Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
National Product Manager
Odpowiedzialny za działy:
BADAŃ I ROZWOJU
- inicjowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac nad nowymi projektami badawczymi, procesami technologicznymi, projektami nowych produktów itd.,
- współpracuje z działem handlowym i działem marketingu w celu zbierania informacji niezbędnych do opracowania nowych programów, projektów i produktów, uwzględniających aktualne i przyszłe potrzeby rynku oraz działania konkurencji,
- nadzorowanie spraw związanych z rejestracją i uzyskiwaniem zezwoleń na wprowadzenie produktów na rynek.
- współpraca z jednostkami naukowymi w Polsce i zagranicą.
- współpraca ze stowarzyszeniami europejskimi oraz komitetami technicznymi w Polsce i Europie.
- członek komitetu technicznego EAACA, PKN, SPB
MARKETINGU
- przygotowywanie planów i strategii marketingowych,
- nadzór nad przeprowadzaniem analiz i badań rynkowych,
- monitorowanie skuteczności działań reklamowo – promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
-analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych,
- kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych
- kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
- analizowanie raportów z badań marketingowych,
- współpraca z działem badań i rozwoju.
KONTROLI JAKOŚCI
- nadzorowanie realizacji strategii jakości,
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi sporządzającymi orzeczenia o jakości,
- kierowanie zespołem pracowników działu jakości,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń dotyczących norm systemów jakości,
- opiniowanie rozwiązań technologicznych, technicznych i organizacyjnych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemu jakości,
- nadzór nad funkcjonowaniem laboratoriów produkcyjnych/badawczych, działu kontroli jakości firmy
BADAŃ I ROZWOJU
- inicjowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac nad nowymi projektami badawczymi, procesami technologicznymi, projektami nowych produktów itd.,
- współpracuje z działem handlowym i działem marketingu w celu zbierania informacji niezbędnych do opracowania nowych programów, projektów i produktów, uwzględniających aktualne i przyszłe potrzeby rynku oraz działania konkurencji,
- nadzorowanie spraw związanych z rejestracją i uzyskiwaniem zezwoleń na wprowadzenie produktów na rynek.
- współpraca z jednostkami naukowymi w Polsce i zagranicą.
- współpraca ze stowarzyszeniami europejskimi oraz komitetami technicznymi w Polsce i Europie.
- członek komitetu technicznego EAACA, PKN, SPB
MARKETINGU
- przygotowywanie planów i strategii marketingowych,
- nadzór nad przeprowadzaniem analiz i badań rynkowych,
- monitorowanie skuteczności działań reklamowo – promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
-analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych,
- kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych
- kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
- analizowanie raportów z badań marketingowych,
- współpraca z działem badań i rozwoju.
KONTROLI JAKOŚCI
- nadzorowanie realizacji strategii jakości,
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi sporządzającymi orzeczenia o jakości,
- kierowanie zespołem pracowników działu jakości,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń dotyczących norm systemów jakości,
- opiniowanie rozwiązań technologicznych, technicznych i organizacyjnych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemu jakości,
- nadzór nad funkcjonowaniem laboratoriów produkcyjnych/badawczych, działu kontroli jakości firmy
Dyrektor Handlowy /Prokurent /Przewodniczący Rady nadzorczej
- określanie i formułowanie polityki dla działu sprzedaży i marketingu,
- organizacja i zarządzanie całością sprzedaży na terenie całego kraju,
- udział w opracowywaniu planów sprzedaży na terenie całego kraju (3 działy handlowe, Warszawa, Katowice, Poznań),
- tworzenie strategii sprzedażowych, rozwijanie sieci sprzedaży,
- nadzór nad pracą całości działań działu sprzedaży i marketingu,
- realizacja zaplanowanego obrotu,
- zapewnianie sprawozdawczości sprzedażowej,
- kontakty i negocjacje z kluczowymi klientami w kraju.
- organizacja i zarządzanie całością sprzedaży na terenie całego kraju,
- udział w opracowywaniu planów sprzedaży na terenie całego kraju (3 działy handlowe, Warszawa, Katowice, Poznań),
- tworzenie strategii sprzedażowych, rozwijanie sieci sprzedaży,
- nadzór nad pracą całości działań działu sprzedaży i marketingu,
- realizacja zaplanowanego obrotu,
- zapewnianie sprawozdawczości sprzedażowej,
- kontakty i negocjacje z kluczowymi klientami w kraju.
Przedstawiciel Handlowy
- realizowanie planów sprzedaży,
- utrzymywanie kontaktów z klientami na swoim terenie,
- realizowanie zawartych umów,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,
- sporządzanie raportów i analiz,
- prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowych
- utrzymywanie kontaktów z klientami na swoim terenie,
- realizowanie zawartych umów,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,
- sporządzanie raportów i analiz,
- prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowych
Szkolenia i kursy
Sztuka prezentacji – 2003,
Sztuka Negocjacji – 2003,
Kreatywne rozwiązywanie problemów – 2004,
Lider – Naturalne przywództwo – 2004,
Nowoczesne techniki sprzedaży, zarządzanie grupą – 2005,
Coaching – 2005,
Project Management – 2006,
i wiele wiele innych...
Sztuka Negocjacji – 2003,
Kreatywne rozwiązywanie problemów – 2004,
Lider – Naturalne przywództwo – 2004,
Nowoczesne techniki sprzedaży, zarządzanie grupą – 2005,
Coaching – 2005,
Project Management – 2006,
i wiele wiele innych...
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Materiały Budowlane
Grupa "Materiały Budowlane" stawia sobie za cel dostarczyć podstawowych informacji na temat najpopularniejszych materiałów budowlanych i przy okazji nawiązać relacje handlowe