Paweł Mik

Key Account Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B Zarządzanie kluczowymi klientami Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
MX Solution MAX Computers
Obsługa zamówień publicznych, przetargów.

Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji oferty, SIWZ, umów.

Utrzymanie relacji z Zamawiającym / Klientem biznesowym.

Nadzór nad całością procesu od A do Z.
Komputronik S.A.
Specjalista ds. sprzedaży / Senior account manager
Profesjonalna obsługa klientów detalicznych oraz B2B.

Negocjacje, oferty handlowe, przetargi.

Sprzedaż usług finansowych: realizacja targetów usług ratalnych, ubezpieczeniowych, leasingu, oraz mobilnych.

Marketing, visual merchandising.

Budowanie wizerunku firmy, oraz lojalności klientów.

Szkolenia i kursy

2008: Specjalista Sprzedaży Markowych Produktów
przez: Firma doradczo-szkoleniowa Moderator S.C we współpracy z Iiyama Polska Sp. z o. o.

2009: Cykl szkoleń sprzedażowych Skuteczny handlowiec: język ciała, aktywne słuchanie, NLP.
(Komputronik S.A.)

2009: Profesjonalna Obsługa Klienta.
przez: Centrum Edukacji Ekonomicznej Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

2009: szkolenia produktowe Toshiba, Intel, D-Link, ASUS, Brother, Symantec, Dell, TomTom, Epson
przez: vendorzy oraz Komputronik S.A.

2010: Zarządzanie sobą w czasie.
przez: Komputronik S.A.

2012: Akademia EURO: - kurs angielskiego: poziom zaawansowany,
- profesjonalna obsługa klienta,
- różnice międzykulturowe w kontekście obsługi klienta
- atrakcje turystyczne regionu pod kątem organizacji imprez masowych
(PM Group, PL.2012).

Edukacja

Logo
Informacja Naukowa i Bibliotekoznawstwo, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

MTB, paintball, squash, aktywny styl życia

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Komputronik S.A.
Komputronik S.A.
Komputronik S.A - Grupa zrzeszająca pracowników, partnerów biznesowych firmy Komputronik