Piotr Juszczak

Kierownik ds. rozwoju | Sprzedaż i Marketing | Poszukiwacz wyzwań
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

CSS GIMP Handel HTML Inkscape jQuery Merchandising Neuromarketing PHP Shopper Marketing Trade Marketing Wordpress Zakupy Category Management Analiza klientów Psychologia sprzedaży

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. Rozwoju
MyShop Sp. z o.o.
- negocjacje oraz sprzedaż bezpośrednia produktu SaaS (sklepy internetowe)
- kreowanie oferty handlowej oraz strategii rozwoju produktu SaaS
- tworzenie strategii marketingowej Inbound-Outbound-Customer Success
- bieżąca obsługa klientów przy wdrożeniu produktu SaaS
- sprzedaż oraz tworzenie pakietów marketingu internetowego oraz SEO
- zawieranie umów o współpracę z Cukierniami w ramach projektu e-torty.pl
- zarządzanie komunikacją z grupą docelową klientów (newsletter, sms, ankiety, ulotki)
- projekt + kreacja strony internetowej projektu www.e-cukiernia.pl
- współpraca z agencjami marketingowymi i freelancerami w zakresie tworzenia materiałów reklamowych (logo, ulotka, rollup, e-book)
- prowadzenie fanpage'a facebook/e.cukiernia - tworzenie grafik oraz kampanii reklamowych
- prowadzenie bloga e-cukiernia oraz zarządzanie treścią, w tym tworzenie tekstów i ich promowanie w mediach społecznościowych
- współpraca z wydawnictwami branżowymi, w tym pisanie artykułów oraz poradników o sprzedaży online
- uczestnictwo w targach i wydarzeniach branżowych
Grupa Eurocash
Młodszy Kierownik Zarządzania Kategorią
- Zarządzanie kategorią Convenience, w tym dania gotowe, surówki, kanapki i mrożonki
- Negocjowanie kontraktów z dostawcami, modułów gazetkowych oraz akcji promocyjnych
- Przygotowanie strategii marketingowej rozwoju kategorii na halach C&C i w sieci sklepów ABC
- Analiza trendów rynkowych, asortymentu i mechanizmów promocyjnych u konkurentów
- Wprowadzanie nowych produktów, przeprowadzanie testów produktowych i promocyjnych na wybranych halach C&C
- Optymalizacja asortymentu pod względem obrotu, marży, zwrotów, dostępności i realizacji zamówień
The Lorenz Bahlsen Snack World Sp. z o.o.
Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
- prowadzenie projektów Catman oraz przeprowadzenie testów optymalizacji kategorii na poziomie sklepu
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami firmy oraz wspieranie sił sprzedaży w zakresie analizy, badań i rekomendacji asortymentowych
- tworzenie planogramów, wizualizacji stojaków firmowych, list asortymentowych, strategii cenowej i promocyjnej dla podległych klientów
- optymalizacja asortymentu w detalu tradycyjnym, wskazywanie trendów rozwoju kategorii, monitoring działań konkurencji
- analiza danych scanningowych, AC Nielsen, Focus, GfK, badań shopperowych i konsumenckich
Grupa Żywiec S.A.
Starszy analityk regionalny
- zarządzanie informacją sprzedażową na poziomie regionalnym
- koordynowanie pracy analityków w regionie
- segmentacja klientów oraz planowanie działań dla wyszczególnionych grup na poziomie regionalnym
- administracja i tworzenie narzędzi do planowania i badania efektywności działań promocyjnych
- wdrożenie programu autorskiego – „Jak rozbudzić pasję do sprzedaży?”
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Analityk ds. sprzedaży i informacji rynkowych
- analiza sprzedaży (w kanałach dystrybucji: hurt, detal, gastronomia, cash & carry)
- pozyskiwanie danych: SAP (CRM, Hurtownia Danych - SAP BW), MS Dynamics
- prowadzenie szkoleń dla pracowników, wdrożenie aplikacji mobilnej na urządzeniach PDA, administracja oraz bieżące wsparcie
- tworzenie projektów analitycznych z zastosowaniem zaawansowanej użyteczności programu EXCEL
- administrowanie programu partnerskiego Grupy Żywiec dla kluczowych klientów
Ewa Olczyk-Papis
Ewa Olczyk-Papis · współpracownik
wystawiono
Piotr jest niespotykanym połączeniem - bardzo wysokich umiejętności analitycznych i interpersonalnych z niesamowitą pasją do sprzedaży. Miałam okazję z nim pracować przez 9 miesięcy i byłam zaskoczona, że na stanowisku analityka można być aż tak twórczym. Piotr robi zdecydowanie więcej niż się od niego wymaga, codziennie "zaskakuje" kierowników sprzedaży nowymi narzędziami usprawniającymi ich pracę. Co najważniejsze zaproponowane przez niego raporty/narzędzia powstają w oparciu o potrzeby biznesu, czasami nie wyartukułowane wprost, ale wynikające z rozmowy i codziennych sytuacji.Jestem przekonana, że jego praca ma wpływ na wyniki sprzedażowe w jego obszarze działania.
Wisienką na torcie jest jego niesamowite poczucie humoru i uśmiech na stałe goszczący na jego twarzy;-))
Centralny Dom Maklerski Pekao S.A.
Specjalista ds. produktów inwestycyjnych
Dom Maklerski Pekao
- bieżąca obsługa Klientów Domu Maklerskiego
- obsługa operacji finansowych na rachunkach Klientów
- profesjonalne doractwo w kwestiach związanych z rynkiem kapitałowym
- sprzedaż produktów bankowo-finansowych (fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane)
Logo
Asystent doradcy klienta zamożnego
BPH S.A.
PKO Bank Polski
Praktykant w dziale Analizy kredytowej

Edukacja

Logo
Menedżer produktu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zaawansowane techniki analityczne w biznesie. Studia podyplomowe pod patronatem SAS Institute., studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Finanse i bankowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość inwestycyjna

Zainteresowania

- Psychologia sprzedaży
- Badania shopper'owe i zachowań konsumentów
- Strategie rozwoju sprzedaży detalicznej
- Neuromarketing i badania efektywności reklamy
- Zarządzanie punktem sprzedaży
- "Badanie efektywności pracy przedstawiciela handlowego" (praca podyplomowa)
- "Promocja sprzedaży jako narzędzie aktywowania marek w detalicznym punkcie sprzedaży na przykładzie rynku piwa" (praca podyplomowa)
- Pozostałe: tenis, snowboard, koszykówka, koncerty, gotowanie

Inne

CERTYFIKAT Analityk Statystyczny SAS
MS Office: zaawansowany
Języki programowania baz danych: 4GL, SQL, IML, pozostałe: VBA

Grupy

Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Merchandising
Merchandising
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo tematyką merchandisingu i ekspozycją towarów
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż