Piotr Ciach

Piotr Ciach

Product Manager Daewoo Electronics Manufacturing Polska

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Daewoo Electronics Manufacturing Poland
White Goods Product Manager / Marketing Manager
Przygotowanie i realizacja strategii rozwoju produktów
Definiowanie potrzeb rynkowych dla nowych produktów oraz założeń dla tych produktów we współpracy z działem sprzedaży
Monitorowanie wdrożenia nowych produktów na rynek
Przygotowanie i realizacja strategii marketingowych dla zarządzanych kategorii produktowych
Przygotowywanie ‘product value proposition’ i argumentów sprzedażowych dla produktów
Koordynacja procesu wycofywania produktów z rynku
Analiza rynku/konkurencji w zakresie produktów i wsparcia marketingowego
Analiza sprzedaży i rentowności kategorii oraz inicjowanie działań w zakresie optymalizacji portfela produktowego
Inicjowanie działań trade marketingowych i komunikacji marketingowej
Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
LG Electronics
White Goods Product Manager / Demand Planner
Tworzenie strategii rozwoju marki/produktu
Aktywne kreowanie wizerunku marki
Zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
Nadzór nad przygotowywaniem materiałów marketingowych
Budowanie baz danych produktów
Analiza i ocena danych rynkowych
Monitoring konkurencji
Kreacja raportów oraz analizowanie wyników sprzedażowych
Współpraca z działem sprzedaży
Zapewnienie dostępności produktów
Dbanie o optymalny poziom zapasów
Prognozowanie wielkości sprzedaży
Składanie zamówień (kontakty z fabrykami na całym świecie)
LG Electronics
Area Promotion Manager
Nadzór i kierowanie kilkunastoosobową grupą Koordynatorów Regionalnych
Szkolenie podległych pracowników oraz motywowanie i mobilizowanie do realizacji planów
Ewaluacja, rozliczanie i premiowanie z przeprowadzanych projektów i powierzonych zadań
Produkcja materiałów merchandisingowych
Sporządzanie raportów dot. rynku
Monitorowanie aktywności konkurencji
Śledzenie trendów sprzedażowych
Aktywna kooperacja z działem marketingu i sprzedaży
Organizowanie wsparć sprzedaży, konkursów sprzedażowych, dni otwartych, konferencji
Amazon.co.uk
Customer Service Manager
Bieżąca obsługa klienta
Rozpoznanie problemu i podjęcie odpowiednich działań
Zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami
Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz zastosowanych systemów mających ją usprawnić
Ustanawianie standardów
Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy
(marketing/sprzedaż)

Szkolenia i kursy

02.04.2012 – 18.06.2012
Otwarty Uniwesytet Warszawski – „Prognozowanie sprzedaży”

22.03.2012
Questus Academy – „Innowacja modelu biznesowego – jak rosnąć szybciej i zarabiać więcej”

01.10.2010- 02.02.2011
Akademia PARP- „Marketing w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.”

15.10.2010
Mindshare Academy- „Podstawy planowania mediów”

2009
Mindshare Academy- „Public Speeches and Presentations”

Mindshare Academy – „Budżet marketingu w czasach kryzysu”

2008
LG Academy – „Rola Product Managera w zarządzaniu produktem w firmie”

10.04.2007 - 31.12.2007
LG European Training Academy

Edukacja

Logo
MBA in Marketing, MBA
Professional Diploma in Marketing - The Chartered Institute of Marketing

Zainteresowania

Sport, Muzyka, Podróże

Grupy

ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
Import z Chin
Import z Chin
Grupa zrzeszająca osoby zainteresowane efektywnym sprowadzaniem towarów z Chin
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Merchandising
Merchandising
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo tematyką merchandisingu i ekspozycją towarów
Praca po japońsku
Praca po japońsku
Polscy pracownicy zatrudnieni w japońskiej firmie spotykają się z gamą problemów dosyć charakterystycznych, które można skategoryzować w pewne grupy. Najważniejsze kategorie to dwa rodzaje problemów
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu