Umiejętności
Proces budżetowy
Analiza biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie umowami
Negocjacje kontraktu
Zarządzanie incydentami
Zarządzanie infrastrukturą IT
Outsourcing IT
Zarządzanie usługami IT
ITIL
Zarządzanie procesami
zarządzanie operacyjne
Kontrola procesów
Koordynacja projektu
Project Management
Zarządzanie zakupami
dostarczanie usług
Service Desk
Zarządzanie usługami
Orientacja na usługi
Licencjonowanie oprogramowania
analiza potrzeb technologicznych
Zarządzanie zespołem
Kontrola jakości
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Wsparcia Regionów, Departament Utrzymania Systemów Informatycznych
Kierownik IT ds. wsparcia użytkowników i zarządzania infrastrukturą IT z 15-letnim stażem zawodowym w międzynarodowych firmach sektora bankowo – finansowego; zakres doświadczeń obejmuje:
• Kierowanie zespołem pracowników, doświadczenie w zarządzaniu firm zewnętrznych.
• Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastrukturysystemów IT w placówkach Banku.
• Dostarczanie i utrzymanie usług IT dla klientów końcowych.
• Prowadzenie projektów IT i uczestnictwo przy projektach wdrożeniowych.
• Koordynacja prac projektowych - m.in. zarządzanie zespołem projektowym, analiza biznesowa, analiza wymagań systemowych, zarządzanie budżetem i harmonogramem projektowym, nadzór nad dokumentacją, zarządzanie ryzykiem w projekcie.
• Zarządzanie budżetem kosztowym i inwestycyjnym IT, zarzadzanie umowami utrzymaniowymi.
• Doświadczenie w otwieraniu, likwidacji oddziałów i placówek regionalnych.
• Zarządzanie zmianą, pełnienie roli Change Managera.
• Koordynacja procesów związanych z zakupami, dostawami, instalacją i ewidencją zasobów informatycznych.
• Współpraca i koordynacja z zewnętrznymi dostawcami.
• Współpraca, opiniowanie i opracowywanie standardów i procedur zapewniających wysoką jakość i efektywność usług IT. m.in. zasady rejestracji i obsługi zgłoszeń, zarządzanie incydentem.
• Doświadczenie w pracy opartej o standardy międzynarodowe/wielokulturowe.
Wykształcenie kierunkowe, znajomość metodologii ITIL, znajomość Prince2.
Zainteresowania zawodowe obejmują obszary: kierowanie zespołem administracji/utrzymania infrastruktury IT, zarządzanie zespołem obsługi użytkowników, zarządzanie procesem wsparcia placówek regionalnych i kierowanie projektami w obszarze IT.
• Kierowanie zespołem pracowników, doświadczenie w zarządzaniu firm zewnętrznych.
• Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastrukturysystemów IT w placówkach Banku.
• Dostarczanie i utrzymanie usług IT dla klientów końcowych.
• Prowadzenie projektów IT i uczestnictwo przy projektach wdrożeniowych.
• Koordynacja prac projektowych - m.in. zarządzanie zespołem projektowym, analiza biznesowa, analiza wymagań systemowych, zarządzanie budżetem i harmonogramem projektowym, nadzór nad dokumentacją, zarządzanie ryzykiem w projekcie.
• Zarządzanie budżetem kosztowym i inwestycyjnym IT, zarzadzanie umowami utrzymaniowymi.
• Doświadczenie w otwieraniu, likwidacji oddziałów i placówek regionalnych.
• Zarządzanie zmianą, pełnienie roli Change Managera.
• Koordynacja procesów związanych z zakupami, dostawami, instalacją i ewidencją zasobów informatycznych.
• Współpraca i koordynacja z zewnętrznymi dostawcami.
• Współpraca, opiniowanie i opracowywanie standardów i procedur zapewniających wysoką jakość i efektywność usług IT. m.in. zasady rejestracji i obsługi zgłoszeń, zarządzanie incydentem.
• Doświadczenie w pracy opartej o standardy międzynarodowe/wielokulturowe.
Wykształcenie kierunkowe, znajomość metodologii ITIL, znajomość Prince2.
Zainteresowania zawodowe obejmują obszary: kierowanie zespołem administracji/utrzymania infrastruktury IT, zarządzanie zespołem obsługi użytkowników, zarządzanie procesem wsparcia placówek regionalnych i kierowanie projektami w obszarze IT.
Szkolenia i kursy
• Kierowanie, Profesja Consulting, 2012
• Zarządzanie ludźmi, Profesja Consulting, 2012
• Rozwój pracowników i zespołu, Profesja Consulting , 2012
• Project Management Introduction, szkolenie wewnętrzne, 2011
• Zarządzanie zespołem, NOWE Motywacje, 2011
• Configuring, Managing and Maintaining Windows Server 2008, COMBIDATA, 2011
• Configuring and Administering Microsoft SharePoint 2010, COMBIDATA, 2011
• Organizacja procesu wytwórczego oprogramowania Infovide-Matrix S.A, 2006
• Członek Help Desk Institute Central Europe Poland, 2005-2006
• Help Desk Forum – Service Desk and ITSM/ITIL Futures, 2006
• Konferencja Help Desk Institute – Zarządzanie Infrastrukturą Informatyczną, 2006
• Zarządzanie i administracja bazą danych Oracle, ALTCOM AKADEMIA, 2005
• I Ogólnopolskie forum Help Desk, 2005
• PRINCE2 – Metodyka Zarządzania Projektami, COMBIDATA, 2005
• Zarządzanie infrastruktura IT zgodnie z ITIL Foundation, CT Partners, 2005
• Certyfikaty cyfrowe w systemie MS Windows 2003 , ALMADO, 2004
• Building Enterprise Active Directory, ALTCOM Academia, 2004
• Bezpieczeństwo systemów i usług MS Windows 2000/2003, ALTCOM, 2004
• Podstawy sieci i systemu operacyjnego MS 2000 Professional, wdrażanie systemów MS 2000 Professional i MS Windows 2000 Server (MS 2243 + MS 2244), 2002
• MS Windows Active Directory – szkolenie warsztatowe, 2002
• Zarządzanie ludźmi, Profesja Consulting, 2012
• Rozwój pracowników i zespołu, Profesja Consulting , 2012
• Project Management Introduction, szkolenie wewnętrzne, 2011
• Zarządzanie zespołem, NOWE Motywacje, 2011
• Configuring, Managing and Maintaining Windows Server 2008, COMBIDATA, 2011
• Configuring and Administering Microsoft SharePoint 2010, COMBIDATA, 2011
• Organizacja procesu wytwórczego oprogramowania Infovide-Matrix S.A, 2006
• Członek Help Desk Institute Central Europe Poland, 2005-2006
• Help Desk Forum – Service Desk and ITSM/ITIL Futures, 2006
• Konferencja Help Desk Institute – Zarządzanie Infrastrukturą Informatyczną, 2006
• Zarządzanie i administracja bazą danych Oracle, ALTCOM AKADEMIA, 2005
• I Ogólnopolskie forum Help Desk, 2005
• PRINCE2 – Metodyka Zarządzania Projektami, COMBIDATA, 2005
• Zarządzanie infrastruktura IT zgodnie z ITIL Foundation, CT Partners, 2005
• Certyfikaty cyfrowe w systemie MS Windows 2003 , ALMADO, 2004
• Building Enterprise Active Directory, ALTCOM Academia, 2004
• Bezpieczeństwo systemów i usług MS Windows 2000/2003, ALTCOM, 2004
• Podstawy sieci i systemu operacyjnego MS 2000 Professional, wdrażanie systemów MS 2000 Professional i MS Windows 2000 Server (MS 2243 + MS 2244), 2002
• MS Windows Active Directory – szkolenie warsztatowe, 2002
Edukacja
Zainteresowania
Piłka nożna (aktywnie, gra w osiedlowej drużynie).
Inne
Prawo jazdy kategorii B.
Grupy
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Zarządzanie w IT
Zagadnienia dotyczące zarządzania infrastrukturą IT. Audytu legalności oraz oprogramowania.