Piotr Janiak

Absolwent dwóch najlepszych biznesowych uczelni w Polsce: SGH i Akademii Leona Koźmińskiego. Posiadający niemałe doświadczenie ze świata konsultingu, zebrane podczas praktyk, staży i pracy łączonej z latami studiów.
Otrębusy, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Development Intern
Nepentes Pharma, Sanofi Group
• Przygotowanie analiz rynkowych.
- analiza segmentów,
- analiza konkurencji.
• Przygotowania analiz sprzedażowych przy użyciu programu Sales Analyzer.
• Realizacja projektów wdrożeniowych:
- poszukiwanie producentów zewnętrznych,
- analiza sukcesu wdrożenia na podstawie wieloczynnikowej analizy,
- kontrola realizacji harmonogramu,
- przygotowanie prezentacji wdrożeniowych.
Logo
Młodszy konsultant
Bońkowski Consulting
• przygotowywanie analiz i monitoring m.in. sektora MŚP;
• samodzielne przygotowanie raportów typowo biznesowych takich jak: analiza otoczenia konkurencyjnego, analiza rynku, charakterystyka podmiotów rynku;
• samodzielna realizacja projektu dotyczącego wejścia innowacyjnej platformy B2B – przygotowanie raportów dot. specyfikacji i wymagań systemu, analiza potrzeb grupy docelowej i klientów platformy;
• samodzielne tworzenie formularzy badawczych, których wyniki wykorzystywane były również w pracy innych konsultantów;
• wsparcie innych konsultantów we wszystkich bieżących obowiązkach;
• doradztwo, pomoc w znajdowaniu odpowiedzi na pytania biznesowe.
• przygotowywanie firmowych materiałów promocyjnych.
Logo
Stażysta
The White Sp Z o.o
• analiza strategiczna budowlanych portali internetowych;
• przygotowania raportów dotyczących: rozwoju rynku portali internetowych, trendów konsumpcji na rynku;
• analiza potrzeb klientów portali internetowych z wykorzystaniem samodzielnie przygotowanych formularzy badawczych;
• doradztwo, pomoc w znajdowaniu odpowiedzi na pytania biznesowe;
• tworzenie kreatywnych koncepcji biznesowych rozwoju dla portali internetowych.
Logo
Stażysta w departamencie handlu
Ambasada Republiki Peru
• przygotowanie informatorów dot. polskiej gospodarki;
• wsparcie w przygotowaniu ofert współpracy handlowej dla polskich interesantów;
• tłumaczenia dokumentów i umów handlowych;
• pomoc w działaniach administracyjnych ambasady.
mBank S.A.
Praktykant w departamencie komunikacji i marketingu
• stały monitoring sektora bankowego i działań marketingowych konkurentów;
• zbieranie i opracowywanie danych z sektora bankowego na potrzeby pracowników departamentu;
• aktualizacja, weryfikacja i stała kontrola danych badań rynkowych;
• przygotowywanie prezentacji dotyczących innowacyjnych działań marketingowych banków zagranicznych
• wsparcie w bieżących działaniach departamentu – pomoc w opracowywaniu kampanii promocyjnych, przygotowywanie materiałów promocyjnych, współpraca przy tworzeniu planów marketingowych;
• utrzymywanie kontaktu z domami mediowymi i niektórymi klientami.
Logo
Asystenta ds. Sprzedaży (praktyki)
Syspak Polska
• przygotowanie opracowań dot. rynku maszyn pakujących w Polsce;
• tworzenie ofert i udzielanie odpowiedzi na pytania biznesowe klientów firmy;
• obsługa klientów zagranicznych i krajowych.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Strategiczne, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Inne

Znajomość następujących programów komputerowych:
- MS Office
- Sales Analyzer
- NaVision

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie