Piotr Dzik

dyrektor ds. strategicznych PRC Communications

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds strategicznych
PRC
Strategie komunikacji marketingowej dla klientów firmy, nadzór na d działem kreacji
WYG International Sp. z o.o.
dyrektor ds. strategii i kreacji
Tworzenie i implementacja dokumentów strategicznych, głównie strategii marketingowych, wdrażanie tychże, nadzór kreatywny nad kampaniami reklamowymi.

Szkolenia i kursy

drugi fakultet socjologia, Uniwersytet Sląski, 1884-1989, studia ukończone z wyróżnieniem

Edukacja

Logo
nauki polityczne, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Inne

Ekspert w projekcie promocyjnym RIS Silesia (praca dla partnera projektu - ASP w Katowicach)
Ekspert w projekcie unijnym Trans-in-Form, dotyczącym marketingu terytorialnego. sczegóły na www.tifpro.eu

Grupy

MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką