Umiejętności
JIRA
Social Media
Microsoft Office 365
Zarządzanie zespołem
Marketing internetowy
Wdrożenia systemów informatycznych
Domeny Internetowe
E.12 - Montaż i i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych
Hosting współdzielony
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Leader Działu Wdrożeń i Obsługi Partnerów
• Rozdział oraz nadzór wykonywaniem zadań związanych z bieżącą obsługą klientów.
• Wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników, organizowanie szkoleń zwiększających wiedzą użytkową pracowników serwisu.
• Współpraca z klientami w zakresie wdrażania nowych rozwiązań systemowych, nadzór nad ich późniejszym wykonaniem oraz procesem testów.
• Tworzenie i aktualizacja procedur oraz dokumentacji systemowej na potrzeby działu.
• Reprezentowanie firmy, produktów oraz usług podczas targów i konferencji branżowych.
• Wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników, organizowanie szkoleń zwiększających wiedzą użytkową pracowników serwisu.
• Współpraca z klientami w zakresie wdrażania nowych rozwiązań systemowych, nadzór nad ich późniejszym wykonaniem oraz procesem testów.
• Tworzenie i aktualizacja procedur oraz dokumentacji systemowej na potrzeby działu.
• Reprezentowanie firmy, produktów oraz usług podczas targów i konferencji branżowych.
Specjalista ds.Wdrożeń i Obsługi Partnerów
• Prezentowanie produktów i usług, wdrożenie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania systemu w siedzibie klienta oraz zdalnie i telefonicznie.
• Wdrażanie nowych rozwiązań systemowych, stworzonych na potrzeby klienta.
• Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych.
• Analiza potrzeb klientów i bieżące monitorowanie rynku w zakresie konkurencyjnych rozwiązań.
• Wdrażanie nowych rozwiązań systemowych, stworzonych na potrzeby klienta.
• Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych.
• Analiza potrzeb klientów i bieżące monitorowanie rynku w zakresie konkurencyjnych rozwiązań.
Account Manager
Fundusz Odszkodowań Komunikacyjnych
• Przygotowanie standardów obsługi klienta oraz procedur z tym związanych.
• Sprzedaż oraz doradztwo w obszarze użytkowania produktów.
• Przyjmowanie zleceń oraz analiza problemów zgłaszanych przez klientów.
• Bezpośrednie wsparcie Działu Obsługi Klienta oraz Działu Administracyjnego.
• Przygotowanie oraz przesyłanie dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu.
• Sprzedaż oraz doradztwo w obszarze użytkowania produktów.
• Przyjmowanie zleceń oraz analiza problemów zgłaszanych przez klientów.
• Bezpośrednie wsparcie Działu Obsługi Klienta oraz Działu Administracyjnego.
• Przygotowanie oraz przesyłanie dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu.
Starszy Konsultant Wsparcia Technicznego
• Kompleksowa obsługa oraz pozyskiwanie klientów za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów komunikacji.
• Rozwiązywanie zagadnień technicznych związanych z usługami home.pl przekazywanych przez klientów oraz współpracowników.
• Realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych Spółki poprzez aktywne prowadzenie strategii sprzedaży.
• Negocjowanie i ustalanie warunków współpracy z klientami poprzez doradztwo w zakresie oferowanych usług/rozwiązań.
• Wdrażanie pracowników działu z zarządzania usługami oferowanymi przez Grupę home.pl
• Rozwiązywanie zagadnień technicznych związanych z usługami home.pl przekazywanych przez klientów oraz współpracowników.
• Realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych Spółki poprzez aktywne prowadzenie strategii sprzedaży.
• Negocjowanie i ustalanie warunków współpracy z klientami poprzez doradztwo w zakresie oferowanych usług/rozwiązań.
• Wdrażanie pracowników działu z zarządzania usługami oferowanymi przez Grupę home.pl
Konsultant wsparcia technicznego
• Obsługa klientów za pośrednictwem kanałów komunikacji: telefon, email, chat.
• Realizowanie i przekazywanie zgłoszeń wew. w formie Ticketów wraz z zachowaniem parametrów jakościowych oraz ilościowych.
• Prowadzenie sprzedaży usług z całej oferty Spółki
• Raportowanie wyników pracy zgodnie z ustalonymi zasadami.
• Realizowanie i przekazywanie zgłoszeń wew. w formie Ticketów wraz z zachowaniem parametrów jakościowych oraz ilościowych.
• Prowadzenie sprzedaży usług z całej oferty Spółki
• Raportowanie wyników pracy zgodnie z ustalonymi zasadami.
Pośrednik nieruchomości
Baszta nieruchomości
• Aktywna sprzedaż oraz wynajem nieruchomości znajdujących się w ofercie biura.
• Negocjowanie warunków umów, kontakt z klientami oraz doprowadzenie do transakcji w notariacie
• Dbanie o social media oraz administrowanie stroną internetową biura nieruchomości.
• Negocjowanie warunków umów, kontakt z klientami oraz doprowadzenie do transakcji w notariacie
• Dbanie o social media oraz administrowanie stroną internetową biura nieruchomości.
Projekty
Przebudowa strony internetowej baszta.eu
Zadaniem projektu była kompletna przebudowa strony baszta.eu wraz z przeniesieniem zaplecza ofertowego pomiędzy systemem eKOMAKO i ASARI.
Po wybadaniu potrzeb właściciela oraz przeanalizowaniu opinii klientów przygotowałem projekt graficzny oraz wizję działania witryny, który następnie został przedstawiony na spotkaniu z firmą Squiz Poland. Równocześnie utrzymywałem kontakt z firmamy Komako oraz Asari, dbając o bezproblemowe przeniesienie baz danych.
Byłem odpowiedzialny za przeprowadzenie procesu wdrożenia nowej strony, testowania oraz jej administrowanie.
Nowa strona oprócz nowego zaplecza CMS zawierała w pełni odświeżony projekt graficzny wraz z responsive web design.
Po wybadaniu potrzeb właściciela oraz przeanalizowaniu opinii klientów przygotowałem projekt graficzny oraz wizję działania witryny, który następnie został przedstawiony na spotkaniu z firmą Squiz Poland. Równocześnie utrzymywałem kontakt z firmamy Komako oraz Asari, dbając o bezproblemowe przeniesienie baz danych.
Byłem odpowiedzialny za przeprowadzenie procesu wdrożenia nowej strony, testowania oraz jej administrowanie.
Nowa strona oprócz nowego zaplecza CMS zawierała w pełni odświeżony projekt graficzny wraz z responsive web design.
Szkolenia i kursy
Certyfikat Google – ukończenie kursu marketingu internetowego.
Certificate of Completion: CSS, HTML, SQL Fundamentals
Certificate of Completion: PHP, C++ Tutorial course
Uzyskanie kwalifikacji z zakresu projektowania lokalnych sieci komputerowych i administrowania sieciami E.13
Uzyskanie kwalifikacji z zakresu montażu i eksploatacji komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych E.12
Ukończenie kursu „Menadżera przedsiębiorstwa symulacyjnego”
Certificate of Completion: CSS, HTML, SQL Fundamentals
Certificate of Completion: PHP, C++ Tutorial course
Uzyskanie kwalifikacji z zakresu projektowania lokalnych sieci komputerowych i administrowania sieciami E.13
Uzyskanie kwalifikacji z zakresu montażu i eksploatacji komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych E.12
Ukończenie kursu „Menadżera przedsiębiorstwa symulacyjnego”
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo