Piotr Anuszczyk

Marketing&PR manager
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Marketing Project Management Public Relations Zarządzanie zespołem Wsparcie sprzedaży Komunikacja wewnętrzna Rzecznik prasowy

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Inovatica
Marketing & PR Director
Media4u
Marketing & PR Director
Wspieranie działu sprzedaży w efektywnym pozyskiwaniu klientów m.in. przez:
budowa atrakcyjnej oferty
kampanie digital
eventy
Wprowadzenie na rynek nowego brandu Cartalo (software B2B dla branży e-commerce)
Budowa strategii i budżetu na dany rok
Komunikacja wewnętrzna
Bliska współpraca z działem UX
Analiza konkurencji
Współpraca z mediami
Działania wspierające zatrudnianie nowych pracowników i ograniczanie rotacji
Zarządzanie niewielkim zespołem
Bożena Janowska
Bożena Janowska · klient
wystawiono
Piotr, to człowiek inicjatywy, bez wątpienia mocna strona każdej firmy, dla której pracuje.
Odpowiedzialność, rzetelność, a przy tym kreatywność i elastyczne podejście – moim zdaniem to właściwy człowiek na właściwym miejscu!
Media4u
Marketing Manager
Logo
Project Manager
Osom studio
Przygotowywanie strategii i koncepcji działań promocyjnych dla polskich oraz zagranicznych firm
Bezpośrednie wsparcie w realizacji uzgodnionych działań obejmujących: usługi graficzne,
realizację i administrację serwisami www/e commerce, tworzenie natywnych aplikacji
mobilnych, usługi poligraficzne oraz SEM i social media
Zarządzanie projektami
Przygotowywanie specyfikacji zamówienia, umów oraz prowadzenie dokumentacji
Współpraca z podwykonawcami
Nawiązywanie kontaktów oraz reprezentowanie firmy na konferencjach i spotkaniach
branżowych
Content marketing i e-pr (opracowywanie i dystrybucja treści)
Agencja Interaktywna VENTI
Project Manager
Budowanie długofalowych relacji, obsługa i pozyskiwanie klientów polskich i zagranicznych w
obszarach:
- usług projektowania, realizacji i administracji serwisami www/e-commerce
- usług graficznych i poligraficznych
- usług SEM (SEO/PPC) oraz social media
Monitorowanie rynku i analiza konkurencji
Przygotowywanie raportów i artykułów branżowych
Przygotowywanie i wykonywanie prezentacji
Zarządzanie projektami
Przygotowywanie specyfikacji zamówienia, umów oraz prowadzenie dokumentacji
Współpraca z podwykonawcami
Logo
Account Manager
Agencja Reklamowa Niceday
Obsługa i pozyskiwanie Klientów
Koordynacja pracy działów graficznego/dtp oraz IT
Monitorowanie rynku i analiza konkurencji
Przygotowywanie notek prasowych, raportów, artykułów i wywiadów
TwojaEuropa.pl
p.o. Redaktora Naczelnego
* odpowiedzialność za zawartość merytoryczną portalu TwojaEuropa.pl (serwis dofinansowany z PO Innowacyjna Gospodarka, 100 tys. odsłon miesięcznie, stan na lipiec 2010)
* udział w kreowaniu kształtu i zawartości portalu
* praca z praktykantami
* działania PR/ePR
* kontakty z mediami
* prowadzenie szkoleń z obszaru komunikacji (m.in. dla UMŁ w ramach programu Młodzi w Łodzi oraz dla Uniwersytetu Łódzkiego)
PGE Polska Grupa Energetyczna
Specjalista ds. Zarządzania Zmianą
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja związana zarządzaniem zmianą:
• Przygotwywanie wewnętrznych publikacji do intranetu, gazetek i czasopism
• Badania społeczne
• Prezentacje dla pracowników i zarządu
• Zarządzanie projektami zgodne ze standardem PMI
Wsparcie komunikacyjne i administracyjne dla ponad 60 projektów konsolidacyjnych grupy PGE GiE, w tym raporty, dokumentacja, przygotowywanie informacji, organizacja spotkań i wydarzeń
Małgorzata K.
Małgorzata K. · współpracownik
wystawiono
Z Piotrem pracowało się w atmosferze optymizmu i zrozumienia :)
To świetny gość!
Home Broke
Departament Komunikacji i Analiz
Komunikacja wewnętrzna:
Przygotowanie materiałów do newsletterów i poradników dla klientów.
Komunikacja zewnętrzna:
Przygotowywanie analiz, opinii i porad z zakresu finansów na potrzeby prasy i telewizji
Grupa Agora
Dziennikarz/redaktor dodatków
* Przygotowywanie informacji, wywiadów, dodatków promocyjnych z przeznaczeniem do gazety, portalu internetowego gazeta.pl i intranetu.
Tematyka: Gospodarka (rynek pracy, nowe inwestycje, energetyka, inkubatory przedsiębiorczości, specjalne strefy ekonomiczne, banki). Transport (miejski, samochodowy, lotniczy, kolejowy).
* Analizy i omówienia raportów dot. jakości życia w miastach przygotowywanych przez firmy doradcze. Marketing Miast.
* Felietony i komentarze dot. życia miasta i aktualnych wydarzeń.
* Współpraca z urzędami i organizacjami pozarządowymi.
* Obsługa i prowadzenie konferencji.
* Zdobywca nagrody „Ostre Pióro 2007” przyznawanej przez Business Centre Club dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych.

Projekty

Współorganizacja i zaprezentowanie firmy na Łódzkich Dniach Informatyki
Klikając w link można mnie usłyszeć i zobaczyć jak radzę sobie przed kamerą. Klip dotyczy Łódzkich Dni Informatyki, czyli największej łódzkiej imprezy HR dla branży ICT. Odpowiadałem za koncepcję i realizację obecności Media4U. Działania były efektywne i zapewniły firmie nowych pracowników.

Szkolenia i kursy

Cykl szkoleń ekonomiczno - prawnych (84 godz.) w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego "Wiedza dla przedsiębiorczych" z zakresu:
1. Prawne aspekty funkcjonowania MSP - prowadzący dr Zbigniew Świderski.
2. Pomoc publiczna - prowadzący prof. dr hab. Maria Królikowska-Olczak.
3. Zamówienia publiczne - prowadzący dr Anna Górczyńska.
4. Marketing dla MSP - prowadzący prof. dr hab. Tomasz Domański.
5. Prawo finansowe i finanse dla MSP- dr Lesław Góral.
6. Public relations dla MSP - prowadzący prof. dr hab. Danuta Walczak-Duraj.
7. Postępowanie upadłościowe - prowadzący dr Tomasz Chilarski.
Szkolenia zorganizowała Łódzka Izba-Przemysłowo Handlowa.

Edukacja

Logo
Public relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Stosunki międzynarodowe, spec. komunikacja społeczna i informatyka internetowa., magisterskie
Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Uwielbiam oglądać pokazy lotnicze (i robić zdjęcia!). Samodzielnie wolę prowadzić łodzie i jachty. Relaksują mnie też piesze i rowerowe wycieczki. Weekendy lubię spędzać także zwiedzając miasta, szukając w nich lokalnych smaków i poznając lokalne legendy.

Organizacje

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej (100 lokali + komercja, Łódź).
Wsparcie dla prawidłowego działania wspólnoty mieszkaniowej, utrzymania odpowiedniego stanu nieruchomości i komunikacji z podwykonawcami wspólnoty. Funkcja sprawowana społecznie.

Przewodniczący Rady Rodziców w Przedszkolu (Łódź)
Wparcie dyrekcji w komunikacji z rodzicami, organizacji imprez i zapewnieniu odpowiedniego finansowania placówki. Funkcja sprawowana społecznie.

Inne

2019 r.
Wygranie z Media4U Specjalnej Nagrody Gospodarczej Miasta Łodzi
https://www.media4u.pl/informacje_prasowe/nagroda_miasta_lodzi

2018 r.
Zorganizowanie udziału Media4U w największych europejskich targach IT CEBIT w Hanowerze
https://www.media4u.pl/informacje_prasowe/cebit_cartalo

2017 r.
Dotarcie z Media4U do finału konkursu TOP5 Pracodawców Łodzi
https://www.media4u.pl/informacje_prasowe/top_5

2009 r.
Zwycięstwo w konkursie Urzędu Miasta Łodzi na najlepsze rozwinięcie strategii kampanii "Młodzi w Łodzi" w zakresie propozycji na akcje promocyjne, eventy i działania PR.

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Europa
Europa
Europa - stary kontynent wielu narodów. Turystyka, kultura, praca, biznes i życie w Europie. Nie tylko Unia Europejska... TwojaEuropa.pl
Innowacyjna gospodarka
Innowacyjna gospodarka
Grupa ludzi zainteresowanych dotacjami z PO IG. Osób związanych z innowacyjnymi przedsięwzięciami oraz e-biznesem.
Karty sportowe: FitProfit, MultiSport, FitFlex i Multikarnety OK System
Karty sportowe: FitProfit, MultiSport, FitFlex i Multikarnety OK System
Grupa dla posiadaczy lub chcących dołączyć do grona szczęśliwców posiadających karty sportowe MultiSport, OK System FitProfit i FitFlex.
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
Marketing Miejsc
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Polska Prezydencja 2011
Polska Prezydencja 2011
Grupa dyskusyjna o polskim Przewodnictwie w Radzie UE w 2011 roku. Zapraszamy osoby, które chcą aktywnie włączyć się w przygotowania do polskiej Prezydencji, podyskutować o jej aspektach lub po prostu