Piotr Dąbkowski

managing director
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Eradur Sp. z o.o.
Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu
sprawowanie zarządu polską spółką szwedzkiej grupy zajmującej się produkcją posadzek żywicznych
Eradur Sp. z o.o.
Dyrektor sprzedaży
www.eradur.com.pl
- odpowiedzialność za sprzedaż i marketing Eradur Polska
- rozwój strategii
- zarządzanie zespołem sprzedażowo-techniczno-marketingowym
- odpowiedzialność za wynik finansowy
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA SPZOO
National Sales Manager - Prefab&MultiComfort
- odpowiedzialność za sprzedaż i marketing marek Isover, Rigips i Weber w sektorze budownictwa prefabrykowanego
- rozwój strategii Saint-Gobain dla standardu budownictwa MULTICOMFORT by Saint-Gobain
- zarządzanie zespołem sprzedażowo-techniczno-marketingowym
- rozwój nowych produktów
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA SPZOO
Residential Sector Manager
- rozwój produktów dedykowanych do segmentu budownictwa mieszkaniowego
- zarządzanie zyskownością wybranej grupy produktowej
Hilti (Poland) Sp. z o.o.
Trade Manager
Rozwój sprzedaży w segmencie firm sektora inżynierii lądowej i wodnej oraz budownictwa ogólnego:
- wprowadzanie nowych produktów dla danych rozwiązań/ zastosowań;
- propagowanie nowych zastosowań oferowanych produktów;
- segmentacja sił sprzedaży (koncept/ implementacja/ monitoring);
- podnoszenie kompetencji przedstawicieli handlowych w zakresie zastosowania produktów i systemów Hilti (zrozumienie oferowanej wartości w przypadku konkretnego zastosowania produktu);
- organizacja praktycznych pokazów i szkoleń;
- rozwijanie współpracy z Klientami OEM;
- współpraca z placówkami dydaktycznymi;
- organizowanie kampanii sprzedażowych, dedykowanych do konkretnego segmentu rynku;
Siniat Sp. z o.o.
Product Manager
zakres odpowiedzialności: zarządzanie marketingowe następującymi grupami produktów:
- zaprawy gipsowe
- budowlane materiały wykończeniowe (m.in. farby, tapety, profile ozdobne)
- narzędzia i akcesoria do suchej zabudowy wnętrz
- chemia budowlana
zadania:
- zarządzanie zyskownością produktów:
> analiza marży handlowej
> pozycjonowanie cenowe (w tym polityka rabatowa)
> optymalizacja kosztów (np.: negocjacje z dostawcami)
> racjonalizacja oferty
- realizacja projektów związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek:
> badania jakościowe i ilościowe (blind tests, wywiady z Klientami typu IDI)
> współpraca z działem R&D i działem produkcji w zakresie wdrażania/rozwoju produktów
> współpraca z agencją graficzną (wprowadzenie nowej linii opakowań, katalogi, foldery, prasa)
> uzyskanie niezbędnych aprobat techn. (ITB) i certyfikatów
> wprowadzenie produktów na rynek i bieżący monitoring rozwoju sprzedaży
- kampanie promocyjne typu BTL
- udział w międzynarodowym projekcie, którego efektem było uruchomienie lokalnej produkcji zapraw budowlanych w Polsce
- współpraca oraz wspólne inicjatywy marketingowe z kontrahentami firmy
Siniat Sp. z o.o.
Asystent Dyrektora Finansowego
- prowadzenie kalendarza spotkań
- archiwizacja dokumentów spółek grupy
- sporządzanie notatek podczas posiedzeń zarządu
- przygotowywanie dokumentów uchwał
- przeprowadzenie restrukturyzacji ubezpieczeń majątkowych i na życie
- analiza kosztów obsługi prawnej
- analiza kosztów inwestycji
- a raz to nawet biegłem z butelką po ropę, jak nam zabrakło między wsiami - bardzo miło wspominam te czasy - Mariusz - dziękuję!

Edukacja

Logo
Marketing i strategie marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Inżynierii Produkcji, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

członek zespołu muzycznego Dogbite

Grupy

129 wszystkich wypowiedzi
28 plusów
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
ARCHITEKTURA
ARCHITEKTURA
Osoby zainteresowane Architekturą Świata
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BUDOWA DOMU
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Budowanie
Budowanie
Budujesz dom? Dołącz do nas.
Budowlańcy
Budowlańcy
Miejsce dla ludzi szeroko związanych z branżą budowlaną.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Energyplanner
Energyplanner
Automatyczny Kalkulator Energochłonności Budynków
HERBATY smak
HERBATY smak
Kofeina w herbacie nazywana jest teiną. Jej ilość zawarta w filiżance herbaty dobrze wpływa na nasz organizm, nie obciąża serca ani układu krążenia. Wspomaga koncentrację. Garbniki przechod
Jazz Music
Jazz Music
Chodzi o jazz...