Umiejętności
Zarządzanie klientami
Microsoft Excel
Microsoft Word
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
Żyrardów. Fabryka Lnu Sp. z o.o.
Zarządzanie i kierowanie zespołem 5-15 osób
Koordynowanie pracy działu sprzedaży i marketingu - wyznaczanie zadań
Koordynowanie pracy zespołu sklepu firmowego w firmie produkcyjnej
Opracowanie celów dla Działu Marketingu i Sprzedaży
Opracowanie narzędzi do monitorowania pracy Działu
Opracowanie i wdrażenie strategii rozwoju firmy
Wdrażanie strategii biznesowej firmy
Wdrażanie strategii marketingowej firmy
Wdrażanie strategii promocji produktów firmy
Opracowanie i wdrożenie strategii cenowej produktów i strategii dystrybucji produktów firmy
Wdrożenie projektu sklepu internetowego - sprzedaż online produktów firmy
Monitorowanie pracy Działu Marketingu i Sprzedaży
Raportowanie do Zarządu Firmy z prac Działu Marketingu i Sprzedaży
Koordynowanie pracy działu sprzedaży i marketingu - wyznaczanie zadań
Koordynowanie pracy zespołu sklepu firmowego w firmie produkcyjnej
Opracowanie celów dla Działu Marketingu i Sprzedaży
Opracowanie narzędzi do monitorowania pracy Działu
Opracowanie i wdrażenie strategii rozwoju firmy
Wdrażanie strategii biznesowej firmy
Wdrażanie strategii marketingowej firmy
Wdrażanie strategii promocji produktów firmy
Opracowanie i wdrożenie strategii cenowej produktów i strategii dystrybucji produktów firmy
Wdrożenie projektu sklepu internetowego - sprzedaż online produktów firmy
Monitorowanie pracy Działu Marketingu i Sprzedaży
Raportowanie do Zarządu Firmy z prac Działu Marketingu i Sprzedaży
Kierownik ds. Marketingu
Koordynowanie pracy działu marketingu
Koordynowanie pracy działu wydawnictw
Opracowanie katalogu firmowego (4 edycje w ciągu roku)
Organizowanie promocji szkoleń, kursów zawodowych
Budowa wizerunku firmy na zewnątrz (np. przyznanie firmie tytułu Firma Przyjazna Klientowi)
Budowanie pozytywnych relacji z klientami i wykładowcami
Zarządzanie promocjami w kanałach sprzedaży online (strony www, emailingi zewnętrzne, emailingi wewnętrzne)
Współpraca z Działem Telemarketingu w zakresie sprzedaży produktów firmy
Opracowanie, wdrożenie i zarządzanie stronami www firmy
Opracowanie strategii sprzedaży reklam na serwisach www
Opracowanie nowych produktów i tytułów wydawniczych
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (drukarnie, graficy)
Koordynowanie pracy działu wydawnictw
Opracowanie katalogu firmowego (4 edycje w ciągu roku)
Organizowanie promocji szkoleń, kursów zawodowych
Budowa wizerunku firmy na zewnątrz (np. przyznanie firmie tytułu Firma Przyjazna Klientowi)
Budowanie pozytywnych relacji z klientami i wykładowcami
Zarządzanie promocjami w kanałach sprzedaży online (strony www, emailingi zewnętrzne, emailingi wewnętrzne)
Współpraca z Działem Telemarketingu w zakresie sprzedaży produktów firmy
Opracowanie, wdrożenie i zarządzanie stronami www firmy
Opracowanie strategii sprzedaży reklam na serwisach www
Opracowanie nowych produktów i tytułów wydawniczych
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (drukarnie, graficy)
Starszy Specjalista ds.Komunikacji i Marketingu
Zarządzanie promocjami na stronach www i w intranecie firmowym
Zarządzanie komunikacją na stronach www i w intranecie firmowym
Współpraca z kluczowymi klientami banku w zakresie komunikacji i promocji
Współpraca z domem mediowym w zakresie opracowanie materiałów graficznych do promocji
Współpraca z grafikami odnośnie kreacji materiałów marketingowych banku
Współpraca z innymi departamentami banku w zakresie zgodności z polityką marketingową banku (Departament PR, Departament Sprzedaży Produktów Transakcyjnych, Departament Marketingu, Departament Bezpieczeństwa)
Zarządzanie komunikacją na stronach www i w intranecie firmowym
Współpraca z kluczowymi klientami banku w zakresie komunikacji i promocji
Współpraca z domem mediowym w zakresie opracowanie materiałów graficznych do promocji
Współpraca z grafikami odnośnie kreacji materiałów marketingowych banku
Współpraca z innymi departamentami banku w zakresie zgodności z polityką marketingową banku (Departament PR, Departament Sprzedaży Produktów Transakcyjnych, Departament Marketingu, Departament Bezpieczeństwa)
Marketing Project Manager
Zarządzanie Internetowym Centrum Finansowym - rozwój i wdrażanie rozwiązań ecommercowych
Współpraca z klientami portalu w zakresie sprzedaży, promocji i reklamy produktów finansowych na portalu - dostosowywanie najbardziej skutecznych rozwiązań
Zarządzanie promocjami na portalu
Zarządzanie reklamą partnerów biznesowych na portalu
Zarządzanie reklami autopromocyjnymi na portalu i w newsletterze Bankier.pl
Opracowywanie treści emailngów wewnętrznych i zewnętrznych
Bieżące prace w zakresie marketingu, promocji, reklamy, komunikacji na portalu
Współpraca z grafikami, drukarniami, domem mediowym oraz kluczowymi klientami portalu w zakresie tworzenia materiałów POS, ATL, BTL
Zarządzanie kampaniami reklamowymi na portalu
Analiza skuteczności rozwiązań ecommercowych wdrożonych na portalu
Analiza kampanii reklamowych na portalu
Prace związane z wprowadzeniem portalu na giełdę - komunikacja z uzytkownikami portalu i z inwestorami (nowe zakładki na portalu)
Współpraca z klientami portalu w zakresie sprzedaży, promocji i reklamy produktów finansowych na portalu - dostosowywanie najbardziej skutecznych rozwiązań
Zarządzanie promocjami na portalu
Zarządzanie reklamą partnerów biznesowych na portalu
Zarządzanie reklami autopromocyjnymi na portalu i w newsletterze Bankier.pl
Opracowywanie treści emailngów wewnętrznych i zewnętrznych
Bieżące prace w zakresie marketingu, promocji, reklamy, komunikacji na portalu
Współpraca z grafikami, drukarniami, domem mediowym oraz kluczowymi klientami portalu w zakresie tworzenia materiałów POS, ATL, BTL
Zarządzanie kampaniami reklamowymi na portalu
Analiza skuteczności rozwiązań ecommercowych wdrożonych na portalu
Analiza kampanii reklamowych na portalu
Prace związane z wprowadzeniem portalu na giełdę - komunikacja z uzytkownikami portalu i z inwestorami (nowe zakładki na portalu)
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy - kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Piłka nożna - obecnie zawodnik A klasowej drużyny grającej w MZPN.
Ogrody - projektowanie skalniaków i aranżacje terenów zielonych,
Architektura krajobrazu.
Ogrody - projektowanie skalniaków i aranżacje terenów zielonych,
Architektura krajobrazu.
Organizacje
W przeszłości zawodnik AZS Uniwersytet Warszawski, sekcja piłki nożnej (III miejsce na Mistrzostwach Polski Wyższych Uczelni).
Inne
Prezes Zarządu Klubu Sportowego Passovia Pass, zawodnik i działacz klubów piłkarskich na mazowszu.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.