Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu
sprawowanie zarządu polską spółką szwedzkiej grupy zajmującej się produkcją posadzek żywicznych
Dyrektor sprzedaży
www.eradur.com.pl
- odpowiedzialność za sprzedaż i marketing Eradur Polska
- rozwój strategii
- zarządzanie zespołem sprzedażowo-techniczno-marketingowym
- odpowiedzialność za wynik finansowy
- odpowiedzialność za sprzedaż i marketing Eradur Polska
- rozwój strategii
- zarządzanie zespołem sprzedażowo-techniczno-marketingowym
- odpowiedzialność za wynik finansowy
National Sales Manager - Prefab&MultiComfort
- odpowiedzialność za sprzedaż i marketing marek Isover, Rigips i Weber w sektorze budownictwa prefabrykowanego
- rozwój strategii Saint-Gobain dla standardu budownictwa MULTICOMFORT by Saint-Gobain
- zarządzanie zespołem sprzedażowo-techniczno-marketingowym
- rozwój nowych produktów
- rozwój strategii Saint-Gobain dla standardu budownictwa MULTICOMFORT by Saint-Gobain
- zarządzanie zespołem sprzedażowo-techniczno-marketingowym
- rozwój nowych produktów
Trade Manager
Rozwój sprzedaży w segmencie firm sektora inżynierii lądowej i wodnej oraz budownictwa ogólnego:
- wprowadzanie nowych produktów dla danych rozwiązań/ zastosowań;
- propagowanie nowych zastosowań oferowanych produktów;
- segmentacja sił sprzedaży (koncept/ implementacja/ monitoring);
- podnoszenie kompetencji przedstawicieli handlowych w zakresie zastosowania produktów i systemów Hilti (zrozumienie oferowanej wartości w przypadku konkretnego zastosowania produktu);
- organizacja praktycznych pokazów i szkoleń;
- rozwijanie współpracy z Klientami OEM;
- współpraca z placówkami dydaktycznymi;
- organizowanie kampanii sprzedażowych, dedykowanych do konkretnego segmentu rynku;
- wprowadzanie nowych produktów dla danych rozwiązań/ zastosowań;
- propagowanie nowych zastosowań oferowanych produktów;
- segmentacja sił sprzedaży (koncept/ implementacja/ monitoring);
- podnoszenie kompetencji przedstawicieli handlowych w zakresie zastosowania produktów i systemów Hilti (zrozumienie oferowanej wartości w przypadku konkretnego zastosowania produktu);
- organizacja praktycznych pokazów i szkoleń;
- rozwijanie współpracy z Klientami OEM;
- współpraca z placówkami dydaktycznymi;
- organizowanie kampanii sprzedażowych, dedykowanych do konkretnego segmentu rynku;
Product Manager
zakres odpowiedzialności: zarządzanie marketingowe następującymi grupami produktów:
- zaprawy gipsowe
- budowlane materiały wykończeniowe (m.in. farby, tapety, profile ozdobne)
- narzędzia i akcesoria do suchej zabudowy wnętrz
- chemia budowlana
zadania:
- zarządzanie zyskownością produktów:
> analiza marży handlowej
> pozycjonowanie cenowe (w tym polityka rabatowa)
> optymalizacja kosztów (np.: negocjacje z dostawcami)
> racjonalizacja oferty
- realizacja projektów związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek:
> badania jakościowe i ilościowe (blind tests, wywiady z Klientami typu IDI)
> współpraca z działem R&D i działem produkcji w zakresie wdrażania/rozwoju produktów
> współpraca z agencją graficzną (wprowadzenie nowej linii opakowań, katalogi, foldery, prasa)
> uzyskanie niezbędnych aprobat techn. (ITB) i certyfikatów
> wprowadzenie produktów na rynek i bieżący monitoring rozwoju sprzedaży
- kampanie promocyjne typu BTL
- udział w międzynarodowym projekcie, którego efektem było uruchomienie lokalnej produkcji zapraw budowlanych w Polsce
- współpraca oraz wspólne inicjatywy marketingowe z kontrahentami firmy
- zaprawy gipsowe
- budowlane materiały wykończeniowe (m.in. farby, tapety, profile ozdobne)
- narzędzia i akcesoria do suchej zabudowy wnętrz
- chemia budowlana
zadania:
- zarządzanie zyskownością produktów:
> analiza marży handlowej
> pozycjonowanie cenowe (w tym polityka rabatowa)
> optymalizacja kosztów (np.: negocjacje z dostawcami)
> racjonalizacja oferty
- realizacja projektów związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek:
> badania jakościowe i ilościowe (blind tests, wywiady z Klientami typu IDI)
> współpraca z działem R&D i działem produkcji w zakresie wdrażania/rozwoju produktów
> współpraca z agencją graficzną (wprowadzenie nowej linii opakowań, katalogi, foldery, prasa)
> uzyskanie niezbędnych aprobat techn. (ITB) i certyfikatów
> wprowadzenie produktów na rynek i bieżący monitoring rozwoju sprzedaży
- kampanie promocyjne typu BTL
- udział w międzynarodowym projekcie, którego efektem było uruchomienie lokalnej produkcji zapraw budowlanych w Polsce
- współpraca oraz wspólne inicjatywy marketingowe z kontrahentami firmy
Asystent Dyrektora Finansowego
- prowadzenie kalendarza spotkań
- archiwizacja dokumentów spółek grupy
- sporządzanie notatek podczas posiedzeń zarządu
- przygotowywanie dokumentów uchwał
- przeprowadzenie restrukturyzacji ubezpieczeń majątkowych i na życie
- analiza kosztów obsługi prawnej
- analiza kosztów inwestycji
- a raz to nawet biegłem z butelką po ropę, jak nam zabrakło między wsiami - bardzo miło wspominam te czasy - Mariusz - dziękuję!
- archiwizacja dokumentów spółek grupy
- sporządzanie notatek podczas posiedzeń zarządu
- przygotowywanie dokumentów uchwał
- przeprowadzenie restrukturyzacji ubezpieczeń majątkowych i na życie
- analiza kosztów obsługi prawnej
- analiza kosztów inwestycji
- a raz to nawet biegłem z butelką po ropę, jak nam zabrakło między wsiami - bardzo miło wspominam te czasy - Mariusz - dziękuję!
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
członek zespołu muzycznego Dogbite
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
HERBATY smak
Kofeina w herbacie nazywana jest teiną. Jej ilość zawarta w filiżance herbaty dobrze wpływa na nasz organizm, nie obciąża serca ani układu krążenia. Wspomaga koncentrację.
Garbniki przechod