Umiejętności
Budżety
Strategia biznesowa
Coaching
Direct Search
Stosunki pracownicze
FMCG
Jedzenie
konsulting HR
Zarządzanie
Marketing
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
New Business Development
PowerPoint
Project Management
Rekrutacja
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Planowanie strategiczne
Wyławianie talentów
zarządzanie talentami
Budowanie zepołu
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Operacyjny ds. Cudzoziemców
- współtworzenie i rozwój projektów bazujących na rekrutacji oraz zatrudnieniu cudzoziemców;
- koordynacja procesu zamówień, dystrybucja zleceń pomiędzy członkami zespołu oraz biurami na Ukrainie;
- nadzór nad realizacją zleceń, rozwiązywanie bieżących problemów, ustalanie priorytetów realizacji rekrutacji, ścisła współpraca z oddziałami realizacyjnymi;
- podnoszenie efektywności rekrutacji cudzoziemców w Polsce oraz na Ukrainie;
- odpowiedzialność za optymalizację procesu oraz podnoszenie jakości współpracy związanej z procesem zatrudniania cudzoziemców;
- standaryzacja projektów pracy tymczasowej i outsourcingu personelu zagranicznego.
- koordynacja procesu zamówień, dystrybucja zleceń pomiędzy członkami zespołu oraz biurami na Ukrainie;
- nadzór nad realizacją zleceń, rozwiązywanie bieżących problemów, ustalanie priorytetów realizacji rekrutacji, ścisła współpraca z oddziałami realizacyjnymi;
- podnoszenie efektywności rekrutacji cudzoziemców w Polsce oraz na Ukrainie;
- odpowiedzialność za optymalizację procesu oraz podnoszenie jakości współpracy związanej z procesem zatrudniania cudzoziemców;
- standaryzacja projektów pracy tymczasowej i outsourcingu personelu zagranicznego.
p.o. Kierownik Biura Wronki, Kierownik ds. Klientów Strategicznych
- ścisły rozwój i zarządzanie projektami w Regionie w obszarze pracy tymczasowej (ponad 300 FTE), outsourcingu personalnego (ponad 800 aktywnych Zleceniobiorców) oraz outsourcingu Pracowników z Ukrainy (ponad 1000 osób);
- standaryzacja pracy Oddziału oraz wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu polepszenie jakości świadczonych usług;
- wyznaczanie podległym Pracownikom (16 osób) celów jakościowych wraz z motywowaniem Zespołu do osiągania tych celów;
- udzielanie merytorycznego wsparcia podległym Pracownikom w zakresie prawa pracy oraz obsługi Klienta i Pracownika Tymczasowego;
- zarządzanie administracyjne kierowanym biurem.
Osiągnięcia: kompleksowe zarządzanie outsourcingiem Pracowników z Ukrainy
na poziomie 1040 osób aktywnych dziennie – w tym: koordynacja wprowadzenia w grudniu 2016r. grupy liczącej 300 osób z Ukrainy zwiększającej poziom zatrudnienia u najbardziej strategicznego Klienta w Regionie
- standaryzacja pracy Oddziału oraz wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu polepszenie jakości świadczonych usług;
- wyznaczanie podległym Pracownikom (16 osób) celów jakościowych wraz z motywowaniem Zespołu do osiągania tych celów;
- udzielanie merytorycznego wsparcia podległym Pracownikom w zakresie prawa pracy oraz obsługi Klienta i Pracownika Tymczasowego;
- zarządzanie administracyjne kierowanym biurem.
Osiągnięcia: kompleksowe zarządzanie outsourcingiem Pracowników z Ukrainy
na poziomie 1040 osób aktywnych dziennie – w tym: koordynacja wprowadzenia w grudniu 2016r. grupy liczącej 300 osób z Ukrainy zwiększającej poziom zatrudnienia u najbardziej strategicznego Klienta w Regionie
Kierownik ds. Klientów Strategicznych
- realizacja obowiązków podlegających pod stanowisko Managera ds. Klientów Strategicznych;
- bieżąca obsługa kluczowych i wiodących Klientów Grupy;
- z powodzeniem wdrażane optymalizacje kosztowe wewnątrz Spółki;
- projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym i operacyjnym
obsługi Klientów Strategicznych w całej Polsce;
- ścisła współpraca podległymi Zespołami Koordynatorów (podległość pośrednia);
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.
Osiągnięcia: wdrożenie pełnej analizy kosztowo-wynikowej, co dało rezultat w postaci wzrostu rentowności kontraktu
- bieżąca obsługa kluczowych i wiodących Klientów Grupy;
- z powodzeniem wdrażane optymalizacje kosztowe wewnątrz Spółki;
- projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym i operacyjnym
obsługi Klientów Strategicznych w całej Polsce;
- ścisła współpraca podległymi Zespołami Koordynatorów (podległość pośrednia);
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.
Osiągnięcia: wdrożenie pełnej analizy kosztowo-wynikowej, co dało rezultat w postaci wzrostu rentowności kontraktu
Manager ds. Klientów Strategicznych
- opracowanie i wdrażanie strategii obsługi dla Kluczowych Klientów;
- zarządzanie operacyjne w ramach prowadzonych projektów;
- standaryzacja współpracy i obsługi Klienta strategicznego;
- wdrażanie do obsługi innowacyjnych rozwiązań i narzędzi (m.in. zewnętrzne systemy
i formaty rozliczeniowe i raportujące);
- koordynowanie realizacji umów i zamówień ;
- bieżące wsparcie operacyjne w regionach i Centrali;
- opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku;
- współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów.
Osiągnięcia: zarządzanie procesem rekrutacji i obsługi wrocławskiego Klienta z branży automotive w zakresie pozyskania 100 osób do obsługi sezonu produkcyjnego (wdrożenie planu działań i obsługi, standaryzacja współpracy), co miało realne przełożenie na wzrost poziomu zatrudnienia również poza sezonem
- zarządzanie operacyjne w ramach prowadzonych projektów;
- standaryzacja współpracy i obsługi Klienta strategicznego;
- wdrażanie do obsługi innowacyjnych rozwiązań i narzędzi (m.in. zewnętrzne systemy
i formaty rozliczeniowe i raportujące);
- koordynowanie realizacji umów i zamówień ;
- bieżące wsparcie operacyjne w regionach i Centrali;
- opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku;
- współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów.
Osiągnięcia: zarządzanie procesem rekrutacji i obsługi wrocławskiego Klienta z branży automotive w zakresie pozyskania 100 osób do obsługi sezonu produkcyjnego (wdrożenie planu działań i obsługi, standaryzacja współpracy), co miało realne przełożenie na wzrost poziomu zatrudnienia również poza sezonem
Starszy Konsultant Personalny - Lider Projektu
- realizacja obowiązków podlegających pod stanowisko Konsultanta Personalnego;
- obsługa Klienta strategicznego z outsourcingowym zasobem personalnym w kilku lokalizacjach na terenie całego kraju;
- pośrednie zarządzanie zespołem projektowym (4 osoby);
- budowanie długofalowych relacji z poszczególnymi menedżerami liniowymi po stronie Kontrahentów Spółki – zapewnienie doradztwa w zakresie rekrutacji;
- rozwijanie projektów rekrutacyjnych wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami informatycznymi;
- pełnienie funkcji Asystenta Regionu.
Osiągnięcia: wdrożenie do ogólnopolskiej obsługi i dalsze zarządzanie projektem realizowanym dla amerykańskiego koncernu tworzącego produkty dla wielu branż
- obsługa Klienta strategicznego z outsourcingowym zasobem personalnym w kilku lokalizacjach na terenie całego kraju;
- pośrednie zarządzanie zespołem projektowym (4 osoby);
- budowanie długofalowych relacji z poszczególnymi menedżerami liniowymi po stronie Kontrahentów Spółki – zapewnienie doradztwa w zakresie rekrutacji;
- rozwijanie projektów rekrutacyjnych wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami informatycznymi;
- pełnienie funkcji Asystenta Regionu.
Osiągnięcia: wdrożenie do ogólnopolskiej obsługi i dalsze zarządzanie projektem realizowanym dla amerykańskiego koncernu tworzącego produkty dla wielu branż
Konsultant Personalny
- rekrutacja i selekcja Kandydatów na stanowiska produkcyjne (m.in. magazynier, operator maszyn/wózka widłowego) i specjalistyczne (np. grafik komputerowy, asystentka Zarządu);
- sporządzanie umów z Pracownikami i Zleceniobiorcami;
- prowadzenie bazy danych Kandydatów,
- kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych,
- wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych,
- monitorowanie jakości i prawidłowości pracy wykonywanej przed delegowane osoby,
- prace administracyjne w zakresie rozliczeń czasu pracy,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z Kontrahentami.
Osiągnięcia: realizacja procesu rekrutacji i obsługi personalnej obejmującej 100 osób dziennie z uwzględnieniem wysokiej rotacji wśród personelu
- sporządzanie umów z Pracownikami i Zleceniobiorcami;
- prowadzenie bazy danych Kandydatów,
- kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych,
- wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych,
- monitorowanie jakości i prawidłowości pracy wykonywanej przed delegowane osoby,
- prace administracyjne w zakresie rozliczeń czasu pracy,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z Kontrahentami.
Osiągnięcia: realizacja procesu rekrutacji i obsługi personalnej obejmującej 100 osób dziennie z uwzględnieniem wysokiej rotacji wśród personelu
Projekty
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Grupy
HR w firmach produkcyjnych
Grupa dla osób, dla których "produkcja" to przede wszystkim ludzie, a nie maszyny