Paweł Markowski

Paweł Markowski

Administrator, programista, Uniwersytet Jagielloński
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Apache API development BSD Dane Bazy danych DHCP DNS dSPACE Glassfish IP Java Enterprise Edition Java Web Services JavaScript KVM LDAP Administration Linux MySQL Netfilter Nginx OTRS PHP Postfix PostgreSQL Samba Projektowanie interfejsu użytkownika VMware ESX Bazy wiedzy Okna System Windows ExtremeXOS XML/XSLT HTML + CSS Solaris 8/9/10/11 Shell Scripts Extreme Networks Apache Tomcat roundcube Wirtualizacja systemów - VMware, VirtualBox, Xen, Hyper-V OTRS - Konfiguracja routing – DNS, DHCP, NAT Monitoring sieci Helpdesk IT - I i II linia Systemy CMS - Joomla, Drupal i i.. Nagios/Nagviz, Munin Monitoring wydajnosci systemów Cyrus, Dovecot Active direstory Windows Server 2003/2008/2008R2

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniwersytet Jagielloński
Programista/Administrator
Administracja i rozwój Repozytorium UJ (ruj.uj.edu.pl) (oparte na DSPACE repozytorium prac i dokumentów wytworzonych na UJ), administracja platformą sprzętową/systemową (virtualizacja VmWare ESX, macież EMC VNX 5300 urządzenia Extreme Networks) produkcja oprogramowania wspierajacego dla Repozytorium (głównie php/mysql/postgresql)
Uniwersytet Jagielloński
Administrator
Administracja sieciami LAN, administracja i utrzymanie platform serwerowych opartych o systemy linux (głównie debian, mandriva, RH, CentOS), UNIX (FreeBSD, Solaris) w środowiskach fizycznych i zwirtualizowanych (technologie VmWare , KVM, Xen, virtualbox) , administracja serwerami usług: www, serwery aplikacyjne, poczta, uslugi komunikacyjne głosowe i.i. Tworzenie i zarządzanie systemami frontendowymi (webowymi np http://serwis.kampus.uj.edu.pl lub http://www.suss.uj.edu.pl/zgloszenia-awarii ) dla systemów ticketowych (OTRS) oraz administracja systemem ticketowym (OTRS). Tworzenie i administracja bazami wiedzy (np. http://baza-wiedzy.suss.uj.edu.pl/suss ) , rozwiązywanie problemów z pocztą dla klientów i wsparcie techniczne (II linia - administrator)

Szkolenia i kursy

* MS-2199 Active Directory Fundamentals (MS Windows Server 2003)
* MS-6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
( obydwa Compendium – prowadzenie mgr inż. Paweł Pławiak ) obydwa r. 2009

* Implementacja i zarządzanie usługą LDAP w systemie Solaris 10
- Technologia LDAP na platformie UNIX/LINUX (prow. mgr J.Bielec) r. 2009


* Solaris 10 – administracja zarządzanie systemami plików (ZFS) usługami (SMF) , zarządzanie i wykorzystanie zasobów, migracje ze starszych wersji itp. (szkolenie zorganizowane przez DTI UJ prow. inż. Maciej Dabrowski, Euler Sp. z o.o) r. 2009

* 2011 - 2015 Extreme Networks - management, configuration and network issues (szkolenia cykliczne w siedzibie pracodawcy organizowane na zamówienie . Prowadzący mgr inż. Piotr Szołkowski z Extreme Networks)

* PHP Foundations & Higher Structures (31.03-04.04.2014) - Compendium Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
IT - Rozwój oprogramowania
Programista PHP

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Monitoring Sieci Komputerowych (LAN/WAN)
Monitoring Sieci Komputerowych (LAN/WAN)
Jak są sposoby Monitorowania Sieci Komputerowych i usług w niej działających.
Oprogramowanie typu Helpdesk
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).