Umiejętności
Reżyseria dźwięku:
Realizacja nagrań dźwiękowych
Miks nagrań dźwiękowych
Mastering nagrań dźwiękowych
Montaż nagrań
Języki
polski
ojczysty
ukraiński
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
WŁAŚCICIEL
Firma Nagraniowa Fisdur Rec
Moja Firma specjalizuje się w nagrywaniu organów piszczałkowych w kościołach i salach koncertowych oraz wszelkiej muzyki kameralnej - od projektów solowych przez dua, tria, kwartety, kwintety etc. aż do niewielkich chórów i orkiestr kameralnych. W salach koncertowych, filharmoniach, teatrach, muzeach, zamkach, pałacach, aulach, audytoriach, jaskiniach oraz wszelkich innych miejscach o interesującej akustyce.
Firma dysponuje wysokiej klasy aparaturą nagrywającą:
Mikrofony:
- NEUMANN TLM 103
- trzy fabrycznie dobierane pary mikrofonów AKG C414 (w sumie - sześć sztuk):
- AKG C 414 XLS x 2 (para stereo)
- AKG C 414 B XLS x 2 (para stereo)
- AKG C 414 B XLII x 2 (para stereo)
- AUDIO TECHNICA AT 4050 SM x 2
- AUDIO TECHNICA AT 4021 x 4:
- dwie osobne sztuki AT 4021
- stereofoniczna para AT 4021P
- RODE NT1-A x 2
- M-Audio Pulsar II x 2 (para stereo)
- SHURE SM 57
Ośmiokanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy Audient ASP-880
Dwa niezależne systemy zapisu dźwięku:
1) ProTools 10 z dwoma niezależnymi interfejsami do wyboru:
- Digidesign DIGI 003 Factory Pro
- Digidesign DIGI 003Rack+ (plus) Factory Pro
- Ignition Pack 2 Pro
- Music Production Toolkit 2
- zestaw plug-inów Waves Gold
- zestaw plug-inów Waves Grand Masters Collection
2) ProTools M-Powered z interfejsem M-Audio FireWire 1814
+ Music Production Toolkit 1
Cyfrowa konsoleta mikserska:
Yamaha 03D z kartą Adat
Laptop MacBook (Apple)
Stacjonarny komputer PC
Systemy odsłuchowe:
Monitory odsłuchowe Adam A7
Słuchawki wysokiej klasy:
- Sennheiser HD-600
- Beyerdynamic DT-770 PRO
- AKG K-271 mk II
- kilka par słuchawek klasy popularnej (Sennheiser HD 201, AKG K77),
wielokanałowy wzmacniacz słuchawkowy;
Multicore (pyta) Proel 16/4 (25 metrów);
Multicore (pyta) Proel 12/4 (25 metrów);
statywy, kable etc.
Firma dysponuje wysokiej klasy aparaturą nagrywającą:
Mikrofony:
- NEUMANN TLM 103
- trzy fabrycznie dobierane pary mikrofonów AKG C414 (w sumie - sześć sztuk):
- AKG C 414 XLS x 2 (para stereo)
- AKG C 414 B XLS x 2 (para stereo)
- AKG C 414 B XLII x 2 (para stereo)
- AUDIO TECHNICA AT 4050 SM x 2
- AUDIO TECHNICA AT 4021 x 4:
- dwie osobne sztuki AT 4021
- stereofoniczna para AT 4021P
- RODE NT1-A x 2
- M-Audio Pulsar II x 2 (para stereo)
- SHURE SM 57
Ośmiokanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy Audient ASP-880
Dwa niezależne systemy zapisu dźwięku:
1) ProTools 10 z dwoma niezależnymi interfejsami do wyboru:
- Digidesign DIGI 003 Factory Pro
- Digidesign DIGI 003Rack+ (plus) Factory Pro
- Ignition Pack 2 Pro
- Music Production Toolkit 2
- zestaw plug-inów Waves Gold
- zestaw plug-inów Waves Grand Masters Collection
2) ProTools M-Powered z interfejsem M-Audio FireWire 1814
+ Music Production Toolkit 1
Cyfrowa konsoleta mikserska:
Yamaha 03D z kartą Adat
Laptop MacBook (Apple)
Stacjonarny komputer PC
Systemy odsłuchowe:
Monitory odsłuchowe Adam A7
Słuchawki wysokiej klasy:
- Sennheiser HD-600
- Beyerdynamic DT-770 PRO
- AKG K-271 mk II
- kilka par słuchawek klasy popularnej (Sennheiser HD 201, AKG K77),
wielokanałowy wzmacniacz słuchawkowy;
Multicore (pyta) Proel 16/4 (25 metrów);
Multicore (pyta) Proel 12/4 (25 metrów);
statywy, kable etc.
KOMPOZYTOR
Własna pracownia
"Piotr Czerny komponuje głównie muzykę elektroniczną. Interesują go zagadnienia związane z estetyką brzmienia i związana z tym pasja tworzenia barw w syntezatorach oraz zainteresowanie syntezą dźwięku w ogóle (także jego realizacją i reżyserią). Barwa dźwięku jest dla Czernego punktem wyjścia w myśleniu kompozytorskim. Sposób organizacji materiału dźwiękowego wynika w prostej linii z kolorystycznego podejścia do muzyki. Innymi słowy: materiałem formo- i strukturotwórczym u Czernego nie jest melodyka, rytmika, harmonia czy forma ale – barwa (a także – choć w mniejszym stopniu – przestrzeń). Natomiast elementy tradycyjnie uważane za formotwórcze (melodyka, rytmika, harmonika etc.) są dopiero rezultatem myślenia barwowego i przestrzennego. Tak jak w serializmie totalnym wszystkie elementy podporządkowane są serii, tak u Czernego wszystko podporządkowane jest barwie choć – trzeba to wyraźnie zaznaczyć – Czerny nie ma nic wspólnego ani ze szkołą serialistów, ani spektralistów. W swoim myśleniu barwowym bliższy jest raczej luźno rozumianemu impresjonizmowi."
Wybrane utwory:
- Muzyka do wystawy w Muzeum Regionalnym w Dębicy pt. Dawnych Dębiczan Portret Własny (2010)
- II SYMFONIA (2006-2009)
- KONCRET SKRZYPCOWY (2006)
- I SYMFONIA (2005)
- CZTERY LAMENTACJE (2001-2002)
- POST SCRIPTUM (2001)
- MINIMALMUSIC (1999-2001)
- SEKSTOFONICZNA MUZYKA DO OBRAZÓW URSZULI GAWIN (2000)
- AKSAMITNOŚĆ DLA KRZYSIA (1999 - 2000)
- PASTISZ W STYLU EKLEKTYCZNYM (1997)
* Obydwie Symfonie są elektroniczne. Natomiast Koncert Skrzypcowy przeznaczony jest na skrzypce i elektronikę.
Wybrane utwory:
- Muzyka do wystawy w Muzeum Regionalnym w Dębicy pt. Dawnych Dębiczan Portret Własny (2010)
- II SYMFONIA (2006-2009)
- KONCRET SKRZYPCOWY (2006)
- I SYMFONIA (2005)
- CZTERY LAMENTACJE (2001-2002)
- POST SCRIPTUM (2001)
- MINIMALMUSIC (1999-2001)
- SEKSTOFONICZNA MUZYKA DO OBRAZÓW URSZULI GAWIN (2000)
- AKSAMITNOŚĆ DLA KRZYSIA (1999 - 2000)
- PASTISZ W STYLU EKLEKTYCZNYM (1997)
* Obydwie Symfonie są elektroniczne. Natomiast Koncert Skrzypcowy przeznaczony jest na skrzypce i elektronikę.
PIANISTA - IMPROWIZATOR
Własna pracownia/studia nagraniowe/sale koncertowe/inne
Jako pianista mam dwa odrębne pola działalności: prywatno - koleżeńskie (tu zajmuję się głównie wykonywaniem dzieł mojego ukochanego kompozytora - J. S. Bacha - dla siebie i przyjacół) oraz zawodowe: improwizacja.
Improwizacja fascynuje mnie "od zawsze". Improwizowałem na fortepianie jeszcze jako dziecko, będąc uczniem szkoły muzycznej. Później, w czasie uczęszczania do liceum muzycznego zrozumiałem, że chcę to robić bardzo poważnie. I tak się też stało. Od wielu lat występuję z improwizowanymi koncertami: solo, bądź w różnych składach kameralnych. Uwaga! Moje improwizacje nie mają nic współnego z jazzem. Improwizuję w stylu współczesno - klasycznym. Niestety - fakt wykonywania przeze mnie zawodów kompozytora i reżysera dźwięku nie pozwala mi realizować się na fortepianie w takim stopniu jakbym tego chciał. Dlatego koncertuję sporadycznie. Dwa, trzy razy do roku. Występowałem m. in. w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Tarnowie, Poznaniu i - oczywiście - w Dębicy. Natomiast na Ukrainie - w Winnicy, Żytomierzu i Melitopolu.
Improwizacja fascynuje mnie "od zawsze". Improwizowałem na fortepianie jeszcze jako dziecko, będąc uczniem szkoły muzycznej. Później, w czasie uczęszczania do liceum muzycznego zrozumiałem, że chcę to robić bardzo poważnie. I tak się też stało. Od wielu lat występuję z improwizowanymi koncertami: solo, bądź w różnych składach kameralnych. Uwaga! Moje improwizacje nie mają nic współnego z jazzem. Improwizuję w stylu współczesno - klasycznym. Niestety - fakt wykonywania przeze mnie zawodów kompozytora i reżysera dźwięku nie pozwala mi realizować się na fortepianie w takim stopniu jakbym tego chciał. Dlatego koncertuję sporadycznie. Dwa, trzy razy do roku. Występowałem m. in. w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Tarnowie, Poznaniu i - oczywiście - w Dębicy. Natomiast na Ukrainie - w Winnicy, Żytomierzu i Melitopolu.
REŻYSER DŹWIĘKU
Studio Clara. Winnica, Ukraina
Kompleksowa reżyseria dźwięku w radiowo - telewizyjnym Studiu Clara: nagrania, montaż, miks.
Przede wszystkim:
- nagrania muzyki poważnej:
- organowej;
- kameralnej;
W mniejszym stopniu:
- piosenki;
- zespoły;
- muzyka ilustracyjna/użytkowa;
Sporadycznie:
- montaż audycji radiowych;
Ponadto:
- dokończenie projektu wyposażenia studia Clara w dziedzinie okablowania, mikrofonów i drobnych akcesoriów studyjnych;
- zaprojektowanie od podstaw całej koncepcji wyposażenia technicznego małego studia projektowego dla Katolickiego Media Centrum w Kijowie: oprogramowanie nagraniowe, mikrofony, okablowanie etc.
Przede wszystkim:
- nagrania muzyki poważnej:
- organowej;
- kameralnej;
W mniejszym stopniu:
- piosenki;
- zespoły;
- muzyka ilustracyjna/użytkowa;
Sporadycznie:
- montaż audycji radiowych;
Ponadto:
- dokończenie projektu wyposażenia studia Clara w dziedzinie okablowania, mikrofonów i drobnych akcesoriów studyjnych;
- zaprojektowanie od podstaw całej koncepcji wyposażenia technicznego małego studia projektowego dla Katolickiego Media Centrum w Kijowie: oprogramowanie nagraniowe, mikrofony, okablowanie etc.
Szkolenia i kursy
- warsztaty sterowania wiązką akustyczną w systemach liniowych oraz metody wielokanałowej rejestracji bieżącej w cyfrowych systemach miksujących w Operze Śląskiej w Bytomiu (2013);
- Międzynarodowe Kursy Muzyki Współczesnej i Komputerowej w Krakowie (2002);
- Międzynarodowe Kursy Muzyki Elektronicznej Accanthes/IRCAM w Krakowie (2000);
- Międzynarodowe Kursy Muzyki Współczesnej i Komputerowej w Hochschule für Musik w Stuttgarcie (dwukrotnie - w latach 1997 i 1999);
- warsztaty sztuki multimedialnej i muzyki improwizowanej w Sopocie (1999);
- Kurs Muzyki Dawnej w Słupsku (1996);
- Warsztaty Jazzowe w Puławach (1993).
- Międzynarodowe Kursy Muzyki Współczesnej i Komputerowej w Krakowie (2002);
- Międzynarodowe Kursy Muzyki Elektronicznej Accanthes/IRCAM w Krakowie (2000);
- Międzynarodowe Kursy Muzyki Współczesnej i Komputerowej w Hochschule für Musik w Stuttgarcie (dwukrotnie - w latach 1997 i 1999);
- warsztaty sztuki multimedialnej i muzyki improwizowanej w Sopocie (1999);
- Kurs Muzyki Dawnej w Słupsku (1996);
- Warsztaty Jazzowe w Puławach (1993).
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Zainteresowania
Turystyka, zwiedzanie; zabytki, rower.
Historia: muzyki, sztuki, powszechna.
Malarstwo, witraże, inne sztuki plastyczne - ze szczególnym uwrażliwieniem na kolor i światło (synestezja barwowo -> dźwiękowa).
Turystyka akustyczna (nieustające poszukiwanie miejsc o interesującej akustyce) - to coś więcej niż hobby!
Historia: muzyki, sztuki, powszechna.
Malarstwo, witraże, inne sztuki plastyczne - ze szczególnym uwrażliwieniem na kolor i światło (synestezja barwowo -> dźwiękowa).
Turystyka akustyczna (nieustające poszukiwanie miejsc o interesującej akustyce) - to coś więcej niż hobby!
Organizacje
- członek zwyczajny Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej;
- członek Stowarzyszenia Artystycznego Apeiron
- członek Stowarzyszenia Artystycznego Apeiron
Inne
Umiejętności:
- biegła obsługa analogowych konsolet mikserskich;
- biegła obsługa konsolet cyfrowych Yamaha 01V, 02R, 03D, 01V96 - także w dziedzinie automatyki i synchronizacji, pobieżna znajomość konsolet Yamaha DM 2000, CL-5, QL-5;
- biegła obsługa urządzeń peryferyjnych (procesorów efektów, procesorów dynamiki, korektorów etc.);
- umiejętność pracy z systemem komputerowym Pro Tools oraz peryferiami, plug-inami etc (z wyłączeniem zagadnień video);
- bogate doświadczenia w dziedzinie kreowania przestrzeni dźwiękowej (m. in. kompozycje
sekstofoniczne, oktofoniczne, koncerty muzyczne oraz spektakle teatralne z wykorzystaniem "na żywo" wielokanałowej projekcji dźwięku);
- kompozycja elektroniczna;
- znajomość syntezatorów, modułów dźwiękowych itp.;
- niezła orientacja w dziedzinie różnych technik syntezy dźwięku.
- biegła obsługa analogowych konsolet mikserskich;
- biegła obsługa konsolet cyfrowych Yamaha 01V, 02R, 03D, 01V96 - także w dziedzinie automatyki i synchronizacji, pobieżna znajomość konsolet Yamaha DM 2000, CL-5, QL-5;
- biegła obsługa urządzeń peryferyjnych (procesorów efektów, procesorów dynamiki, korektorów etc.);
- umiejętność pracy z systemem komputerowym Pro Tools oraz peryferiami, plug-inami etc (z wyłączeniem zagadnień video);
- bogate doświadczenia w dziedzinie kreowania przestrzeni dźwiękowej (m. in. kompozycje
sekstofoniczne, oktofoniczne, koncerty muzyczne oraz spektakle teatralne z wykorzystaniem "na żywo" wielokanałowej projekcji dźwięku);
- kompozycja elektroniczna;
- znajomość syntezatorów, modułów dźwiękowych itp.;
- niezła orientacja w dziedzinie różnych technik syntezy dźwięku.
Grupy
BACHCOLLEGIUM
Bach sollte nicht Bach, sondern Meer heissen
- grupa poświęcona twórczości J.S.Bacha i muzyce dawnej.
Dostań Dotacje
Serwis internetowy zawierający informacje dotyczące tematyki dotacji unijnych oraz innowacyjnych projektów zrealizowanych przy wsparciu Unii Europejskiej.
Dotacja na Podkarpaciu
Grupa dla osób, które chcą pozyskiwać informacje i wymieniać poglądy na temat dotacji dostępnych w województwie podkarpackim.
Dotacje dla Stowarzyszeń i Fundacji inna pomoc dla NGO
Grupa dla osób i instytucji wspierających Organizacje Pozarządowe oraz dla Fundacji i Stowarzyszeń, które szukają partnerów z innych sektorów.
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors