Umiejętności
Rozwój Call Center
Coaching
CRM
Zarządzanie doświadczeniami klientów
Microsoft Office
Project Management
Negocjacje
Szkolenie
Zarządzanie Sprzedażą
zarządzanie jakością
Zarządzanie wiedzą
doświadczenia klienta
Szkolenia produktowe
Budowanie zepołu
Zarządzanie siecią sprzedaży
Projektowanie szkoleń i warsztatów
prepaid
Badanie satysfakcji klientów
szkolenia z umiiejętności miękkich
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
- Realizacja założeń budżetowych i planów sprzedażowych w kanale Prepaid
- Aktywny udział przy tworzeniu oferty tv Prepaid
- Wyznaczanie i realizacja celów firm zewnętrznych w zakresie sprzedaży Prepaid
- Rozbudowywanie i dbałość o dotychczasową sieć sprzedaży usług Prepaid
- Kierowanie zewnętrznym call Center dedykowanym dla klienta usług Prepaid
- Wyznaczanie i realizacja celów Call Center zewnętrznych w zakresie sprzedaży usług Prepaid i Postpaid
- Wyznaczenie I dbałość o KPI jakościowe Call Center
- Planowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży up-sell w obrębie Prepaid
- Aktywny udział przy tworzeniu oferty tv Prepaid
- Wyznaczanie i realizacja celów firm zewnętrznych w zakresie sprzedaży Prepaid
- Rozbudowywanie i dbałość o dotychczasową sieć sprzedaży usług Prepaid
- Kierowanie zewnętrznym call Center dedykowanym dla klienta usług Prepaid
- Wyznaczanie i realizacja celów Call Center zewnętrznych w zakresie sprzedaży usług Prepaid i Postpaid
- Wyznaczenie I dbałość o KPI jakościowe Call Center
- Planowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży up-sell w obrębie Prepaid
Koordynator Telesprzedaży
Wyznaczanie i realizacja celów firm zewnętrznych w zakresie sprzedaży Prepaid i Postpaid oraz procesu migracyjnego
Planowanie i realizacja kampanii up-sell i cross-sell do baz Prepaid i Postpaid
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta Prepaid w obrębie wsparcia technicznego i obsługi klienta
Wyznaczanie i kontrola celów sprzedażowych Call Center w zakresie sprzedaży usług własnych
Współpraca z Call Centrami zewnętrznymi w zakresie realizacji planów sprzedaży i obsługi klienta
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie kontroli jakości sprzedaży
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i planowanie szkoleń
Współpraca z firmami zarządzającymi bazami danych – planowanie i kontrola kampanii marketingowych
Monitorowanie działań konkurencji
Planowanie i realizacja kampanii up-sell i cross-sell do baz Prepaid i Postpaid
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta Prepaid w obrębie wsparcia technicznego i obsługi klienta
Wyznaczanie i kontrola celów sprzedażowych Call Center w zakresie sprzedaży usług własnych
Współpraca z Call Centrami zewnętrznymi w zakresie realizacji planów sprzedaży i obsługi klienta
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie kontroli jakości sprzedaży
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i planowanie szkoleń
Współpraca z firmami zarządzającymi bazami danych – planowanie i kontrola kampanii marketingowych
Monitorowanie działań konkurencji
Koordynator ds. zarządzania jakością
• Zarządzanie jakością realizowanych projektów w Call Center wewnętrznym i outsourcing'owym
• Zarządzanie wiedzą w Call Center wewnętrznym i outsourcing'owym
• Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych
• Planowanie i audyt prowadzonych szkoleń
• Bieżąca kontrola jakości prac prowadzonych przez partnerskie Call Center
• Analiza i planowanie działań zapobiegających reklamacjom
• Kontrola i badanie satysfakcji klienta
• Zarządzanie wiedzą w Call Center wewnętrznym i outsourcing'owym
• Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych
• Planowanie i audyt prowadzonych szkoleń
• Bieżąca kontrola jakości prac prowadzonych przez partnerskie Call Center
• Analiza i planowanie działań zapobiegających reklamacjom
• Kontrola i badanie satysfakcji klienta
Specjalista ds. współpracy z zewnętrznymi Call Center
• Zarządzanie wiedzą w Zewnętrznych Call Center
• Analiza i planowanie działań zapobiegających reklamacjom
• Bieżąca kontrola jakości prac prowadzonych przez partnerskie Call Center
• Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych
• Kontrola jakości obsługi Klienta
• Planowanie i audyt prowadzonych szkoleń
• Wytyczanie celów i realizacja zakładanych wyników
• Badanie satysfakcji Klientów
• Współpraca z partnerskimi CC w ramach realizacji kampanii - jakość i realizacja celów
• Analiza i planowanie działań zapobiegających reklamacjom
• Bieżąca kontrola jakości prac prowadzonych przez partnerskie Call Center
• Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych
• Kontrola jakości obsługi Klienta
• Planowanie i audyt prowadzonych szkoleń
• Wytyczanie celów i realizacja zakładanych wyników
• Badanie satysfakcji Klientów
• Współpraca z partnerskimi CC w ramach realizacji kampanii - jakość i realizacja celów
Specjalista ds. jakości sprzedaży i szkoleń
• prowadzenie szkoleń – Call Center wewnętrzne i Call Center outsourcing’owe
• projektowanie i planowanie szkoleń produktowych i sprzedażowych
• prowadzenie coaching’ów indywidualnych i grupowych
• wytyczanie celów, kontrola realizacji założonych planów sprzedażowych i jakościowych
• realizacja planów sprzedażowych
• tworzenie bieżących raportów z realizacji akcji i zadań
• jakościowy nadzór nad czterema Call Center outsourcing’owymi
• projektowanie i planowanie szkoleń produktowych i sprzedażowych
• prowadzenie coaching’ów indywidualnych i grupowych
• wytyczanie celów, kontrola realizacji założonych planów sprzedażowych i jakościowych
• realizacja planów sprzedażowych
• tworzenie bieżących raportów z realizacji akcji i zadań
• jakościowy nadzór nad czterema Call Center outsourcing’owymi
Specjalista ds. Szkoleń
• prowadzenie szkoleń – Call Center wewnętrzne i Call Center outsourcing’owe
• projektowanie i planowanie szkoleń z umiejętności miękkich i twardych
• projektowanie i prowadzenie warsztatów doszkalających
• jakościowy nadzór nad Call Center outsourcing’owymi – łącznie około 240 osób
• realizacja planów sprzedażowych
• tworzenie bieżących raportów z realizacji akcji i zadań
• prowadzenie coaching’ów indywidualnych
• projektowanie i planowanie szkoleń z umiejętności miękkich i twardych
• projektowanie i prowadzenie warsztatów doszkalających
• jakościowy nadzór nad Call Center outsourcing’owymi – łącznie około 240 osób
• realizacja planów sprzedażowych
• tworzenie bieżących raportów z realizacji akcji i zadań
• prowadzenie coaching’ów indywidualnych
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.