Umiejętności
B2B
Zarządzanie kluczowymi klientami
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży / Senior account manager
Profesjonalna obsługa klientów detalicznych oraz B2B.
Negocjacje, oferty handlowe, przetargi.
Sprzedaż usług finansowych: realizacja targetów usług ratalnych, ubezpieczeniowych, leasingu, oraz mobilnych.
Marketing, visual merchandising.
Budowanie wizerunku firmy, oraz lojalności klientów.
Negocjacje, oferty handlowe, przetargi.
Sprzedaż usług finansowych: realizacja targetów usług ratalnych, ubezpieczeniowych, leasingu, oraz mobilnych.
Marketing, visual merchandising.
Budowanie wizerunku firmy, oraz lojalności klientów.
Szkolenia i kursy
2008: Specjalista Sprzedaży Markowych Produktów
przez: Firma doradczo-szkoleniowa Moderator S.C we współpracy z Iiyama Polska Sp. z o. o.
2009: Cykl szkoleń sprzedażowych Skuteczny handlowiec: język ciała, aktywne słuchanie, NLP.
(Komputronik S.A.)
2009: Profesjonalna Obsługa Klienta.
przez: Centrum Edukacji Ekonomicznej Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
2009: szkolenia produktowe Toshiba, Intel, D-Link, ASUS, Brother, Symantec, Dell, TomTom, Epson
przez: vendorzy oraz Komputronik S.A.
2010: Zarządzanie sobą w czasie.
przez: Komputronik S.A.
2012: Akademia EURO: - kurs angielskiego: poziom zaawansowany,
- profesjonalna obsługa klienta,
- różnice międzykulturowe w kontekście obsługi klienta
- atrakcje turystyczne regionu pod kątem organizacji imprez masowych
(PM Group, PL.2012).
przez: Firma doradczo-szkoleniowa Moderator S.C we współpracy z Iiyama Polska Sp. z o. o.
2009: Cykl szkoleń sprzedażowych Skuteczny handlowiec: język ciała, aktywne słuchanie, NLP.
(Komputronik S.A.)
2009: Profesjonalna Obsługa Klienta.
przez: Centrum Edukacji Ekonomicznej Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
2009: szkolenia produktowe Toshiba, Intel, D-Link, ASUS, Brother, Symantec, Dell, TomTom, Epson
przez: vendorzy oraz Komputronik S.A.
2010: Zarządzanie sobą w czasie.
przez: Komputronik S.A.
2012: Akademia EURO: - kurs angielskiego: poziom zaawansowany,
- profesjonalna obsługa klienta,
- różnice międzykulturowe w kontekście obsługi klienta
- atrakcje turystyczne regionu pod kątem organizacji imprez masowych
(PM Group, PL.2012).
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
MTB, paintball, squash, aktywny styl życia
Grupy
Komputronik S.A.
Komputronik S.A - Grupa zrzeszająca pracowników, partnerów biznesowych firmy Komputronik