Piotr Jaros

Specjalista ds. sprzedaży internetowej, Bank SMART
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Affiliate Networks Digital Marketing Digital Marketing Experience English language skills Landing Page Optimization Microsoft Office Project Management Social Media Marketing Web Analytics E-mail marketing Marketing Strategies & Campaigns Team Managment Marketing Strategy, Budgets,Forecasting, Negotiation Public Speaker

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej
Bank SMART
• Tworzenie i wdrażanie na rynek nowych produktów bankowych
• Prowadzenie kampanii sprzedażowych
• Opracowywanie brandbooka marki
• Współpraca z agencjami interaktywnymi, content marketingu oraz performance marketingu
• Przeprowadzanie prezentacji dla zarządu banku
• Copywriting na stronach serwisu informacyjnego
• Testy aplikacji mobilnych w systemach iOS oraz Android
• Przeprowadzanie analizy SWOT dla projektów bankowości mobilnej
• Opracowanie desingu Card Mailerów
• Analiza dokumentacji projektowej
• Współpraca z firmami tworzącymi nowe technologie z zakresu bankowości mobilnej
• Pisanie briefu dla produktów i usług
mBank S.A.
Stażysta
• Pomoc przy opracowywaniu strategii rozwoju i sprzedaży produktów bankowych online
• Współpraca z domem mediowym
• Copywriting na stronie www.mBank.pl
• Analiza oraz benchmark oferty konkurencji
• Pomoc w procesie tworzenia nowej kampanii marketingowej
• Testy UX nowych produktów
mBank S.A.
praktykant
●Analiza rynku kredytów samochodowych
● Audyt wewnętrzny pracowników
●Analiza potencjalnych partnerów
●Napisanie instrukcji sprzedażowej dla konsultanów
●Współpraca z departamentem marketingu

Szkolenia i kursy

• CSI Lab Creative Skills of Innovation for Google – trening z procesu Design Thinking, czyli wspieranie kreatywności i innowacji w zespołach
• Kreowanie value proposition banku mobilnego – warsztaty strategiczne z prezesem banku - Sławomirem Lachowskim
• Droga na szczyt –półfinał konkursu z rozwiązywania Case Studies, organizowanego przez Boston Consulting Group

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Business and Management, magisterskie
Universidade Nova de Lisboa
Logo
International Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Politologia, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

Samba grana na brazylijskich bębnach
Czytanie książek z zakresu produktywności oraz finansów osobistych
Zarządzanie marką
Aplikacje mobilne

Organizacje

Redaktor Magazynu „Deal” (www.magazyndeal.pl)
Ekonomiczno-biznesowy magazyn studencki. Nakład 12000 egzemplarzy rocznie

Przewodniczący Erasmus Student Network UŁ (www.lodz.esn.pl)
Koordynowanie pracy 51 członków sekcji, kontakt z partnerami oraz z Biurem Współpracy z Zagranicą UŁ, tworzenie budżetu wraz z harmonogramem działań, organizowanie wydarzeń, reprezentowanie sekcji podczas zjazdów krajowych i zagranicznych

Studenckie Koło Naukowe Inwestor (www.skninwestor.com)
Tworzenie i koordynowanie projektów jednego z najbardziej rozpoznawalnych kół naukowych w Polsce

Inne

• Prawo jazdy – Kategorie A oraz B
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• Bardzo dobra znajomość mobilnych systemów operacyjnych iOS oraz Android

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.