Umiejętności
bankowość
Coaching
CRM
Ekonomika
Finanse
Płatności mobilne
Prezentacje
Obsługa klienta
- Certyfikat PARP: Umiejętności kierownicze (2013);
- Certyfikat PARP: Marketing internetowy i e-commerce w MŚP (2012);
- Certyfikat PARP: Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP (2
- Certyfikat PARP: Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP (2011);
- Certyfikat PARP: Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem (2010);
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. płatności elektronicznych
City Parking Group S.A.
Konsultacje w zakresie projektów Customer Service, obsługi płatności i aplikacji mobilnych, współpraca przy wdrażaniu systemów płatności mobilnych,weryfikacja dokumentów księgowych; współpraca z partnerami zewnętrznymi; prowadzenie prezentacji i szkoleń dla partnerów biznesowych.
Kierownik Biura Obsługi Klienta
- nadzór nad działaniem Biura Obsługi Klienta,
- monitoring zadań realizowanych przez konsultantów,
- coaching,
- udzielanie odpowiedzi na reklamacje klientów i partnerów biznesowych,
- redagowanie i weryfikacja standardów korespondencji z Klientami,
- tworzenie procedur z zakresu Customer Service,
- opracowanie szkoleń,
- prowadzenie prezentacji produktowych.
- monitoring zadań realizowanych przez konsultantów,
- coaching,
- udzielanie odpowiedzi na reklamacje klientów i partnerów biznesowych,
- redagowanie i weryfikacja standardów korespondencji z Klientami,
- tworzenie procedur z zakresu Customer Service,
- opracowanie szkoleń,
- prowadzenie prezentacji produktowych.
Projekty
CityParkApp
- kontrola rozliczeń z partnerami (weryfikacja wpływu środków i faktur),
- wsparcie merytoryczne Infolinii i Biura Obsługi Klienta,
- rozpatrywanie reklamacji od Użytkowników i operatorów płatności mobilnych i acquirerów,
- opracowanie instrukcji i standardów obsługi w BOK oraz materiałów informacyjnych dla partnerów,
- przygotowanie prezentacji produktowych i szkoleń wewnętrznych,
- projektowanie zmian działania i testy systemu CityParkApp pod kątem UX/UI (aplikacja natywna, CMS WWW, IVR),
- aktualizacja serwisów www,
- weryfikacja i opiniowanie SIWZ / OPZ pod kontem możliwości wprowadzenia usługi mpayment.
Wnoszenie opłat za parkowanie za pomocą telefonu komórkowego i w ciężar kart płatniczych, bez tzw. elektronicznej portmonetki.
Zakres obowiązków
- współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu systemów płatności mobilnych w miastach,- kontrola rozliczeń z partnerami (weryfikacja wpływu środków i faktur),
- wsparcie merytoryczne Infolinii i Biura Obsługi Klienta,
- rozpatrywanie reklamacji od Użytkowników i operatorów płatności mobilnych i acquirerów,
- opracowanie instrukcji i standardów obsługi w BOK oraz materiałów informacyjnych dla partnerów,
- przygotowanie prezentacji produktowych i szkoleń wewnętrznych,
- projektowanie zmian działania i testy systemu CityParkApp pod kątem UX/UI (aplikacja natywna, CMS WWW, IVR),
- aktualizacja serwisów www,
- weryfikacja i opiniowanie SIWZ / OPZ pod kontem możliwości wprowadzenia usługi mpayment.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat PARP: Umiejętności kierownicze (2013);
- Certyfikat PARP: Marketing internetowy i e-commerce w MŚP (2012);
- Certyfikat PARP: Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP (2012);
- Certyfikat PARP: Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP (2011);
- Certyfikat PARP: Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem (2010);
- Szkolenia z zakresu technik obsługi Klienta: Zarządzanie rozmową telefoniczną, Style w komunikacji, Skuteczność osobista.
- Certyfikat PARP: Marketing internetowy i e-commerce w MŚP (2012);
- Certyfikat PARP: Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP (2012);
- Certyfikat PARP: Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP (2011);
- Certyfikat PARP: Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem (2010);
- Szkolenia z zakresu technik obsługi Klienta: Zarządzanie rozmową telefoniczną, Style w komunikacji, Skuteczność osobista.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Fotografia, snorkeling, body-building, curling.
Organizacje
PCK - HDK