Umiejętności
B2B
Usługi dla firm
stały rozwój
Sprzedaż międzynarodowa
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Director
Responsibility for sales and revenue plan. Sales management of the Sprint S.A. solution portfolio. Cooperation with the vendors like Avaya, Siemens, Microsoft, Verint etc. across Poland.
Leading and supervising contracts and commercial projects.
Direct touch with the biggest organization in Poland.
Contacts across the organizations with special relations on CXO levels.
Cooperation with the regional Sprint teams.
Leading and supervising contracts and commercial projects.
Direct touch with the biggest organization in Poland.
Contacts across the organizations with special relations on CXO levels.
Cooperation with the regional Sprint teams.
Sales Director Eastern Europe
Verint
Verint Systems UK Limited
Managing and selling Verint Added Applications solutions including Verint’s range of Speech and Data Analytic, Customer Feedback and Workforce Management software to the contact center market. Sales through new and existing Verint approved channel/alliance partners around Eastern Europe countries.Direct touch with the bigest organization around Poland and Eastern Europe countries. Responsible for sales plan and revenue around CEE countries.
Verint;VRNT; Computer Software industry
Managing and selling Verint Added Applications solutions including Verint’s range of Speech and Data Analytic, Customer Feedback and Workforce Management software to the contact center market. Sales through new and existing Verint approved channel/alliance partners around Eastern Europe countries.Direct touch with the bigest organization around Poland and Eastern Europe countries. Responsible for sales plan and revenue around CEE countries.
Verint;VRNT; Computer Software industry
Solution Sales Professional Unified Communications
Managing and coordination of all sales and business aspects of unified communications solutions. Responsibility for all enterprise sectors (Telco/ Industry/Finance/Public), especially with finance and industry segments. Contacts and relations on CXO levels. Cooperation with strategic partners like: HP/Accenture/Damovo/Sygnity/Assceco/NextiraOne/TP/Altkom Allocating projects for business partners. Participation as a lecture on UC and business productivity conferences.
Cooperation with regional and WW teams. (France/UK/Italy/Germany/USA). Control and execution of the reports/forecast on weekly bases reviews accounts. Leads team efforts around an opportunity strategy to understand large, complex customer requirements, to fully quantify the return on investment, and to gain customer acceptance.
Cooperation with regional and WW teams. (France/UK/Italy/Germany/USA). Control and execution of the reports/forecast on weekly bases reviews accounts. Leads team efforts around an opportunity strategy to understand large, complex customer requirements, to fully quantify the return on investment, and to gain customer acceptance.
Sales manager
Koordynacja i zarządzanie obsługą klientów korporacyjnych Avaya na
Terenie Polski (m.in. Citigroup, GE Money, ING, Fortis Bank, EFG Polbank, Dell, CU, Axa Assistance). Realizacja i odpowiedzialność za kwotę sprzedażową. Oszacowywanie i przydzielanie projektów do zespołu sprzedażowego oraz do biznes partnerów Avaya, realizowanie projektów globalnych ( negocjacje kontraktów bezpośrednio z osobami decyzyjnymi od strony klienta zarówno będących w Polsce jak i np.: w USA, UK, Niemcy).
Współpraca z zespołem regionalnym i amerykańskim Avaya, ścisła współpraca z partnerami Avaya/ m.in. HP, IBM, Computerland,Unima2000/ (realizacja wspólnych programów promocyjnych połączonych z tzw. Road-show produktowo-biznesowymi na terenie Polski do takich klientów jak DHL, Eaton, Transcom Worldwide, Raiffeisen Bank, International Paper, PolCard, Etel, Sun, WBK.
Główne osiągnięcia:
- Najlepszy handlowiec roku 2005
- Znalezienie się na liście 100 najlepszych osób handlowych w Avaya na całym świecie
- Najlepszy handlowiec roku 2004
Terenie Polski (m.in. Citigroup, GE Money, ING, Fortis Bank, EFG Polbank, Dell, CU, Axa Assistance). Realizacja i odpowiedzialność za kwotę sprzedażową. Oszacowywanie i przydzielanie projektów do zespołu sprzedażowego oraz do biznes partnerów Avaya, realizowanie projektów globalnych ( negocjacje kontraktów bezpośrednio z osobami decyzyjnymi od strony klienta zarówno będących w Polsce jak i np.: w USA, UK, Niemcy).
Współpraca z zespołem regionalnym i amerykańskim Avaya, ścisła współpraca z partnerami Avaya/ m.in. HP, IBM, Computerland,Unima2000/ (realizacja wspólnych programów promocyjnych połączonych z tzw. Road-show produktowo-biznesowymi na terenie Polski do takich klientów jak DHL, Eaton, Transcom Worldwide, Raiffeisen Bank, International Paper, PolCard, Etel, Sun, WBK.
Główne osiągnięcia:
- Najlepszy handlowiec roku 2005
- Znalezienie się na liście 100 najlepszych osób handlowych w Avaya na całym świecie
- Najlepszy handlowiec roku 2004
Szkolenia i kursy
2011 - Back Office Sales Training - UK London
2011 - Champ manager Training - UK London
2010 – Compete and win – sales training Munich Germany
2010 – Sales Orchestration – managers training provided by Redmond HQ
2009 – Sales Teams Orchestration (Sales training) – Atlanta USA
2009 – Smart Dealing Training, Warsaw
2008 – Presentation Power, EMEA (POC), Prague
2008 – Microsoft Techready6 – Internal Technical Conference, Seattle, USA
2007 – Microsoft Realizing Platform Value, Wilno
2007 – Microsoft Techready5 - Internal Technical Conference, Seattle, USA
2006 – Enterprise Selling Process, Account Planning Workshop, Amsterdam, Holland
2005 – Sales Fast Track, Guilford, UK
2005 – Leadership Training Workshop, Las Vegas, USA
2004 – Blue Belt CRM Sales, Budapest, Hungary
2003 – Siebel training, Budapest, Hungary
2001 – CRM – Business Acumen, Executive&Solution Selling – Denver, USA
2011 - Champ manager Training - UK London
2010 – Compete and win – sales training Munich Germany
2010 – Sales Orchestration – managers training provided by Redmond HQ
2009 – Sales Teams Orchestration (Sales training) – Atlanta USA
2009 – Smart Dealing Training, Warsaw
2008 – Presentation Power, EMEA (POC), Prague
2008 – Microsoft Techready6 – Internal Technical Conference, Seattle, USA
2007 – Microsoft Realizing Platform Value, Wilno
2007 – Microsoft Techready5 - Internal Technical Conference, Seattle, USA
2006 – Enterprise Selling Process, Account Planning Workshop, Amsterdam, Holland
2005 – Sales Fast Track, Guilford, UK
2005 – Leadership Training Workshop, Las Vegas, USA
2004 – Blue Belt CRM Sales, Budapest, Hungary
2003 – Siebel training, Budapest, Hungary
2001 – CRM – Business Acumen, Executive&Solution Selling – Denver, USA
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Malarstwo, grafika
Sport (piłka halowa, jazda na rowerze)
Gra w Pétanque,(bule)
Sport (piłka halowa, jazda na rowerze)
Gra w Pétanque,(bule)
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL
USLUGI :
MODELKI
HOSTESSY
TANCERKI
STATYSCI
FIRE SHOW
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
Connected Thinking
Bezpłatne wykłady, networking, wspólne projekty, realizacje, business cooperation, partnerstwo, ogłoszenia o współpracy oraz realizacjach.
Zapraszam na forum i do współpracy,
Krzysztof Wacławek
"
Download
Wszystko co mozna sciagnac z netu,czego szukamy,linki,filmy,gry,muzyka,stronki z donwloadem:))
Drzwi Okna Okucia
Stolarka - drzwi, okna, podłogi. Polecamy - Odradzamy. Producenci, wykonawcy, sprzedawcy. Referencie i czarna lista.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
FORUM
Forum jako fenomen. Jak prawidlowo kierowac forum dyskusyjnym? Czy forum moze byc odpowiednim narzedziem w rekach marketera, polityka, przedsiebiorcy?