Paweł Przybył

Dyrektor Pionu Ubezpieczeń, STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.
Dyrektor Pionu Ubezpieczeń
Organizacja i zarządzanie sprzedażą brokerską w Spółce
Dom Finansowy QS S.A.
Dyrektor Pionu Ubezpieczeń
Wdrożenie i zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń w Spółce
Logo
Dyrektor Niezależnych Kanałów Dystrybucji
Aviva
a) opracowanie, obronienie przed Zarządem Aviva i realizowanie 5 letniego business planu rozwoju sprzedaży ubezpieczeń przez multiagencje,
b) raportowanie i odpowiedzialność bezpośrednio przed Prezesem Zarządu (pierwsze III lata), Członkiem Zarządu ds. sprzedaży (ostatni rok)
c) zrekrutowanie i zarządzanie pracą zespołu 6 osób back-offic-u w centrali (odpowiedzialność od rejestracji pośrednika w KNF-ie i systemach Avivy do rozliczenia sprzedaży) i 14 regionalnych kierowników sprzedaży (forma zatrudnienia, system wynagradzania, wdrożenie, tworzenie i egzekwowanie realizacji celów sprzedażowych),
d) w znacznej części rekrutacja i współpraca z 700 agencjami (około 10 tys sprzedawców/ofwca) – w tym również takie agencje strukturalne jak np.: Consultia, CUK, Assist, Superpolisa,
e) tworzenie, opiniowanie programów szkoleniowych,
f) tworzenie programów sprzedażowych takich jak np.:
- Multiplikacja (program wdrożenia agencji majątkowych do sprzedaży ub. na życie),
- kontraktowanie sprzedaży (dodatkowy wolumen sprzedaży = dodatkowa prowizja),
- promocje sprzedażowe (zniżka dla klienta za ilość ryzyk na polisie)
g) opracowanie koncepcji, zarządzanie pracą zespołu w zakresie stworzenia i wdrożenia produktu dla małych i średnich przedsiębiorstw
h) osiąganie dynamik sprzedaży znacznie przekraczających rynek
STU Ergo Hestia SA
Zastępca Dyrektora ds. rozwoju sprzedaży multiagencyjnej
a) odpowiedzialność przed dyrektorem biura sprzedaży jednak często tworzone, zgłaszane i realizowane projekty bezpośrednio pod nadzorem Pani Małgorzaty Makulskiej - Prezes ds. sprzedaży i marketingu
b) organizacja i zarządzanie zespołu 6 osób w centrali (koordynatorzy przedstawicielstw terenowych)
c) tworzenie narzędzi sprzedażowych ich wdrażanie, modyfikacja i egzekucja realizacji przez 37 przedstawicielstw terenowych Ergo Hestia (37 Dyrektorów i grupa blisko 200 menadżerów sprzedaży)
d) tworzenie autorskich programów takich jak np.:
- Power Day (program rekrutacyjny),
- Klub Multiagenta (program grupujący 50 największych multiagencji Ergo Hestia, rozwijający ich umiejętności sprzedażowe a z drugiej strony pozwalający pozyskać wiedzę na temat rozwiązań produktowych konkurencji – Klub funkcjonuje do dzisiaj),
- Razem lepiej (program wynajmu samochodów dla agencji w zamian za ponadrynkowy i ponadhestyjny rozwój sprzedaży ubezpieczeń dla agencji),
- kontraktowanie sprzedaży
e) zasiadanie w radzie nadzorczej Konzeption S.A. (spółka zależna od Ergo Hestia, lata 2008-2009),
f) opracowanie i wdrożenie programu restrukturyzacji Konzeption S.A.
Adecco Poland
specjalista ds. handlowych
Logo
Dyrektor ds. handlowych
Centrum Dystrybucji Okocimskich Zakładów Piwowarskich
Wydawnictwo naukowe PWN SA
specjalista ds. handlowych

Edukacja

Logo
Zarządzanie Miastem, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe