Piotr Ciach
Product Manager Daewoo Electronics Manufacturing Polska
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
White Goods Product Manager / Marketing Manager
Przygotowanie i realizacja strategii rozwoju produktów
Definiowanie potrzeb rynkowych dla nowych produktów oraz założeń dla tych produktów we współpracy z działem sprzedaży
Monitorowanie wdrożenia nowych produktów na rynek
Przygotowanie i realizacja strategii marketingowych dla zarządzanych kategorii produktowych
Przygotowywanie ‘product value proposition’ i argumentów sprzedażowych dla produktów
Koordynacja procesu wycofywania produktów z rynku
Analiza rynku/konkurencji w zakresie produktów i wsparcia marketingowego
Analiza sprzedaży i rentowności kategorii oraz inicjowanie działań w zakresie optymalizacji portfela produktowego
Inicjowanie działań trade marketingowych i komunikacji marketingowej
Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
Definiowanie potrzeb rynkowych dla nowych produktów oraz założeń dla tych produktów we współpracy z działem sprzedaży
Monitorowanie wdrożenia nowych produktów na rynek
Przygotowanie i realizacja strategii marketingowych dla zarządzanych kategorii produktowych
Przygotowywanie ‘product value proposition’ i argumentów sprzedażowych dla produktów
Koordynacja procesu wycofywania produktów z rynku
Analiza rynku/konkurencji w zakresie produktów i wsparcia marketingowego
Analiza sprzedaży i rentowności kategorii oraz inicjowanie działań w zakresie optymalizacji portfela produktowego
Inicjowanie działań trade marketingowych i komunikacji marketingowej
Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
White Goods Product Manager / Demand Planner
Tworzenie strategii rozwoju marki/produktu
Aktywne kreowanie wizerunku marki
Zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
Nadzór nad przygotowywaniem materiałów marketingowych
Budowanie baz danych produktów
Analiza i ocena danych rynkowych
Monitoring konkurencji
Kreacja raportów oraz analizowanie wyników sprzedażowych
Współpraca z działem sprzedaży
Zapewnienie dostępności produktów
Dbanie o optymalny poziom zapasów
Prognozowanie wielkości sprzedaży
Składanie zamówień (kontakty z fabrykami na całym świecie)
Aktywne kreowanie wizerunku marki
Zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
Nadzór nad przygotowywaniem materiałów marketingowych
Budowanie baz danych produktów
Analiza i ocena danych rynkowych
Monitoring konkurencji
Kreacja raportów oraz analizowanie wyników sprzedażowych
Współpraca z działem sprzedaży
Zapewnienie dostępności produktów
Dbanie o optymalny poziom zapasów
Prognozowanie wielkości sprzedaży
Składanie zamówień (kontakty z fabrykami na całym świecie)
Area Promotion Manager
Nadzór i kierowanie kilkunastoosobową grupą Koordynatorów Regionalnych
Szkolenie podległych pracowników oraz motywowanie i mobilizowanie do realizacji planów
Ewaluacja, rozliczanie i premiowanie z przeprowadzanych projektów i powierzonych zadań
Produkcja materiałów merchandisingowych
Sporządzanie raportów dot. rynku
Monitorowanie aktywności konkurencji
Śledzenie trendów sprzedażowych
Aktywna kooperacja z działem marketingu i sprzedaży
Organizowanie wsparć sprzedaży, konkursów sprzedażowych, dni otwartych, konferencji
Szkolenie podległych pracowników oraz motywowanie i mobilizowanie do realizacji planów
Ewaluacja, rozliczanie i premiowanie z przeprowadzanych projektów i powierzonych zadań
Produkcja materiałów merchandisingowych
Sporządzanie raportów dot. rynku
Monitorowanie aktywności konkurencji
Śledzenie trendów sprzedażowych
Aktywna kooperacja z działem marketingu i sprzedaży
Organizowanie wsparć sprzedaży, konkursów sprzedażowych, dni otwartych, konferencji
Customer Service Manager
Bieżąca obsługa klienta
Rozpoznanie problemu i podjęcie odpowiednich działań
Zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami
Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz zastosowanych systemów mających ją usprawnić
Ustanawianie standardów
Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy
(marketing/sprzedaż)
Rozpoznanie problemu i podjęcie odpowiednich działań
Zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami
Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz zastosowanych systemów mających ją usprawnić
Ustanawianie standardów
Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy
(marketing/sprzedaż)
Szkolenia i kursy
02.04.2012 – 18.06.2012
Otwarty Uniwesytet Warszawski – „Prognozowanie sprzedaży”
22.03.2012
Questus Academy – „Innowacja modelu biznesowego – jak rosnąć szybciej i zarabiać więcej”
01.10.2010- 02.02.2011
Akademia PARP- „Marketing w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.”
15.10.2010
Mindshare Academy- „Podstawy planowania mediów”
2009
Mindshare Academy- „Public Speeches and Presentations”
Mindshare Academy – „Budżet marketingu w czasach kryzysu”
2008
LG Academy – „Rola Product Managera w zarządzaniu produktem w firmie”
10.04.2007 - 31.12.2007
LG European Training Academy
Otwarty Uniwesytet Warszawski – „Prognozowanie sprzedaży”
22.03.2012
Questus Academy – „Innowacja modelu biznesowego – jak rosnąć szybciej i zarabiać więcej”
01.10.2010- 02.02.2011
Akademia PARP- „Marketing w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.”
15.10.2010
Mindshare Academy- „Podstawy planowania mediów”
2009
Mindshare Academy- „Public Speeches and Presentations”
Mindshare Academy – „Budżet marketingu w czasach kryzysu”
2008
LG Academy – „Rola Product Managera w zarządzaniu produktem w firmie”
10.04.2007 - 31.12.2007
LG European Training Academy
Edukacja
Zainteresowania
Sport, Muzyka, Podróże
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Praca po japońsku
Polscy pracownicy zatrudnieni w japońskiej firmie spotykają się z gamą problemów dosyć charakterystycznych, które można skategoryzować w pewne grupy.
Najważniejsze kategorie to dwa rodzaje problemów