Piotr Bartkowiak

KIEROWNIK SALONU
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Zarządzanie Strategia marketingowa Handel Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SKLEPY KOMFORT SA
Kierownik sklepu
Zakres obowiązków:
• organizowanie pracy własnej i podległego personelu w celu maksymalizacji satysfakcji klientów. Nadzór nad prawidłową obsługą klientów, realizowanie czynności wynikających z procedur i zarządzeń obowiązujących w firmie, odpowiedzialność za wskaźniki KPI
Osiągnięcia:
• przygotowanie do otwarcia dwóch placówek KOMFORT (CH SKOROSZE 420 m2, PH TARGÓWEK 522m2) oraz zarządzanie nimi (rekrutacja personelu, budowanie zespołu,)
• Elitarna Jednostka Komfortu: II miejsce Kategoria Dowódcy za najwyższą sprzedaż Certyfikatu Bezpiecznej Podłogi w 2018 r.
• I miejsce w Kategorii Najwyższa sprzedaż z m2 w 2018 r.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Zakres obowiązków:
• kompleksowe zarządzanie podległym działem - kontrola stanów magazynowych i zatowarowania,
ekspozycji towaru, realizacja celów sprzedażowych,
• zarządzanie zespołem pracowników - budowanie zespołu, organizacja pracy, rekrutacja,
motywowanie pracowników, szkolenie, wyznaczanie celów, ocena, rozwój,
• analiza sprzedaży (budżetu) i monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
• odpowiedzialność za wizerunek działu - dbałość o zachowanie wysokich standardów obsługi
klienta, ekspozycję towarów, wdrażanie, rozliczanie akcji promocyjnych, sprzedażowych
Osiągnięcia:
• współudział w otwarciu sklepu, samodzielne przygotowanie działów: farby, drzewny, metalowy do otwarcia (rekrutacja personelu, budowanie zespołu, implantacja gamy produktów),
• współorganizowanie oraz samodzielne przeprowadzenie przebudowy działu (1/3 sklepu) po dwóch latach od otwarcia bez utraty obrotów,
• samodzielne organizowanie spotkań integracyjnych dla całego zespołu sklepu- piknik rodzinny, podsumowanie założeń jakościowych,
• zaplanowanie i sprawne przeprowadzenie akcji handlowej urodziny start sezonu , co pozwoliło firmie wygenerować większe obroty,
Logo
KIEROWNIK SKLEPU
Lotos Styl
• zarządzanie podległym zespołem pracowników, odpowiedzialność za obroty i analizę wskaźników sprzedaży (obrót, marża),
• efektywny dobór kolekcji towaru sezonowego i bazowego, (udział w pokazach, analiza trendów
oraz danych z ubiegłych lat, konsultacje z doświadczonymi kupcami),
Logo
KIEROWNIK SKLEPU
ELEA POLSKA SP. Z O.O. GROUPE AUCHAN
• budowanie zespołu i kierowanie nim - organizacja pracy, rekrutacja, motywowanie pracowników,
• analiza wyników finansowych sklepu i kluczowych wskaźników – Cash Flow
• sprawne funkcjonowanie sklepu - zapewnienie dostępności asortymentu, przeciwdziałanie
stratom, utrzymanie standardu FIFO, nadzór nad funkcjonowaniem systemu HACCP, wdrażanie i przestrzeganie polityki i standardów firmy,
Osiągnięcia:
• samodzielne przygotowanie w krótkim czasie do otwarcia sklepu 1200 m2 (budowanie zespołu pozyskiwanie pracowników w niekonwencjonalny sposób - giełda pracy w UP Wołomin, implantacja założonej gamy produktów)
• samodzielne przygotowanie i przeprowadzanie sześciu inwentaryzacji (z brakami poniżej 1%)
• zarządzanie budżetem sklepu (uzyskanie pozytywnego cash flow po 1,5 rocznym czasie od otwarcia sklepu)
• bardzo dobra pozycja sklepu w badaniach tzw. „tajemniczego klienta”
Lidl Polska
KIEROWNIK SKLEPU
• analiza rotacji towaru w sklepie, regularna kontrola jakości,
• przygotowanie akcji promocyjnych
• dokonywanie zamówień towarów oraz unikanie powstawania
braków i nadmiernych zapasów artykułów
• odpowiedzialność za zawartość sejfu sklepowego oraz obsadę
kas.
• organizacja i przeprowadzanie inwentaryzacji oraz udział
w przebudowach sklepu
• reagowanie na prośby klientów, przyjmowanie reklamacji
oraz monitorowanie ich przebiegu
• przeciwdziałanie kradzieżom i manipulacjom, naruszeniom standardów
sprzedaży oraz sytuacjom mającym negatywny wpływ na wizerunek
sklepu
• dbanie o wygląd sklepu poprzez wyznaczanie zadań i organizację
pracy Pracowników Sklepu
• prowadzenie listy obecności, kontrola prawidłowego wypełniania
karty ewidencji pracy
• nadzorowanie i ocena pracy pracowników sklepu
IKEA Retail Sp. z o.o.
KOORDYNATOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA/PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Stanowisko dzielone: Koordynator Ochrony Środowiska/ Pracownik Działu Obsługi Klienta
III.2006 – IX.2006 Koordynator Ochrony Środowiska
Zakres obowiązków:
• realizacja korporacyjnej strategii na poziomie sklepu, udział, koordynacja i wspieranie grupy ds. ochrony środowiska złożonej z przedstawicieli poszczególnych działów
• prowadzenie szkoleń wstępnych i podstawowych dla pracowników sklepu z zakresu ochrony środowiska, komunikacja wewnętrzna dotycząca środowiska (np. gazetka ścienna)
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania gospodarką odpadami, prowadzenie ewidencji odpadów, współpraca z lokalną społecznością

VI.2001 – IX.2006 Pracownik Działu Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
• prowadzenie prac administracyjno-biurowych, obsługa centrali telefonicznej
• obsługa klienta - wypisywanie faktur, rozpatrywanie reklamacji i zwrotów,
• analiza opinii klientów i korespondencja z tym związana
Work Service S.A.
Koordynator Hali
Zakres obowiązków:
 rekrutacja pracowników czasowych na terenie marketu „HIT-Stalowa” (obecnie TESCO)
 zawieranie umów czasowych, nadzorowanie i koordynacja pracowników
 ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów oraz z dyrekcją marketu w sprawach wsparcia podczas inwentaryzacji okresowych, planowaniu prac pracownikom czasowym

Osiągnięcia:
 samodzielne, dwukrotne zorganizowanie pracy dla pracowników czasowych podczas inwentaryzacji (do 180 osób)

Szkolenia i kursy

Szkolenie związane z zarządzaniem:
2015 "Zarządzanie zespołem"
2014 „Sztuka wystąpień publicznych”, „Praktyczne zarządzanie projektami”
2013 „Efektywny Szef”, „Informacja zwrotna”
2012 „Zarządzanie sytuacyjne wg. Blancharda”, „Decision Making For Leaders”
2011 „Prawidłowa komunikacja szefa z podwładnymi”
2010 „Organizacja pracy szefa zespołu, szef i jego zespół, przygotowanie taktyczne” , „Rekrutacja i selekcja pracowników - metoda DE LEMOINE”, „Jak zmienić pomysł rozwojowy na sukces biznesowy”
2009 „Rekrutacje oraz rozwój pracowników”, „Ocena roczna w firmie”
Szkolenie związane z obsługą programów:
2012 Microsoft Excel- kurs średniozaawansowany - COMARCH S.A
2011 Sages - Certyfikat użytkownika
Szkolenie związane z uprawnieniami:
2011 Uprawnienia SEP do dozoru i eksploatacji 1kv
2011 „Kurs kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym” - OSZ „ALFA”

Edukacja

Logo
GOSPODARKA TURYSTYCZNA, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Logo
, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

Praca społeczna- (sprawna koordynacja działań (150 osób), podczas społecznej akcji zapisów dzieci do żłobka-udzielanie wywiadów w prasie i telewizji)
Turystyka górska piesza- (brązowa górska odznaka turystyczna), rekreacyjnie sport- pływanie, jazda na rowerze,

Inne

http://www.simply-market.pl/sklepy/mazowieckie/simply-market-zielonka-wyszynskiego-721/

Moje pierwsze otwarcie sklepu. Rok 2008

Grupy

Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Co w prawie piszczy. Bezpłatna i profesjonalna pomoc prawna
Bieganie po mieście
Bieganie po mieście
Grupa adresowana jest do osób, które mieszkają, pracują lub uczą się w miastach i w z związku z tym większość/wszystkie treningi wykonują w mieście. Bieganie po mieście ma jednak swoje uroki. Miasto t
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
SIECI HANDLOWE
SIECI HANDLOWE
Grupa dla ludzi chcących wymieniać się doświadczeniami.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.