Piotr Gomza

Channel Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza danych Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje POS Project Management Public Relations Zarządzanie kategoriami produktów Sprzedaż

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Coca-Cola HBC Polska
Channel Manager
- Przygotowywanie aktywności trade marketingowych dedykowanych dla sieci franczyzowych (Eurocash
Franchise, Lewiatan, PGS, Chata Polska, Rabat Detal, PGZ Kupiec) oraz dla sieci lokalnych (300 sieci w
całej Polsce)
- Ścisła współpraca z zespołem KAM
- Ścisła współpraca cross funkcyjna z pozostałymi działami firmy ( Dział Prawny, Finansowy, Podatkowy,
CatMan, Shopper Marketing, Dział Sprzedaży)
- Przygotowywanie strategii trade marketingowej w oparciu o wytyczne globalne i lokalne
- Współpraca z The Coca-Cola Company przy projektach marketingowych
- Przygotowywanie materiałów POS komunikujących mechanizmy marketingowe
- Przygotowywanie materiałów dedykowanych dla kupców sieci
- Nadzór nad implementowaniem strategii marketingowej przez dział sprzedaży
- Współpraca z kupcami sieci
- Przygotowywanie aktywacji konsumenckich (konkursy i loterie SMS, akcje buy&get)
- Analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych
- Koordynacja prac graficznych, współpraca z marką Monster
- Organizacja eventów oraz targów
Coca-Cola HBC Polska
Junior Channel Manager
- Przygotowywanie aktywności trade marketingowych dedykowanych dla sieci franczyzowych (Eurocash
Franchise, Lewiatan, PGS, Chata Polska, Rabat Detal, PGZ Kupiec) oraz dla sieci lokalnych (300 sieci w
całej Polsce)
- Ścisła współpraca z zespołem KAM
- Ścisła współpraca cross funkcyjna z pozostałymi działami firmy ( Dział Prawny, Finansowy, Podatkowy,
CatMan, Shopper Marketing, Dział Sprzedaży)
- Przygotowywanie strategii trade marketingowej w oparciu o wytyczne globalne i lokalne
- Współpraca z The Coca-Cola Company przy projektach marketingowych
- Przygotowywanie materiałów POS komunikujących mechanizmy marketingowe
- Przygotowywanie materiałów dedykowanych dla kupców sieci
- Nadzór nad implementowaniem strategii marketingowej przez dział sprzedaży
- Współpraca z kupcami sieci
- Przygotowywanie aktywacji konsumenckich (konkursy i loterie SMS, akcje buy&get)
- Analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych
- Koordynacja prac graficznych, współpraca z marką Monster
- Organizacja eventów oraz targów
Hortex Holding SA
Koordynator Projektów Marketingu Hanlowego
- Przygotowywanie oraz rozliczanie aktywności odsprzedażowych w dużych sieciach zagranicznych (promocje buy&get, konkursy SMS)
- Kontakt z kupcami sieci w sprawie organizacji aktywności odsprzedażowych
- Rozliczanie budżetu przeznaczonego dla KAM
- Ścisła współpraca z KAM
- e-commerce
- Organizacja i koordynacja degustacji oraz pokazów gastronomicznych
- Koordynowanie współpracy z agencjami merchandisingowymi
- Przygotowywanie aktywności odsprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych dedykowanych do obsługi sieci zagranicznych
- Przygotowywanie raportów podsumowujących sprzedaż, implementację nowości czy wprowadzenie aktywności w danej sieci
- Stały kontakt z działem sprzedaży
Agros-Nova Soki
Specjalista Marketingu Handlowego
- Przygotowywanie aktywności odsprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych
- Rozliczanie jakościowe faktur VAT z budżetu sieci lokalnych
- Przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży i stanów magazynowych
- Rozliczanie promocji odsprzedażowych
- Podsumowanie kampanii marketingowych
- Przygotowywanie materiału na spotkania zarządu
- Stały kontakt z działem sprzedaży.
Coca-Cola HBC Polska
Przedstawiciel Handlowy
- Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Egzekwowanie założeń wynikających z kontraktów
- Współpraca z sieciami lokalnymi i ogólnopolskimi

Osiągałem bardzo dobre wyniki penetracyjne poszczególnych brandów. Jako jeden z nielicznych handlowców odnotowałem wzrost aktywnych klientów rok do roku. Przebudowałem około 40 punktów pod kątem CATMANA oraz Picture of Success oferowanych przez firmę.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uczelnia Łazarskiego

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Piłka nożna, sporty walki, muzyka, książka

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i