Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Handel
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu
Zakres obowiązków:
• organizowanie pracy własnej i podległego personelu w celu maksymalizacji satysfakcji klientów. Nadzór nad prawidłową obsługą klientów, realizowanie czynności wynikających z procedur i zarządzeń obowiązujących w firmie, odpowiedzialność za wskaźniki KPI
Osiągnięcia:
• przygotowanie do otwarcia dwóch placówek KOMFORT (CH SKOROSZE 420 m2, PH TARGÓWEK 522m2) oraz zarządzanie nimi (rekrutacja personelu, budowanie zespołu,)
• Elitarna Jednostka Komfortu: II miejsce Kategoria Dowódcy za najwyższą sprzedaż Certyfikatu Bezpiecznej Podłogi w 2018 r.
• I miejsce w Kategorii Najwyższa sprzedaż z m2 w 2018 r.
• organizowanie pracy własnej i podległego personelu w celu maksymalizacji satysfakcji klientów. Nadzór nad prawidłową obsługą klientów, realizowanie czynności wynikających z procedur i zarządzeń obowiązujących w firmie, odpowiedzialność za wskaźniki KPI
Osiągnięcia:
• przygotowanie do otwarcia dwóch placówek KOMFORT (CH SKOROSZE 420 m2, PH TARGÓWEK 522m2) oraz zarządzanie nimi (rekrutacja personelu, budowanie zespołu,)
• Elitarna Jednostka Komfortu: II miejsce Kategoria Dowódcy za najwyższą sprzedaż Certyfikatu Bezpiecznej Podłogi w 2018 r.
• I miejsce w Kategorii Najwyższa sprzedaż z m2 w 2018 r.
KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Zakres obowiązków:
• kompleksowe zarządzanie podległym działem - kontrola stanów magazynowych i zatowarowania,
ekspozycji towaru, realizacja celów sprzedażowych,
• zarządzanie zespołem pracowników - budowanie zespołu, organizacja pracy, rekrutacja,
motywowanie pracowników, szkolenie, wyznaczanie celów, ocena, rozwój,
• analiza sprzedaży (budżetu) i monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
• odpowiedzialność za wizerunek działu - dbałość o zachowanie wysokich standardów obsługi
klienta, ekspozycję towarów, wdrażanie, rozliczanie akcji promocyjnych, sprzedażowych
Osiągnięcia:
• współudział w otwarciu sklepu, samodzielne przygotowanie działów: farby, drzewny, metalowy do otwarcia (rekrutacja personelu, budowanie zespołu, implantacja gamy produktów),
• współorganizowanie oraz samodzielne przeprowadzenie przebudowy działu (1/3 sklepu) po dwóch latach od otwarcia bez utraty obrotów,
• samodzielne organizowanie spotkań integracyjnych dla całego zespołu sklepu- piknik rodzinny, podsumowanie założeń jakościowych,
• zaplanowanie i sprawne przeprowadzenie akcji handlowej urodziny start sezonu , co pozwoliło firmie wygenerować większe obroty,
• kompleksowe zarządzanie podległym działem - kontrola stanów magazynowych i zatowarowania,
ekspozycji towaru, realizacja celów sprzedażowych,
• zarządzanie zespołem pracowników - budowanie zespołu, organizacja pracy, rekrutacja,
motywowanie pracowników, szkolenie, wyznaczanie celów, ocena, rozwój,
• analiza sprzedaży (budżetu) i monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
• odpowiedzialność za wizerunek działu - dbałość o zachowanie wysokich standardów obsługi
klienta, ekspozycję towarów, wdrażanie, rozliczanie akcji promocyjnych, sprzedażowych
Osiągnięcia:
• współudział w otwarciu sklepu, samodzielne przygotowanie działów: farby, drzewny, metalowy do otwarcia (rekrutacja personelu, budowanie zespołu, implantacja gamy produktów),
• współorganizowanie oraz samodzielne przeprowadzenie przebudowy działu (1/3 sklepu) po dwóch latach od otwarcia bez utraty obrotów,
• samodzielne organizowanie spotkań integracyjnych dla całego zespołu sklepu- piknik rodzinny, podsumowanie założeń jakościowych,
• zaplanowanie i sprawne przeprowadzenie akcji handlowej urodziny start sezonu , co pozwoliło firmie wygenerować większe obroty,
KIEROWNIK SKLEPU
Lotos Styl
• zarządzanie podległym zespołem pracowników, odpowiedzialność za obroty i analizę wskaźników sprzedaży (obrót, marża),
• efektywny dobór kolekcji towaru sezonowego i bazowego, (udział w pokazach, analiza trendów
oraz danych z ubiegłych lat, konsultacje z doświadczonymi kupcami),
• efektywny dobór kolekcji towaru sezonowego i bazowego, (udział w pokazach, analiza trendów
oraz danych z ubiegłych lat, konsultacje z doświadczonymi kupcami),
KIEROWNIK SKLEPU
ELEA POLSKA SP. Z O.O. GROUPE AUCHAN
• budowanie zespołu i kierowanie nim - organizacja pracy, rekrutacja, motywowanie pracowników,
• analiza wyników finansowych sklepu i kluczowych wskaźników – Cash Flow
• sprawne funkcjonowanie sklepu - zapewnienie dostępności asortymentu, przeciwdziałanie
stratom, utrzymanie standardu FIFO, nadzór nad funkcjonowaniem systemu HACCP, wdrażanie i przestrzeganie polityki i standardów firmy,
Osiągnięcia:
• samodzielne przygotowanie w krótkim czasie do otwarcia sklepu 1200 m2 (budowanie zespołu pozyskiwanie pracowników w niekonwencjonalny sposób - giełda pracy w UP Wołomin, implantacja założonej gamy produktów)
• samodzielne przygotowanie i przeprowadzanie sześciu inwentaryzacji (z brakami poniżej 1%)
• zarządzanie budżetem sklepu (uzyskanie pozytywnego cash flow po 1,5 rocznym czasie od otwarcia sklepu)
• bardzo dobra pozycja sklepu w badaniach tzw. „tajemniczego klienta”
• analiza wyników finansowych sklepu i kluczowych wskaźników – Cash Flow
• sprawne funkcjonowanie sklepu - zapewnienie dostępności asortymentu, przeciwdziałanie
stratom, utrzymanie standardu FIFO, nadzór nad funkcjonowaniem systemu HACCP, wdrażanie i przestrzeganie polityki i standardów firmy,
Osiągnięcia:
• samodzielne przygotowanie w krótkim czasie do otwarcia sklepu 1200 m2 (budowanie zespołu pozyskiwanie pracowników w niekonwencjonalny sposób - giełda pracy w UP Wołomin, implantacja założonej gamy produktów)
• samodzielne przygotowanie i przeprowadzanie sześciu inwentaryzacji (z brakami poniżej 1%)
• zarządzanie budżetem sklepu (uzyskanie pozytywnego cash flow po 1,5 rocznym czasie od otwarcia sklepu)
• bardzo dobra pozycja sklepu w badaniach tzw. „tajemniczego klienta”
KIEROWNIK SKLEPU
• analiza rotacji towaru w sklepie, regularna kontrola jakości,
• przygotowanie akcji promocyjnych
• dokonywanie zamówień towarów oraz unikanie powstawania
braków i nadmiernych zapasów artykułów
• odpowiedzialność za zawartość sejfu sklepowego oraz obsadę
kas.
• organizacja i przeprowadzanie inwentaryzacji oraz udział
w przebudowach sklepu
• reagowanie na prośby klientów, przyjmowanie reklamacji
oraz monitorowanie ich przebiegu
• przeciwdziałanie kradzieżom i manipulacjom, naruszeniom standardów
sprzedaży oraz sytuacjom mającym negatywny wpływ na wizerunek
sklepu
• dbanie o wygląd sklepu poprzez wyznaczanie zadań i organizację
pracy Pracowników Sklepu
• prowadzenie listy obecności, kontrola prawidłowego wypełniania
karty ewidencji pracy
• nadzorowanie i ocena pracy pracowników sklepu
• przygotowanie akcji promocyjnych
• dokonywanie zamówień towarów oraz unikanie powstawania
braków i nadmiernych zapasów artykułów
• odpowiedzialność za zawartość sejfu sklepowego oraz obsadę
kas.
• organizacja i przeprowadzanie inwentaryzacji oraz udział
w przebudowach sklepu
• reagowanie na prośby klientów, przyjmowanie reklamacji
oraz monitorowanie ich przebiegu
• przeciwdziałanie kradzieżom i manipulacjom, naruszeniom standardów
sprzedaży oraz sytuacjom mającym negatywny wpływ na wizerunek
sklepu
• dbanie o wygląd sklepu poprzez wyznaczanie zadań i organizację
pracy Pracowników Sklepu
• prowadzenie listy obecności, kontrola prawidłowego wypełniania
karty ewidencji pracy
• nadzorowanie i ocena pracy pracowników sklepu
KOORDYNATOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA/PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Stanowisko dzielone: Koordynator Ochrony Środowiska/ Pracownik Działu Obsługi Klienta
III.2006 – IX.2006 Koordynator Ochrony Środowiska
Zakres obowiązków:
• realizacja korporacyjnej strategii na poziomie sklepu, udział, koordynacja i wspieranie grupy ds. ochrony środowiska złożonej z przedstawicieli poszczególnych działów
• prowadzenie szkoleń wstępnych i podstawowych dla pracowników sklepu z zakresu ochrony środowiska, komunikacja wewnętrzna dotycząca środowiska (np. gazetka ścienna)
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania gospodarką odpadami, prowadzenie ewidencji odpadów, współpraca z lokalną społecznością
VI.2001 – IX.2006 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
• prowadzenie prac administracyjno-biurowych, obsługa centrali telefonicznej
• obsługa klienta - wypisywanie faktur, rozpatrywanie reklamacji i zwrotów,
• analiza opinii klientów i korespondencja z tym związana
III.2006 – IX.2006 Koordynator Ochrony Środowiska
Zakres obowiązków:
• realizacja korporacyjnej strategii na poziomie sklepu, udział, koordynacja i wspieranie grupy ds. ochrony środowiska złożonej z przedstawicieli poszczególnych działów
• prowadzenie szkoleń wstępnych i podstawowych dla pracowników sklepu z zakresu ochrony środowiska, komunikacja wewnętrzna dotycząca środowiska (np. gazetka ścienna)
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania gospodarką odpadami, prowadzenie ewidencji odpadów, współpraca z lokalną społecznością
VI.2001 – IX.2006 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
• prowadzenie prac administracyjno-biurowych, obsługa centrali telefonicznej
• obsługa klienta - wypisywanie faktur, rozpatrywanie reklamacji i zwrotów,
• analiza opinii klientów i korespondencja z tym związana
Koordynator Hali
Zakres obowiązków:
rekrutacja pracowników czasowych na terenie marketu „HIT-Stalowa” (obecnie TESCO)
zawieranie umów czasowych, nadzorowanie i koordynacja pracowników
ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów oraz z dyrekcją marketu w sprawach wsparcia podczas inwentaryzacji okresowych, planowaniu prac pracownikom czasowym
Osiągnięcia:
samodzielne, dwukrotne zorganizowanie pracy dla pracowników czasowych podczas inwentaryzacji (do 180 osób)
rekrutacja pracowników czasowych na terenie marketu „HIT-Stalowa” (obecnie TESCO)
zawieranie umów czasowych, nadzorowanie i koordynacja pracowników
ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów oraz z dyrekcją marketu w sprawach wsparcia podczas inwentaryzacji okresowych, planowaniu prac pracownikom czasowym
Osiągnięcia:
samodzielne, dwukrotne zorganizowanie pracy dla pracowników czasowych podczas inwentaryzacji (do 180 osób)
Szkolenia i kursy
Szkolenie związane z zarządzaniem:
2015 "Zarządzanie zespołem"
2014 „Sztuka wystąpień publicznych”, „Praktyczne zarządzanie projektami”
2013 „Efektywny Szef”, „Informacja zwrotna”
2012 „Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda”, „Decision Making For Leaders”
2011 „Prawidłowa komunikacja szefa z podwładnymi”
2010 „Organizacja pracy szefa zespołu, szef i jego zespół, przygotowanie taktyczne” , „Rekrutacja i selekcja pracowników - metoda DE LEMOINE”, „Jak zmienić pomysł rozwojowy na sukces biznesowy”
2009 „Rekrutacje oraz rozwój pracowników”, „Ocena roczna w firmie”
Szkolenie związane z obsługą programów:
2012 Microsoft Excel- kurs średniozaawansowany - COMARCH S.A
2011 Sages - Certyfikat użytkownika
Szkolenie związane z uprawnieniami:
2011 Uprawnienia SEP do dozoru i eksploatacji 1kv
2011 „Kurs kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym” - OSZ „ALFA”
2015 "Zarządzanie zespołem"
2014 „Sztuka wystąpień publicznych”, „Praktyczne zarządzanie projektami”
2013 „Efektywny Szef”, „Informacja zwrotna”
2012 „Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda”, „Decision Making For Leaders”
2011 „Prawidłowa komunikacja szefa z podwładnymi”
2010 „Organizacja pracy szefa zespołu, szef i jego zespół, przygotowanie taktyczne” , „Rekrutacja i selekcja pracowników - metoda DE LEMOINE”, „Jak zmienić pomysł rozwojowy na sukces biznesowy”
2009 „Rekrutacje oraz rozwój pracowników”, „Ocena roczna w firmie”
Szkolenie związane z obsługą programów:
2012 Microsoft Excel- kurs średniozaawansowany - COMARCH S.A
2011 Sages - Certyfikat użytkownika
Szkolenie związane z uprawnieniami:
2011 Uprawnienia SEP do dozoru i eksploatacji 1kv
2011 „Kurs kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym” - OSZ „ALFA”
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Praca społeczna- (sprawna koordynacja działań (150 osób), podczas społecznej akcji zapisów dzieci do żłobka-udzielanie wywiadów w prasie i telewizji)
Turystyka górska piesza- (brązowa górska odznaka turystyczna), rekreacyjnie sport- pływanie, jazda na rowerze,
Turystyka górska piesza- (brązowa górska odznaka turystyczna), rekreacyjnie sport- pływanie, jazda na rowerze,
Inne
http://www.simply-market.pl/sklepy/mazowieckie/simply-market-zielonka-wyszynskiego-721/
Moje pierwsze otwarcie sklepu. Rok 2008
Moje pierwsze otwarcie sklepu. Rok 2008
Grupy
Bieganie po mieście
Grupa adresowana jest do osób, które mieszkają, pracują lub uczą się w miastach i w z związku z tym większość/wszystkie treningi wykonują w mieście. Bieganie po mieście ma jednak swoje uroki. Miasto t
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.