Umiejętności
AC Nielsen
Analiza
Budżety
Negocjacje kontraktu
Analiza finansowa
FMCG
Prognozowanie
Analiza rynku
Negocjacje
Handel
Trade Marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Category Customer Development Specialist
Bieżąca współpraca z kluczowymi klientami (E.Leclerc, Intermarche)
Opracowywanie analiz, raportów rynkowych, tworzenie prezentacji
Udział w przygotowywaniu i egzekucji budżetów promocyjnych oraz ich bieżące kontrolowanie
Prowadzenie dokumentacji rozliczeń finansowych z klientami
Przygotowywanie i egzekucja planów promocyjnych u kluczowych klientów (E.Leclerc, Intermarche)
Zarządzanie bazami danych (dane logistyczne, karty produktów, aktualizacja baz danych klientów)
Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy, takimi jak: marketing, finanse, logistyka
Opracowywanie analiz, raportów rynkowych, tworzenie prezentacji
Udział w przygotowywaniu i egzekucji budżetów promocyjnych oraz ich bieżące kontrolowanie
Prowadzenie dokumentacji rozliczeń finansowych z klientami
Przygotowywanie i egzekucja planów promocyjnych u kluczowych klientów (E.Leclerc, Intermarche)
Zarządzanie bazami danych (dane logistyczne, karty produktów, aktualizacja baz danych klientów)
Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy, takimi jak: marketing, finanse, logistyka
Channel Development Specialist - Modern Trade
Przygotowanie planu wsparcia kanału sprzedaży
Szacowanie wyniku sprzedaży na podstawie przygotowanych akcji promocyjnych i sprzedaży standardowej
Tworzenie strategii działań sprzedażowych w poszczególnych kanałach sprzedaży oraz odpowiedzialność za wdrożenie proponowanych rozwiązań na rynku przez Dział Sprzedaży
Przygotowywanie prezentacji dotyczących wprowadzanych aktywności w celu dostarczenia argumentów sprzedażowych dla Działu Sprzedaży
Kontrola budżetu realizowanych promocji
Zakup i przygotowywanie materiałów do planowanych akcji promocyjnych
Wspólna praca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewnienia optymalnej realizacji akcji promocyjnych
Odpowiedzialność za przepływ informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację planów promocyjnych
Współudział przy organizowaniu corocznych oraz cyklicznych spotkań Działu Sprzedaży Tchibo Warszawa
Szacowanie wyniku sprzedaży na podstawie przygotowanych akcji promocyjnych i sprzedaży standardowej
Tworzenie strategii działań sprzedażowych w poszczególnych kanałach sprzedaży oraz odpowiedzialność za wdrożenie proponowanych rozwiązań na rynku przez Dział Sprzedaży
Przygotowywanie prezentacji dotyczących wprowadzanych aktywności w celu dostarczenia argumentów sprzedażowych dla Działu Sprzedaży
Kontrola budżetu realizowanych promocji
Zakup i przygotowywanie materiałów do planowanych akcji promocyjnych
Wspólna praca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewnienia optymalnej realizacji akcji promocyjnych
Odpowiedzialność za przepływ informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację planów promocyjnych
Współudział przy organizowaniu corocznych oraz cyklicznych spotkań Działu Sprzedaży Tchibo Warszawa
Asystent Call Center Dział Windykacji Consumer Finanse
Kredyt Bank S.A.
negocjowanie warunków spłaty zadłużenia i działania upominawcze mające na celu przywrócenie kredytu do spłaty zaległości, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, sporządzanie notatek z miejsca interwencji, informowanie dłużników na temat aktualnego zadłużenia oraz udzielanie informacji na temat długu
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
trekking, militaria, air soft gun
Organizacje
Skarbnik oraz zastępca drużynowego w 1 Kraśnickiej Drużynie Harcerzy „Gryf” Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej
AIESEC KL Lublin - Koordynator ds. kontaktów zewnętrznych w projekcie AIESEC Case Study
AIESEC KL Lublin - Koordynator ds. kontaktów zewnętrznych w projekcie AIESEC Case Study
Grupy
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii