Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Niezależnych Kanałów Dystrybucji
Aviva
a) opracowanie, obronienie przed Zarządem Aviva i realizowanie 5 letniego business planu rozwoju sprzedaży ubezpieczeń przez multiagencje,
b) raportowanie i odpowiedzialność bezpośrednio przed Prezesem Zarządu (pierwsze III lata), Członkiem Zarządu ds. sprzedaży (ostatni rok)
c) zrekrutowanie i zarządzanie pracą zespołu 6 osób back-offic-u w centrali (odpowiedzialność od rejestracji pośrednika w KNF-ie i systemach Avivy do rozliczenia sprzedaży) i 14 regionalnych kierowników sprzedaży (forma zatrudnienia, system wynagradzania, wdrożenie, tworzenie i egzekwowanie realizacji celów sprzedażowych),
d) w znacznej części rekrutacja i współpraca z 700 agencjami (około 10 tys sprzedawców/ofwca) – w tym również takie agencje strukturalne jak np.: Consultia, CUK, Assist, Superpolisa,
e) tworzenie, opiniowanie programów szkoleniowych,
f) tworzenie programów sprzedażowych takich jak np.:
- Multiplikacja (program wdrożenia agencji majątkowych do sprzedaży ub. na życie),
- kontraktowanie sprzedaży (dodatkowy wolumen sprzedaży = dodatkowa prowizja),
- promocje sprzedażowe (zniżka dla klienta za ilość ryzyk na polisie)
g) opracowanie koncepcji, zarządzanie pracą zespołu w zakresie stworzenia i wdrożenia produktu dla małych i średnich przedsiębiorstw
h) osiąganie dynamik sprzedaży znacznie przekraczających rynek
b) raportowanie i odpowiedzialność bezpośrednio przed Prezesem Zarządu (pierwsze III lata), Członkiem Zarządu ds. sprzedaży (ostatni rok)
c) zrekrutowanie i zarządzanie pracą zespołu 6 osób back-offic-u w centrali (odpowiedzialność od rejestracji pośrednika w KNF-ie i systemach Avivy do rozliczenia sprzedaży) i 14 regionalnych kierowników sprzedaży (forma zatrudnienia, system wynagradzania, wdrożenie, tworzenie i egzekwowanie realizacji celów sprzedażowych),
d) w znacznej części rekrutacja i współpraca z 700 agencjami (około 10 tys sprzedawców/ofwca) – w tym również takie agencje strukturalne jak np.: Consultia, CUK, Assist, Superpolisa,
e) tworzenie, opiniowanie programów szkoleniowych,
f) tworzenie programów sprzedażowych takich jak np.:
- Multiplikacja (program wdrożenia agencji majątkowych do sprzedaży ub. na życie),
- kontraktowanie sprzedaży (dodatkowy wolumen sprzedaży = dodatkowa prowizja),
- promocje sprzedażowe (zniżka dla klienta za ilość ryzyk na polisie)
g) opracowanie koncepcji, zarządzanie pracą zespołu w zakresie stworzenia i wdrożenia produktu dla małych i średnich przedsiębiorstw
h) osiąganie dynamik sprzedaży znacznie przekraczających rynek
Zastępca Dyrektora ds. rozwoju sprzedaży multiagencyjnej
a) odpowiedzialność przed dyrektorem biura sprzedaży jednak często tworzone, zgłaszane i realizowane projekty bezpośrednio pod nadzorem Pani Małgorzaty Makulskiej - Prezes ds. sprzedaży i marketingu
b) organizacja i zarządzanie zespołu 6 osób w centrali (koordynatorzy przedstawicielstw terenowych)
c) tworzenie narzędzi sprzedażowych ich wdrażanie, modyfikacja i egzekucja realizacji przez 37 przedstawicielstw terenowych Ergo Hestia (37 Dyrektorów i grupa blisko 200 menadżerów sprzedaży)
d) tworzenie autorskich programów takich jak np.:
- Power Day (program rekrutacyjny),
- Klub Multiagenta (program grupujący 50 największych multiagencji Ergo Hestia, rozwijający ich umiejętności sprzedażowe a z drugiej strony pozwalający pozyskać wiedzę na temat rozwiązań produktowych konkurencji – Klub funkcjonuje do dzisiaj),
- Razem lepiej (program wynajmu samochodów dla agencji w zamian za ponadrynkowy i ponadhestyjny rozwój sprzedaży ubezpieczeń dla agencji),
- kontraktowanie sprzedaży
e) zasiadanie w radzie nadzorczej Konzeption S.A. (spółka zależna od Ergo Hestia, lata 2008-2009),
f) opracowanie i wdrożenie programu restrukturyzacji Konzeption S.A.
b) organizacja i zarządzanie zespołu 6 osób w centrali (koordynatorzy przedstawicielstw terenowych)
c) tworzenie narzędzi sprzedażowych ich wdrażanie, modyfikacja i egzekucja realizacji przez 37 przedstawicielstw terenowych Ergo Hestia (37 Dyrektorów i grupa blisko 200 menadżerów sprzedaży)
d) tworzenie autorskich programów takich jak np.:
- Power Day (program rekrutacyjny),
- Klub Multiagenta (program grupujący 50 największych multiagencji Ergo Hestia, rozwijający ich umiejętności sprzedażowe a z drugiej strony pozwalający pozyskać wiedzę na temat rozwiązań produktowych konkurencji – Klub funkcjonuje do dzisiaj),
- Razem lepiej (program wynajmu samochodów dla agencji w zamian za ponadrynkowy i ponadhestyjny rozwój sprzedaży ubezpieczeń dla agencji),
- kontraktowanie sprzedaży
e) zasiadanie w radzie nadzorczej Konzeption S.A. (spółka zależna od Ergo Hestia, lata 2008-2009),
f) opracowanie i wdrożenie programu restrukturyzacji Konzeption S.A.
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe