Piotr Kaminski

koordynator ds. sprzedaży, Grohe Polska Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

umiejętność prowadzenia negocjacji Odporność na stres Prawo jazdy kat B inicjatywa i kreatywność w działaniu, Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; łatwość w nawiazywaniu współpracy i kontaktów z ludźmi Dyspozycyjność i zaangażowanie Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grohe Polska Sp. z o.o.
koordynator ds. sprzedaży
Salon Dekorian
Przedstawiciel handlowy
- aktywna sprzedaż produktów z asortymentu salonu,
- planowanie, realizacja oraz analiza działań sprzedażowych,
- opracowywanie raportów dotyczących efektywności sprzedaży,
- nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji oraz odpowiedzialność za ewidencjonowanie sprzętu i narzędzi wspierających sprzedaż,
- monitorowanie rynku i analiza konkurencji.
Logo
starszy doradca ds. nieruchomości
Pewex nieruchomości
-zarządzanie zespołem,
-planowanie, realizacja oraz analiza działań sprzedażowych,
-opracowywanie raportów dotyczących efektywności sprzedaży,
-rekrutacja oraz wdrażanie nowych współpracowników do pracy w terenie, prowadzenie szkoleń produktowych dla podległego zespołu handlowego,
-nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji oraz odpowiedzialność za ewidencjonowanie -sprzętu i narzędzi wspierających sprzedaż,
-monitorowanie rynku i analiza konkurencji.
Logo
barman/ kierownik baru
Klubokawiarnia „Kiosk”
organizacja pracy lokalu,
kontrola standardów i jakości świadczonych usług oraz szkolenie pracowników
Logo
barman/ szef baru
Klub „Bedroom”
-organizacja pracy lokalu oraz szkolenia pracownicze,
-kontrola standardów i jakości świadczonych usług.
Logo
menager/kierownik/szef baru/ barman
Klub & restaurants „Czekolada”
-zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników,
-efektywne planowanie pracy podległemu zespołowi,
-dbanie o wizerunek restauracji,
-kontakt z klientami w zakresie organizacji imprez okolicznościowych i firmowych,
-przygotowywanie ofert dla klientów,
-odpowiedzialność za rozliczenia finansowe, stany magazynowe, budżet oraz kontakt z dostawcami,
-ścisła współpraca z Zarządem,
-dbanie o wysoki standard usług oraz zadowolenie klientów restauracji.

Szkolenia i kursy

10 marca -12 marca 2014 r.
Al Fianco Partners Firma Szkoleniowa S.C.
- Efektywne techniki sprzedażowe
- Elementy negocjacji, prospectingu i radzenia sobie z grami klienckimi
- Komunikacja wewnętrzna w zespole
- Negocjacje zakupowo-sprzedażowe
- Obsługa trudnego klienta i przyjmowanie reklamacji
- Planowanie i organizacja pracy

11 październik-10 listopada 2013 r
Wielowymiarowy e-przedstawiciel handlowy „Wise Head” Sp. z o.o.
-Komunikacja z Klientem
-Typologia i obsługa Klienta
-Psychologia sprzedaży
-Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem

11 październik-10 listopada 2013 r.
Skuteczny Handlowiec
-Asertywność i stres w obsłudze Klienta
-Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
-Zarządzanie i organizacja czasu pracy
-Negocjacje handlowe
-Marketing w pracy handlowca

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, Zarządzanie zasobami ludzkimi , magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Zarządzanie i marketing, Zarządzanie w turystyce i hotelarstwie, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczno –Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo

Zainteresowania

design, nieruchomości, squash, snowboard , muzyka, moda, podróże, kuchnia,