenie strategii cenowej produktów, monitoring wielkości popytu i podaży oraz działania konkurencji.
▪ Współtworzenie strategii marketingowej Firmy.
▪ Odpowiedzialność za współpracę z agencjami marketingowymi m.in. w zakresie opracowywania projektów nowego logo, etykiet, obwolut, materiałów POSM.
▪ Współpraca z drukarniami o charakterze decydenta w zakresie akceptacji druku m.in. etykiet, banderol, obwolut oraz akceptacji związanych z tym kosztów.
▪ Rekrutacja pracowników.
▪ Negocjacje handlowe.
▪ Opracowywanie strategii i wdrażanie do sprzedaży nowych produktów .
Dyrektor Sprzedaży
Zakłady Mięsne Mysław
▪ Rekrutacja pracowników - tworzenie od podstaw struktur handlowych, struktur biurowych.
▪ Organizowanie od podstaw logistyki niezbędnej do tworzonego również od podstaw detalicznego kanału dystrybucji.
▪ Organizacja pracy działu sprzedaży w podległym procesie.
▪ Motywowanie i kształtowanie działań podległych pracowników.
▪ Planowanie i kontrola sprzedaży, kontrola kosztów, realizowanej marży.
▪ Opracowywanie, wprowadzanie strategii marketingowych.
▪ Planowanie i organizacja promocji, akcji marketingowych.
▪ Efektywne wykorzystywanie prognoz i analiz sprzedaży klientów oraz trendów rynkowych.
▪ Tworzenie, wprowadzanie na rynek marki własnej.
▪ Konstruowanie i kontrola budżetów.
▪ Kształtowanie polityki cenowej, optymalizacja kosztów, maksymalizacja zysku.
▪ Współpraca z działem zakupu i produkcji mięsa czerwonego pod potrzeby sprzedaży, organizacja zakupów i sprzedaży mięsa białego.
▪ Organizowanie i współuczestniczenie w organizowaniu działań marketingowych, pro sprzedażowych zarówno w podległym kanale dystrybucji, jak i w funkcjonujących w Firmie innych kanałach dystrybucji.
▪ Organizowanie od podstaw logistyki niezbędnej do tworzonego również od podstaw detalicznego kanału dystrybucji.
▪ Organizacja pracy działu sprzedaży w podległym procesie.
▪ Motywowanie i kształtowanie działań podległych pracowników.
▪ Planowanie i kontrola sprzedaży, kontrola kosztów, realizowanej marży.
▪ Opracowywanie, wprowadzanie strategii marketingowych.
▪ Planowanie i organizacja promocji, akcji marketingowych.
▪ Efektywne wykorzystywanie prognoz i analiz sprzedaży klientów oraz trendów rynkowych.
▪ Tworzenie, wprowadzanie na rynek marki własnej.
▪ Konstruowanie i kontrola budżetów.
▪ Kształtowanie polityki cenowej, optymalizacja kosztów, maksymalizacja zysku.
▪ Współpraca z działem zakupu i produkcji mięsa czerwonego pod potrzeby sprzedaży, organizacja zakupów i sprzedaży mięsa białego.
▪ Organizowanie i współuczestniczenie w organizowaniu działań marketingowych, pro sprzedażowych zarówno w podległym kanale dystrybucji, jak i w funkcjonujących w Firmie innych kanałach dystrybucji.
Dyrektor Sprzedaży Krajowej
Zakłady Mięsne Duda-Bis Sosnowiec
▪ Planowanie i kontrola sprzedaży, kontrola kosztów, realizowanej marży.
▪ Efektywne wpływanie na podwyższanie zysków firmy (optymalizacja kosztów, oraz cen sprzedaży poszczególnych produktów - udział w kształtowaniu polityki cenowej).
▪ Konstruowanie budżetów marketingowych i ich kontrola.
▪ Planowanie i organizacja promocji, akcji marketingowych.
▪ Rekrutacja pracowników - budowanie zespołów (regionów, rejonów).
▪ Kierowanie pracą przedstawicieli handlowych, menadżerów sprzedaży, kierowników regionów, centrum dystrybucyjnego, sklepu firmowego, planowanie zadań, wyznaczanie i kontrola realizacji celów sprzedażowych, analiza raportów i planów pracy.
▪ Wyznaczanie celów, zadań handlowcom na podstawie analiz potrzeb klientów, analiz sprzedaży.
▪ Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników, udoskonalanie jakości pracy.
▪ Motywowanie i kształtowanie działań podległych pracowników.
▪ Opracowywanie narzędzi pro sprzedażowych i monitoring stopnia ich wykorzystania przez pracowników.
▪ Współtworzenie, wdrażanie standardów sprawnej obsługi klienta, monitorowanie i indywidualne szkolenia z zakresu obsługi, serwisu klienta z wykorzystaniem różnych form kontaktu.
▪ Współtworzenie, wdrażanie i nadzorowanie strategii firmy, i koordynowani wprowadzania strategii przez podległych pracowników, koordynowanie celów z założeniami firmy, współtworzenie nowych wyrobów (wybór, ocena, nazwa, osłonka, etykieta), opracowywanie strategii i wprowadzanie nowych wyrobów na podległy rynek.
▪ Negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami.
▪ Efektywne wykorzystywanie prognoz i analiz oraz trendów rynkowych. Pogłębianie penetracji rynku, optymalizacja dystrybucji poprzez dobór właściwego kanału dystrybucyjnego.
▪ Kształtowanie współpracy między działowej.
▪ Weryfikacja potrzeb rynkowych na podstawie przeprowadzanych badań (produkt, serwis obsługi klienta).
▪ Efektywne wpływanie na podwyższanie zysków firmy (optymalizacja kosztów, oraz cen sprzedaży poszczególnych produktów - udział w kształtowaniu polityki cenowej).
▪ Konstruowanie budżetów marketingowych i ich kontrola.
▪ Planowanie i organizacja promocji, akcji marketingowych.
▪ Rekrutacja pracowników - budowanie zespołów (regionów, rejonów).
▪ Kierowanie pracą przedstawicieli handlowych, menadżerów sprzedaży, kierowników regionów, centrum dystrybucyjnego, sklepu firmowego, planowanie zadań, wyznaczanie i kontrola realizacji celów sprzedażowych, analiza raportów i planów pracy.
▪ Wyznaczanie celów, zadań handlowcom na podstawie analiz potrzeb klientów, analiz sprzedaży.
▪ Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników, udoskonalanie jakości pracy.
▪ Motywowanie i kształtowanie działań podległych pracowników.
▪ Opracowywanie narzędzi pro sprzedażowych i monitoring stopnia ich wykorzystania przez pracowników.
▪ Współtworzenie, wdrażanie standardów sprawnej obsługi klienta, monitorowanie i indywidualne szkolenia z zakresu obsługi, serwisu klienta z wykorzystaniem różnych form kontaktu.
▪ Współtworzenie, wdrażanie i nadzorowanie strategii firmy, i koordynowani wprowadzania strategii przez podległych pracowników, koordynowanie celów z założeniami firmy, współtworzenie nowych wyrobów (wybór, ocena, nazwa, osłonka, etykieta), opracowywanie strategii i wprowadzanie nowych wyrobów na podległy rynek.
▪ Negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami.
▪ Efektywne wykorzystywanie prognoz i analiz oraz trendów rynkowych. Pogłębianie penetracji rynku, optymalizacja dystrybucji poprzez dobór właściwego kanału dystrybucyjnego.
▪ Kształtowanie współpracy między działowej.
▪ Weryfikacja potrzeb rynkowych na podstawie przeprowadzanych badań (produkt, serwis obsługi klienta).
Kierownik Regionu Sprzedaży
Zakłady Mięsne Duda-Bis Sosnowiec
▪ Wzrost sprzedaży i zysku w podległym regionie sprzedaży.
▪ Współpraca z kluczowymi klientami i nadzór nad pozostałymi klientami, negocjacje i pozyskiwanie nowych klientów.
▪ Opracowywanie i wprowadzanie działań marketingowych.
▪ Motywowanie i kształtowanie działań podległych pracowników.
▪ Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu podwyższenia skuteczności i efektywności.
▪ Działania zmierzające do ograniczenia kosztów wynikających z umów handlowych, jak też m.in. transportu, poziomu zatrudnienia, działań cenowych , reklamacyjnych, materiałów reklamowych.
▪ Aktywna pomoc i współpraca przy analizowaniu potrzeb klientów . Koordynowanie współpracy z sieciami również poza powierzonym regionem działania .
▪ Działania wspomagające współpracę firmy poza wyznaczonym regionem. Weryfikacja przyczyn reklamacji, braków przy dostawach przy analizie zasadności uwag klientów poprzez kontrole utrzymywania ciągu chłodniczego przez klienta, warunków przechowalnictwa, weryfikacji sprawności urządzeń wagowych, kontroli ważeń przy dostawach.
▪ Wyszkolenie pracowników, którzy awansowali na wyższe stanowiska.
▪ Współpraca z kluczowymi klientami i nadzór nad pozostałymi klientami, negocjacje i pozyskiwanie nowych klientów.
▪ Opracowywanie i wprowadzanie działań marketingowych.
▪ Motywowanie i kształtowanie działań podległych pracowników.
▪ Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu podwyższenia skuteczności i efektywności.
▪ Działania zmierzające do ograniczenia kosztów wynikających z umów handlowych, jak też m.in. transportu, poziomu zatrudnienia, działań cenowych , reklamacyjnych, materiałów reklamowych.
▪ Aktywna pomoc i współpraca przy analizowaniu potrzeb klientów . Koordynowanie współpracy z sieciami również poza powierzonym regionem działania .
▪ Działania wspomagające współpracę firmy poza wyznaczonym regionem. Weryfikacja przyczyn reklamacji, braków przy dostawach przy analizie zasadności uwag klientów poprzez kontrole utrzymywania ciągu chłodniczego przez klienta, warunków przechowalnictwa, weryfikacji sprawności urządzeń wagowych, kontroli ważeń przy dostawach.
▪ Wyszkolenie pracowników, którzy awansowali na wyższe stanowiska.
Kierownik Rejonu Sprzedaży
Zakłady Mięsne Duda-Bis Sosnowiec
▪ Wzrost sprzedaży i zysku w podległym rejonie sprzedaży
▪ Budowanie pozytywnego wizerunku firmy ,
▪ Utrzymywanie stałej współpracy z klientami , pozyskiwanie nowych klientów, Realizowanie polityki cenowej firmy,
▪ Tworzenie zespołu sprzedażowego
▪ Zarządzanie pracą podległych przedstawicieli handlowych, wytyczanie celów.
▪ Realizacja polityki firmy.
▪ Budowanie pozytywnego wizerunku firmy ,
▪ Utrzymywanie stałej współpracy z klientami , pozyskiwanie nowych klientów, Realizowanie polityki cenowej firmy,
▪ Tworzenie zespołu sprzedażowego
▪ Zarządzanie pracą podległych przedstawicieli handlowych, wytyczanie celów.
▪ Realizacja polityki firmy.
Przedstawiciel Handlowy
Zakłady Mięsne Duda-Bis Sosnowiec
▪ Realizacja sprzedaży założonego wolumenu ,
▪ Stymulowanie świadomości konsumentów
▪ Zapewnienie dostępności produktów firmy na przydzielonym terytorium poprzez efektywne kontakty z klientami , stosowanie umiejętności sprzedaży i optymalnego wykorzystywania narzędzi marketingowych,
▪ Pozyskiwanie nowych klientów .
▪ Stymulowanie świadomości konsumentów
▪ Zapewnienie dostępności produktów firmy na przydzielonym terytorium poprzez efektywne kontakty z klientami , stosowanie umiejętności sprzedaży i optymalnego wykorzystywania narzędzi marketingowych,
▪ Pozyskiwanie nowych klientów .
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Góry moje wierchy moje otwórzcie swe ramiona
Dla tych, którz lubią DEPTAĆ góry i czasem w nich POMIESZKAĆ. Dla miłośników Beskidów, Sudetów, Tatr, Pienin oraz innych dolin pagórków :)
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.