Piotr Czyżewski

Kierownik sprzedaży ds. kluczowych klientów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój Call Center Coaching CRM Zarządzanie doświadczeniami klientów Microsoft Office Project Management Negocjacje Szkolenie Zarządzanie Sprzedażą zarządzanie jakością Zarządzanie wiedzą doświadczenia klienta Szkolenia produktowe Budowanie zepołu Zarządzanie siecią sprzedaży Projektowanie szkoleń i warsztatów prepaid Badanie satysfakcji klientów szkolenia z umiiejętności miękkich

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
- Realizacja założeń budżetowych i planów sprzedażowych w kanale Prepaid
- Aktywny udział przy tworzeniu oferty tv Prepaid
- Wyznaczanie i realizacja celów firm zewnętrznych w zakresie sprzedaży Prepaid
- Rozbudowywanie i dbałość o dotychczasową sieć sprzedaży usług Prepaid
- Kierowanie zewnętrznym call Center dedykowanym dla klienta usług Prepaid
- Wyznaczanie i realizacja celów Call Center zewnętrznych w zakresie sprzedaży usług Prepaid i Postpaid
- Wyznaczenie I dbałość o KPI jakościowe Call Center
- Planowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży up-sell w obrębie Prepaid
Canal + platforma
Koordynator Telesprzedaży
Wyznaczanie i realizacja celów firm zewnętrznych w zakresie sprzedaży Prepaid i Postpaid oraz procesu migracyjnego
Planowanie i realizacja kampanii up-sell i cross-sell do baz Prepaid i Postpaid
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta Prepaid w obrębie wsparcia technicznego i obsługi klienta
Wyznaczanie i kontrola celów sprzedażowych Call Center w zakresie sprzedaży usług własnych
Współpraca z Call Centrami zewnętrznymi w zakresie realizacji planów sprzedaży i obsługi klienta
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie kontroli jakości sprzedaży
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i planowanie szkoleń
Współpraca z firmami zarządzającymi bazami danych – planowanie i kontrola kampanii marketingowych
Monitorowanie działań konkurencji
Canal + platforma
Koordynator ds. zarządzania jakością
• Zarządzanie jakością realizowanych projektów w Call Center wewnętrznym i outsourcing'owym
• Zarządzanie wiedzą w Call Center wewnętrznym i outsourcing'owym
• Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych
• Planowanie i audyt prowadzonych szkoleń
• Bieżąca kontrola jakości prac prowadzonych przez partnerskie Call Center
• Analiza i planowanie działań zapobiegających reklamacjom
• Kontrola i badanie satysfakcji klienta
Canal + platforma
Specjalista ds. współpracy z zewnętrznymi Call Center
• Zarządzanie wiedzą w Zewnętrznych Call Center
• Analiza i planowanie działań zapobiegających reklamacjom
• Bieżąca kontrola jakości prac prowadzonych przez partnerskie Call Center
• Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych
• Kontrola jakości obsługi Klienta
• Planowanie i audyt prowadzonych szkoleń
• Wytyczanie celów i realizacja zakładanych wyników
• Badanie satysfakcji Klientów
• Współpraca z partnerskimi CC w ramach realizacji kampanii - jakość i realizacja celów
Canal + platforma
Specjalista ds. jakości sprzedaży i szkoleń
• prowadzenie szkoleń – Call Center wewnętrzne i Call Center outsourcing’owe
• projektowanie i planowanie szkoleń produktowych i sprzedażowych
• prowadzenie coaching’ów indywidualnych i grupowych
• wytyczanie celów, kontrola realizacji założonych planów sprzedażowych i jakościowych
• realizacja planów sprzedażowych
• tworzenie bieżących raportów z realizacji akcji i zadań
• jakościowy nadzór nad czterema Call Center outsourcing’owymi
Canal + platforma
Specjalista ds. Szkoleń
• prowadzenie szkoleń – Call Center wewnętrzne i Call Center outsourcing’owe
• projektowanie i planowanie szkoleń z umiejętności miękkich i twardych
• projektowanie i prowadzenie warsztatów doszkalających
• jakościowy nadzór nad Call Center outsourcing’owymi – łącznie około 240 osób
• realizacja planów sprzedażowych
• tworzenie bieżących raportów z realizacji akcji i zadań
• prowadzenie coaching’ów indywidualnych

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.