Umiejętności
Nastawienie na sprawność i efekt. Komunikatywność i umiejętności współpracy z innymi, zdolności interpersonalne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Personel Pokładowy
Travel Service Polska
- Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wygodę pasażerów
- Instruktarz pasażerów : procedury bezpieczeństwa
- Wykonywanie rutynowych kontroli bezpieczeństwa przed odlotem
- Serwowanie posiłków oraz napoi dla pasażerów w trakcie lotu
- Udzielanie pierwszej pomocy w razie potrzeby
- Instruktarz pasażerów : procedury bezpieczeństwa
- Wykonywanie rutynowych kontroli bezpieczeństwa przed odlotem
- Serwowanie posiłków oraz napoi dla pasażerów w trakcie lotu
- Udzielanie pierwszej pomocy w razie potrzeby
Pracownik ds.Obsługi Pasażerskiej
Odprawa pasażerów w check-in i gate .
- Odbieranie przylotów samolotów zgodnie z procedurami firmy oraz linii lotniczych;
- Obsługa-asysta pasażerów w check-in i gate oraz na płycie lotniska;
- Asystowanie pasażerom wymagającym dodatkowej opieki – UM, WCHR, MAAS.
- Asysta załóg samolotów oraz koordynacja przygotowania samolotu do rejsu.
- Odbieranie przylotów samolotów zgodnie z procedurami firmy oraz linii lotniczych;
- Obsługa-asysta pasażerów w check-in i gate oraz na płycie lotniska;
- Asystowanie pasażerom wymagającym dodatkowej opieki – UM, WCHR, MAAS.
- Asysta załóg samolotów oraz koordynacja przygotowania samolotu do rejsu.
Młodszy specjalista ds. obsługi lotów
AviaJet – linia lotnicza , Dublin Airport , Irlandia
Obowiązki : Przygotowanie dokumentów dla pilotów : prognozy pogody, planu lotów ,
zamówień na paliwo oraz utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego,fax,e-mail, z: centralą operacyjną, obsługą lotniska, tour- operatorami, załogą i inżynierami, partnerami oraz obsługą catering.
zamówień na paliwo oraz utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego,fax,e-mail, z: centralą operacyjną, obsługą lotniska, tour- operatorami, załogą i inżynierami, partnerami oraz obsługą catering.
Szkolenia i kursy
Kalkstein Sp.z o.o. – Orientacja na klienta jako źródło przewagi rynkowej .
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Muzyka,Film,Podróże,Motocykle
Inne
Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office : Word,Excel,Power Point,Outlook
Aplikacje: Windows ,znajomość obsługi sprzętów biurowych,
sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych .
Umiejętność rozwiązywania problemów oraz serwisowania sprzętu komputerowego.
Aplikacje: Windows ,znajomość obsługi sprzętów biurowych,
sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych .
Umiejętność rozwiązywania problemów oraz serwisowania sprzętu komputerowego.
Grupy
Kocham Londyn
Dla wszystkich, którzy kiedyś byli w Londynie lub mieszkają tam na stałe. Którzy byli tam choć raz i nie mogą zapomnieć magii Londynu. Bo Londyn wciąga. Jest piękny, zabiegany, szalony i
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc