Piotr Baniewicz

Sprzedaż - rynek profesjonalny, inwestycje
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

PPG Deco Polska sp.z.o.o.
Doradca Techniczno-Handlowy - inwestycje / rynek profesjonalny
- rozwijanie rynku profesjonalnego w regionie (linia Professional)
- pozyskiwanie/współpraca z klientami (firmy budowlane, inwestorzy)
- planowanie i realizacja budżetu sprzedaży
- wspieranie działań na rynku na powierzonym rynku (organizowanie działań promocyjnych, szkoleń itp)
Stolarka Wołomin S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Zarządzanie biznesem na podległym regionie (centralnym) - sprzedaż, opieka nad klientami, rozwijanie sieci sprzedaży, koordynacja działań itp.
Cersanit
Starszy Regionalny Przedstawiciel Handlowy
- obsługa kluczowego terenu/klientów
- budowanie pozycji firmy na powierzonym terytorium (aktywna sprzedaz, ekspozycje, promocje)
- wdrażanie nowych produktów
... etc.etc.etc. - czyli robię wszystko by ludziom żyło się lepiej ... wszystkim ... :)
Marek M.
Marek M. · współpracownik
wystawiono
Praca z Piotrem to gwarancja kreatywnej i jakże przyjemnej pracy w atmosferze profesjonalizmu...
Wyborowa Pernod Ricard
Przedstawiciel Handlowy
- opieka nad rynkiem na podległym, kluczowym terytorium
- utrzymywanie kontaktów i współpraca z klientami (detal i hurt)
- analiza i raportowanie sytuacji rynkowej i realizacji zadań
- sprzedaż i wprowadzanie nowych produktów oraz budowanie ich pozycji rynkowej
Aquaform S.A.
RPH ds sieci marketów budowlanych
- opieka nad rynkiem marketów budowlanych na podległym terytorium (ponad 40 marketów/Polska Centr.,Wsch.i Pd.)
- planowanie i realizacja działań sprzedażowych, promocyjnych oraz ekspozycyjnych
- zarządzanie i kontrola cen, marży, ofert, promocji
- analiza i raportowanie sytuacji rynkowej i realizacji zadań
- wprowadzanie nowych produktów oraz budowanie ich pozycji rynkowej
Logo
Starszy Przedstawiciel Handlowy
R.J. Reynolds Tobacco Poland / Japan Tobacco
- opieka nad rynkiem na podległym, kluczowym terytorium
- utrzymywanie kontaktów i współpraca z klientami
- analiza i raportowanie sytuacji rynkowej i realizacji zadań
- planowanie i realizacja działań dystrybucyjnych, sprzedażowych i merchandisingowych
- wprowadzanie nowych produktów oraz budowanie ich pozycji

Szkolenia i kursy

- Negocjacje handlowe” – firma zewnętrzna (2006)
- „Profesjonalna obsługa klienta” – firma zewnętrzna (2006)
- „Negocjacje i współpraca z kluczowymi klientami” – firma zewnętrzna (2004)
- szkolenia z zakresu teorii, zasad i planowania merchandisingu
- szkolenia dotyczące etapów-kroków wizyty handlowej
- szkolenia dotyczące rozmowy handlowej ( motywy, zastrzeżenia ) z uwzględnieniem analizy wizyty i zdobytej wiedzy

Edukacja

Logo
Administracja ST, magisterskie
WSTWP w Warszawie

Specjalizacje

Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Budownictwo
Inne
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo

Zainteresowania

sporty motorowe (enduro)

Inne

- umiejętność/doświadczenie prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
- umiejętność/doświadczenie w pracy z kluczowymi klientami
- umiejętność twórczego myślenia, planowania i organizacji pracy

Grupy

labradoromaniacy
labradoromaniacy
Labrador Retriever
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Negocjacje
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.