Paweł Ostrowski

Strategic Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing International Account Management Strategia marketingowa relacje z mediami Marketing internetowy Social Media Marketing Planowanie strategiczne

Doświadczenie zawodowe

Lubię to - Social Media Agency
Strategic Director
Klienci: Nivea, Netia, Payback Polska, Big Star, Zdrovit, Mothercare, Sobieski Vodka Poland, Answear.com, Starbucks, KFC, Pizza Hut, C.H. Złote Tarasy, Smyk.com
- Przygotowanie strategii wprowadzenia marek w social media ze szczególnym uwzględnieniem platformy Facebook,
- Planowanie kampanii reklamowych (Social Ads)
- Obsługa kluczowych klientów agencji
- Opracowanie oraz wdrażanie aplikacji dla klientów lokalnych oraz globalnych (7 krajów regionu CEE)
- Zarządzanie zespołem
- Realizacja planów budżetowych etc.
Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami
Lektor języka angielskiego
Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami
- prowadzanie zajęć z języka angielskiego na poziomach: beginner, pre-intermediate, intermediate
United PR
Account Manager
- Klienci: Procter&Gamble / PR produktowy, IBM / PR produktowy i korporacyjny, Kodak / PR produktowy i korporacyjny, PepsiCo / PR produktowy i korporacyjny, Pfizer Polska / PR produktowy, NaviExpert / PR produktowy
- Przygotowanie oraz wysyłka materiałów prasowych
- Bezpośrednie kontakty z dziennikarzami
- Kontakt z kluczowymi klientami agencji
- Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie konferencji prasowych
- Planowanie harmonogramów, budżetów etc. na potrzeby poszczególnych klientów
- Bezpośrednie raportowanie do klientów
- Tworzenie ofert przetargowych
Logo
Rzecznik prasowy
Stowarzyszenie Filmforum
- obsługa PR projektu Międzynarodowego Festiwalu Zawodów Filmowych i Telewizyjnych "FILMVISAGE Białystok 2009"
- skonstruowanie strategii komunikacji
- pozyskanie patronów medialnych
- relacje z mediami lokalnymi oraz ogólnopolskimi
- e-PR
- planowanie oraz realizacja kampanii reklamowej
- koordynowanie działań podwykonawców
- sponsoring
Logo
Specjalista ds. Public Relations
Fundacja Edukacji i Sztuki Filmowej LATERNA MAGICA
- opracowanie strategi PR dla projektu 2. Ogólnopolskich Spotkań Filmowych "Kameralne Lato Radom 2009"
- współpraca z mediami lokalnymi
- współpraca z mediami ogólnopolskimi
- organizacja konferencji prasowej
- pozyskanie patronów medialnych (w tym: YouTube)
- e-PR
- współpraca z Ambasadorem imprezy - Anną Muchą
Pawłowicz i Partnerzy
PR Manager
- Opracowywanie strategii komunikacyjnych dla poszczególnych klientów
- Planowanie budżetów, harmonogramów działań etc.
- Organizowanie konferencji prasowych
- Prowadzenie oraz nadzór nad poszczególnymi projektami
- Kierowanie team’em 2-3 osób
- Organizacja event’ów
- Tworzenie strategii komunikacyjnej dla firmy
- Klienci: Warszawski Festiwal Nauki, Betsson.com, PGE Skra Bełchatów.
Logo
Specjalista ds. PR
Stowarzyszenie MINA - Nowa Mina Kultury
- przygotowanie i wdrożenie programu PR dla event-u
- kontakt z mediami
- kontakt ze sponsorami
Skrivanek Sp. z o.o.
Lektor
- prowadzenie zajęć w firmach, konwersacje, business english
Logo
PR Manager
Magazyn All Inclusive&Magazyn Europa
- Opracowywanie i wdrażanie działań PR
- Organizowanie eventów, konferencji prasowych, targów
- Redagowanie tekstów promocyjnych
- Kontakty z dziennikarzami, klientami, przedstawicielami miast itp.
- Sprzedaż powierzchni reklamowych w obu magazynach
- Obsługa i redakcja witryny internetowej
GB English
Lektor
- prowadzenie zajęć Metodą Callana
- konwersacje
- prowadzenie zajęć metodą tradycyjną

Edukacja

Logo
Interdyscyplinarne Humanistyczne Studia Doktoranckie, doktoranckie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

57 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Anioły Sztuki
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
ARTS
ARTS
CONTEMPORARY ART
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
AUKCJE
AUKCJE
ZAMKNIĘTE AUKCJE OBRAZÓW, STAROCI, ANTYKÓW CZYLI ZAPRASZAMY DO POSZUKIWAŃ NA PCHLIM TARGU.
Bądź poetą człowieku
Bądź poetą człowieku
GRUPA DLA TYCH, KTÓRZY CHCĄ SIĘ DOBRZE BAWIĆ SŁOWEM UŻYWAJĄC LITERACKIEJ MOWY DO TWORZENIA BARWNEJ FORMY KOMUNIKACJI.
Budowanie Relacji w Biznesie
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CCR czyli kulturalny biznes
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Charytatywnie
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!