Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Medyczny/Farmaceutyczny
-Wprowadzanie na rynek innowacyjnych leków
-Kontakt z dystrybutorami farmaceutycznymi oraz przygotowywanie i koordynowanie akcji promocyjnych
- promocję i sprzedaż produktów etycznych wśród klientów rynku otwartego i specjalistycznego,
- organizację i udział w konferencjach naukowo – szkoleniowych,
- współpracę z wybranymi hurtowniami i aptekami na podległym terenie
- prognozowanie % realizacji celów miesięcznych i kwartalnych
- zarządzanie budżetem promocyjnym
-Kontakt z dystrybutorami farmaceutycznymi oraz przygotowywanie i koordynowanie akcji promocyjnych
- promocję i sprzedaż produktów etycznych wśród klientów rynku otwartego i specjalistycznego,
- organizację i udział w konferencjach naukowo – szkoleniowych,
- współpracę z wybranymi hurtowniami i aptekami na podległym terenie
- prognozowanie % realizacji celów miesięcznych i kwartalnych
- zarządzanie budżetem promocyjnym
Przedstawiciel ds.Kluczowych Klientów Rynku Nowoczesnego
budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z Kluczowymi Klientami
- współpraca z zachodnimi sieciami handlowymi: Auchan, Makro Cash&Carry, Real, Selgros, Kaufland, Carrefour, Tesco, Intermarche
- nadzór i rozwijanie sprzedaży w kanale nowoczesnym na terenie woj. Dolnośląskiego zgodnie z wyznaczonymi planami i zadaniami
- kontrola i reagowanie na działania konkurencji
- organizacja akcji promocyjnych: dodatkowe ekspozycje
- zarządzanie i szkolenie grupy merchandiser'ów
- szkolenie nowych pracowników działu sprzedaży
- współpraca z zachodnimi sieciami handlowymi: Auchan, Makro Cash&Carry, Real, Selgros, Kaufland, Carrefour, Tesco, Intermarche
- nadzór i rozwijanie sprzedaży w kanale nowoczesnym na terenie woj. Dolnośląskiego zgodnie z wyznaczonymi planami i zadaniami
- kontrola i reagowanie na działania konkurencji
- organizacja akcji promocyjnych: dodatkowe ekspozycje
- zarządzanie i szkolenie grupy merchandiser'ów
- szkolenie nowych pracowników działu sprzedaży
Szkolenia i kursy
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ Instytut Rozwoju Osobistego
STANDARDY MERCHANDISINGOWE W ETAPACH WIZYTY HANDLOWEJ ABC Trade Marketing
BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Freemen Edu
METODY I TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI W PROCESIE SPRZEDAŻY
STANDARDY MERCHANDISINGOWE W ETAPACH WIZYTY HANDLOWEJ ABC Trade Marketing
BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Freemen Edu
METODY I TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI W PROCESIE SPRZEDAŻY
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
COBEN, NESBO, KOSZYKÓWKA W HALI, ROWEREK NIEKONIECZNIE STACJONARNY
Inne
AKTYWNE PRAWO JAZDY KAT. B OD 1994 ROKU
PAKIET OFFICE
PAKIET OFFICE
Grupy
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Sprzedaż w kryzysie
Grupa skupiająca osoby uczestniczące w procesie sprzedaży oraz odpowiedzialne za sprzedaż we wszystkich branżach.
Grupa wspierana przez www.DomMediaProjekt.pl