Umiejętności
CSS
GIMP
Handel
HTML
Inkscape
jQuery
Merchandising
Neuromarketing
PHP
Shopper Marketing
Trade Marketing
Wordpress
Zakupy
Category Management
Analiza klientów
Psychologia sprzedaży
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Rozwoju
MyShop Sp. z o.o.
- negocjacje oraz sprzedaż bezpośrednia produktu SaaS (sklepy internetowe)
- kreowanie oferty handlowej oraz strategii rozwoju produktu SaaS
- tworzenie strategii marketingowej Inbound-Outbound-Customer Success
- bieżąca obsługa klientów przy wdrożeniu produktu SaaS
- sprzedaż oraz tworzenie pakietów marketingu internetowego oraz SEO
- zawieranie umów o współpracę z Cukierniami w ramach projektu e-torty.pl
- zarządzanie komunikacją z grupą docelową klientów (newsletter, sms, ankiety, ulotki)
- projekt + kreacja strony internetowej projektu www.e-cukiernia.pl
- współpraca z agencjami marketingowymi i freelancerami w zakresie tworzenia materiałów reklamowych (logo, ulotka, rollup, e-book)
- prowadzenie fanpage'a facebook/e.cukiernia - tworzenie grafik oraz kampanii reklamowych
- prowadzenie bloga e-cukiernia oraz zarządzanie treścią, w tym tworzenie tekstów i ich promowanie w mediach społecznościowych
- współpraca z wydawnictwami branżowymi, w tym pisanie artykułów oraz poradników o sprzedaży online
- uczestnictwo w targach i wydarzeniach branżowych
- kreowanie oferty handlowej oraz strategii rozwoju produktu SaaS
- tworzenie strategii marketingowej Inbound-Outbound-Customer Success
- bieżąca obsługa klientów przy wdrożeniu produktu SaaS
- sprzedaż oraz tworzenie pakietów marketingu internetowego oraz SEO
- zawieranie umów o współpracę z Cukierniami w ramach projektu e-torty.pl
- zarządzanie komunikacją z grupą docelową klientów (newsletter, sms, ankiety, ulotki)
- projekt + kreacja strony internetowej projektu www.e-cukiernia.pl
- współpraca z agencjami marketingowymi i freelancerami w zakresie tworzenia materiałów reklamowych (logo, ulotka, rollup, e-book)
- prowadzenie fanpage'a facebook/e.cukiernia - tworzenie grafik oraz kampanii reklamowych
- prowadzenie bloga e-cukiernia oraz zarządzanie treścią, w tym tworzenie tekstów i ich promowanie w mediach społecznościowych
- współpraca z wydawnictwami branżowymi, w tym pisanie artykułów oraz poradników o sprzedaży online
- uczestnictwo w targach i wydarzeniach branżowych
Młodszy Kierownik Zarządzania Kategorią
- Zarządzanie kategorią Convenience, w tym dania gotowe, surówki, kanapki i mrożonki
- Negocjowanie kontraktów z dostawcami, modułów gazetkowych oraz akcji promocyjnych
- Przygotowanie strategii marketingowej rozwoju kategorii na halach C&C i w sieci sklepów ABC
- Analiza trendów rynkowych, asortymentu i mechanizmów promocyjnych u konkurentów
- Wprowadzanie nowych produktów, przeprowadzanie testów produktowych i promocyjnych na wybranych halach C&C
- Optymalizacja asortymentu pod względem obrotu, marży, zwrotów, dostępności i realizacji zamówień
- Negocjowanie kontraktów z dostawcami, modułów gazetkowych oraz akcji promocyjnych
- Przygotowanie strategii marketingowej rozwoju kategorii na halach C&C i w sieci sklepów ABC
- Analiza trendów rynkowych, asortymentu i mechanizmów promocyjnych u konkurentów
- Wprowadzanie nowych produktów, przeprowadzanie testów produktowych i promocyjnych na wybranych halach C&C
- Optymalizacja asortymentu pod względem obrotu, marży, zwrotów, dostępności i realizacji zamówień
Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
- prowadzenie projektów Catman oraz przeprowadzenie testów optymalizacji kategorii na poziomie sklepu
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami firmy oraz wspieranie sił sprzedaży w zakresie analizy, badań i rekomendacji asortymentowych
- tworzenie planogramów, wizualizacji stojaków firmowych, list asortymentowych, strategii cenowej i promocyjnej dla podległych klientów
- optymalizacja asortymentu w detalu tradycyjnym, wskazywanie trendów rozwoju kategorii, monitoring działań konkurencji
- analiza danych scanningowych, AC Nielsen, Focus, GfK, badań shopperowych i konsumenckich
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami firmy oraz wspieranie sił sprzedaży w zakresie analizy, badań i rekomendacji asortymentowych
- tworzenie planogramów, wizualizacji stojaków firmowych, list asortymentowych, strategii cenowej i promocyjnej dla podległych klientów
- optymalizacja asortymentu w detalu tradycyjnym, wskazywanie trendów rozwoju kategorii, monitoring działań konkurencji
- analiza danych scanningowych, AC Nielsen, Focus, GfK, badań shopperowych i konsumenckich
Starszy analityk regionalny
- zarządzanie informacją sprzedażową na poziomie regionalnym
- koordynowanie pracy analityków w regionie
- segmentacja klientów oraz planowanie działań dla wyszczególnionych grup na poziomie regionalnym
- administracja i tworzenie narzędzi do planowania i badania efektywności działań promocyjnych
- wdrożenie programu autorskiego – „Jak rozbudzić pasję do sprzedaży?”
- koordynowanie pracy analityków w regionie
- segmentacja klientów oraz planowanie działań dla wyszczególnionych grup na poziomie regionalnym
- administracja i tworzenie narzędzi do planowania i badania efektywności działań promocyjnych
- wdrożenie programu autorskiego – „Jak rozbudzić pasję do sprzedaży?”
Analityk ds. sprzedaży i informacji rynkowych
- analiza sprzedaży (w kanałach dystrybucji: hurt, detal, gastronomia, cash & carry)
- pozyskiwanie danych: SAP (CRM, Hurtownia Danych - SAP BW), MS Dynamics
- prowadzenie szkoleń dla pracowników, wdrożenie aplikacji mobilnej na urządzeniach PDA, administracja oraz bieżące wsparcie
- tworzenie projektów analitycznych z zastosowaniem zaawansowanej użyteczności programu EXCEL
- administrowanie programu partnerskiego Grupy Żywiec dla kluczowych klientów
- pozyskiwanie danych: SAP (CRM, Hurtownia Danych - SAP BW), MS Dynamics
- prowadzenie szkoleń dla pracowników, wdrożenie aplikacji mobilnej na urządzeniach PDA, administracja oraz bieżące wsparcie
- tworzenie projektów analitycznych z zastosowaniem zaawansowanej użyteczności programu EXCEL
- administrowanie programu partnerskiego Grupy Żywiec dla kluczowych klientów
wystawiono
Piotr jest niespotykanym połączeniem - bardzo wysokich umiejętności analitycznych i interpersonalnych z niesamowitą pasją do sprzedaży. Miałam okazję z nim pracować przez 9 miesięcy i byłam zaskoczona, że na stanowisku analityka można być aż tak twórczym. Piotr robi zdecydowanie więcej niż się od niego wymaga, codziennie "zaskakuje" kierowników sprzedaży nowymi narzędziami usprawniającymi ich pracę. Co najważniejsze zaproponowane przez niego raporty/narzędzia powstają w oparciu o potrzeby biznesu, czasami nie wyartukułowane wprost, ale wynikające z rozmowy i codziennych sytuacji.Jestem przekonana, że jego praca ma wpływ na wyniki sprzedażowe w jego obszarze działania.
Wisienką na torcie jest jego niesamowite poczucie humoru i uśmiech na stałe goszczący na jego twarzy;-))
Wisienką na torcie jest jego niesamowite poczucie humoru i uśmiech na stałe goszczący na jego twarzy;-))
Specjalista ds. produktów inwestycyjnych
Dom Maklerski Pekao
- bieżąca obsługa Klientów Domu Maklerskiego
- obsługa operacji finansowych na rachunkach Klientów
- profesjonalne doractwo w kwestiach związanych z rynkiem kapitałowym
- sprzedaż produktów bankowo-finansowych (fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane)
- obsługa operacji finansowych na rachunkach Klientów
- profesjonalne doractwo w kwestiach związanych z rynkiem kapitałowym
- sprzedaż produktów bankowo-finansowych (fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Zainteresowania
- Psychologia sprzedaży
- Badania shopper'owe i zachowań konsumentów
- Strategie rozwoju sprzedaży detalicznej
- Neuromarketing i badania efektywności reklamy
- Zarządzanie punktem sprzedaży
- "Badanie efektywności pracy przedstawiciela handlowego" (praca podyplomowa)
- "Promocja sprzedaży jako narzędzie aktywowania marek w detalicznym punkcie sprzedaży na przykładzie rynku piwa" (praca podyplomowa)
- Pozostałe: tenis, snowboard, koszykówka, koncerty, gotowanie
- Badania shopper'owe i zachowań konsumentów
- Strategie rozwoju sprzedaży detalicznej
- Neuromarketing i badania efektywności reklamy
- Zarządzanie punktem sprzedaży
- "Badanie efektywności pracy przedstawiciela handlowego" (praca podyplomowa)
- "Promocja sprzedaży jako narzędzie aktywowania marek w detalicznym punkcie sprzedaży na przykładzie rynku piwa" (praca podyplomowa)
- Pozostałe: tenis, snowboard, koszykówka, koncerty, gotowanie
Inne
CERTYFIKAT Analityk Statystyczny SAS
MS Office: zaawansowany
Języki programowania baz danych: 4GL, SQL, IML, pozostałe: VBA
MS Office: zaawansowany
Języki programowania baz danych: 4GL, SQL, IML, pozostałe: VBA
Grupy
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii